Ja lisää muovia 🤔 Kauppojen pakkauksissa ei ole mitään muuta kuin muovia sekä pakkauksissa käytettävää pakkausmateriaalia...itse myyty tuote esim. Suklaakeksissä on sivuseikka sillä pakkauksessa on muutama suklaanamu ja kasa roskaa. Miksi ?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Siksi että joku voi lähettää laskun
- Anonyymi00002
Laskun MISTÄ ja KENELLE?
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Laskun MISTÄ ja KENELLE?
Jäteasema 🤣 Sinulle 🤣
- Anonyymi00003
Paskaa ja kusta lisää paskaa ja kusta...🌻 Persujen päänupeissa ei ole mitään muuta sillä kohden missä normaali ihmisillä on aivot...Miksi näin???🤔
- Anonyymi00004
No mistä kenkä puristaa
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No mistä kenkä puristaa
Muovia, muovia, muovia...tuulimyllyt jauhaa luontoon ja ihmisten pihoille mikromuovia..
Sen jättää tuuliyhtiöiden polvihousupojat kertomatta.
- Anonyymi00006
Muovi on ihmiskunnan tuho
- Anonyymi00008
Oliko ja tuleeko muuta?
- Anonyymi00009
Tuleepa hyvinkin,kuinka Pyhäjärvi on jäännyt kehityksestä jälkeen.Ei osata luoda työpaikkoja vaan luullaan että tuuli tuo rahaa paikkakunnalle,se on sama kuin kirjoittaisi joulupukille toivelistan.Kaikki yritykset lässähtää kuin lehmän läjä kun se on syönyt apilaa tuotos on vihreää ja vetelää ja haisee pahalle.Yritetään yritetään ja velka raha häipyy kuin pieru saharaan erilaisten yrityksien tileille ja mummot huuttaa kannatetaan vaikka ei tiedä mitä kannatetaan riittää kun saa rähmäpullan ja kahvia ja tietenkin kokouspalkkion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391185Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4011115- 102915
- 82827
- 78802
- 82746
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676
- 50675
- 103674