Onko vähemmistössä paljon homoja,kuinka moni uskovainen taistelee homouden kanssa kuitenkin et voi mitään kun mies kiinostaa.pukeudut naiselliseksi,oot miehekäs vanhempi vatsakas nämä kysymyksiin etsin vastausta itsekin oon ihan pihalla jätä yhteystiedot ta vastaa
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Mitä tarkoitat vähemmistöllä?
- Anonyymi00003
Siis esim somali,rom
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siis esim somali,rom
Suhteutettuna enemmistöön, niin saman verran. Ei kannata tehdä "numeroa" siitä mihin kuuluu..
- Anonyymi00002
Kaappihomo runkkareita riittää
- Anonyymi00005
Myös hetoro runkkareita
- Anonyymi00006
No sulta ei kaverit lopu.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No sulta ei kaverit lopu.
Spede tietää buaahaa
- Anonyymi00008UUSI
Vrt. Ksenofobia tarkoittaa muukalaispelkoa tai -vihaa. Se on vieraita ihmisiä, kulttuureja, uskontoja tai ulkomaalaisia kohtaan tunnettua pelkoa ja vastenmielisyyttä.
Toisin kuin rasismissa, ksenofobian taustalla ei välttämättä ole rodullinen syrjintä, vaan pelko kohdistuu vieraaseen ja tuntemattomaan.Ilmiö voi ilmetä yksilötasolla ennakkoluuloina, syrjintänä, vihapuheena tai jopa väkivaltana.
Se kumpuaa usein ryhmäidentiteetin puolustamisesta tai sosiaalisesta turvattomuudentunteesta.
Voit lukea aiheesta lisää esimerkiksi Wikipediasta tai tutustua AntroBlogin artikkeliin vieraan pelosta. "_/- Anonyymi00009UUSI
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
- Anonyymi00010UUSI
Ok kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1872071
- 981534
- 1141043
- 106960
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.70827- 61692
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42672- 51667
- 27605
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78604