Valkonen, sininen, viinin punanen ja hopea ainakin tällä meilläpäin. On kyllä huvittava tuo keulan hammasrivi. Lapsenikin kysyi miksi autolla on hampaat?
IX3 neue klasse yrittää selkeästi olla hamsteri.
Hamsterin hammas bemareita näkynyt jo muutamia
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Olenko lukevinani lievää kateutta aloituksessa?
- Anonyymi00002
Taitaa "lievää kateutta" olla todella lievästi ilmaistu.
- Anonyymi00003
Se on bemari myyjille ja omistajille vaikea paikka kun tuote saa osakseen arvostelua. Kateus on aina helppo kortti ja sitä voi verrata viheravassarin käyttämään rasismikorttiin joka on aina taskussa vassarilla.
Eihän tuo ix3 millään mittarilla kaunis auto ole.- Anonyymi00004
Mutta on paras auto ajaa luokassaan.
Ajettavaksi tehty auto.
Tojomies ei toki tätä ymmärrä.
Bemasissa matkustaja viihtyy kuskin vieressä pitkilläkin matkoilla.
Eikä tarvitse tukkia latauspistettä pitkäksi aikaa, koska auto latautuu nopeasti.
Tojokuskit tekee tätä jatkuvasti ja nauttivat siitä. - Anonyymi00005
Eipä ne Toyotatkaan kauniita ole, mutta uskomattoman paljon niitä myydään ja kun niissä ei ole oikeasti mitään hyvää, niin sitä voisikin oikeasti ihmetellä, että miksi?
Bemari on sentään upea ajoltaan ja ominaisuuksiltaan, vaikka ulkonäkö ei kaikkia miellytä.
- Anonyymi00006
BMW tavaramerkki on ruma keula. Jopa Toyotaa rumempi. Siksi en ole bemareita ostanut.
- Anonyymi00007
Paras ajaa luokassaan on kyllä totta. Kävin ajamassa. Hintakaan ei paha. Mutta odotan volvon P12 EX60 jossa 680hv ja 117kwh akku. Sisälle saa aitoa nappanahkaa, 28 kaiutinta B&W jossa lähes 2000w tehot. Takapenkitkin sähköllä ja sisälle saa aitoa puuta muovin sijaa. Ei tuossa volvossakaan ratti ollut hieno mutta huomattavasti bemaria hienompi. EX60 on sisustaltaan kuin luxus autos vs bmw IX3.
- Anonyymi00008
28 kaiutinta B&W jossa lähes 2000w tehot.<<
Auto= 2 kW:n äänentoistolaatikko..ei hyvää päivää ...:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470