Ravintola vaakun anniskeluoikeudet.

Anonyymi-ap

Kesä alkaa kääntyä jo ehtoopuolelle ja Vaakusta puuttuvat yhä alkoholin anniskeluoikeudet. Miten on mahdollista että ravintola on ollut auki jo 2,5 kuukautta eikä vieläkään saa olutta tai viiniä ruoan kanssa?
En tiedä mitkä syyt olivat Toukokuun alussa? Nyt voi olla lisääkin syitä kuten esim. Kotkan kaduilla kuvattu ravintoloitsijan "Juhannusvideo"

63

527

Vastaukset 63

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onkos tämä Vaakku nyt enään edes auki kesän loppuun asti kun lupia ei ole

• Anonyymi00002

Niin nähty! Ja hienoa on että kansan silmät aukaistaan realityvideolla, jossa pääroolissa loistaa Utterin Niina
      Ei enää salailua

• Anonyymi00004

Mitä siinä videossa tapahtuu?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sellaista videota ei ole. Vain tuon mielenterveyspotilaan päässä joka herjaa ravintoloitsijaa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sellaista videota ei ole. Vain tuon mielenterveyspotilaan päässä joka herjaa ravintoloitsijaa.

Aika moni siitä on puhunut, että on nähnyt semmoisen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Aika moni siitä on puhunut, että on nähnyt semmoisen.

Yksi ja sama henkilö levittää samaa valettaan.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei ole. Joku mamu kuvannut autosta videon jossa juttelee tämän naisen kanssa joka kävelee kadulla Juhannuksena.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei ole. Joku mamu kuvannut autosta videon jossa juttelee tämän naisen kanssa joka kävelee kadulla Juhannuksena.

Jälleen kerran, vain tämän yhden harhaisen henkilön kirjoitus.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joku mamu? Sama asenne ku "juttelija naishella"😂

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oisko parempi levittää sitä videota vielä lisää?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mielikuvituksessasi

• Anonyymi00033
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Oliko NU nauttinut taas sivistyneesti puolikuivaa valkoviiniä? Ihan vain muutaman litran.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Oliko NU nauttinut taas sivistyneesti puolikuivaa valkoviiniä? Ihan vain muutaman litran.

No oli nautittu muutakin kuin kansalaisluottamusta, sen verran haparoivaa oli askel ja kielenkäyttö oli kuin entisajan merimiehillä😀

• Anonyymi00050
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jälleen kerran, vain tämän yhden harhaisen henkilön kirjoitus.

Jälleen kerran, vain tämän yhden harhaisen henkilön tähdittämä känniräyhä.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllä on videoita, Utter möykkää ulkolaistaustaiselle taksikuskille..

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Jälleen kerran, vain tämän yhden harhaisen henkilön tähdittämä känniräyhä.

Ei oo harhoja, sen verran monella se video kiertää

• Anonyymi00064
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hyvä kyssäri, mut tollasta paskaa mä en oo kyllä ikinä nähny.

• Anonyymi00003

Se on nyt vaan oltava juomatta, koko loppukesän ja mahdollisesti monta vuotta, kun sitä ei Varissaaresta saa😂😂😂Suurena hyväntekijänä pitäisin, meille umpijuopoille ruokailijoille😂😂😂

• Anonyymi00007

Eikö teitä hävetä? Yritätte puhua pahaa arvostetusta yrittäjästä.

• Anonyymi00014

Kukaan ei ole puhunut pahaa arvostetusta yrittäjästä. Tämä ketjun keskustelun aiheena on ravintola Vaakun yrittäjä.

• Anonyymi00054

Hahaa.. U ei ole arvostettu...mikä vitsi

• Anonyymi00008

Arvostus tulee ansaita.

• Anonyymi00018

Gininen on kesäyö💋

• Anonyymi00020

Kaikki tietävät kuinka pahoissa vaikeuksissa on ollut koko ravintola-ala vuosikaudet. Nyt vielä paikalliset kateelliset ja rumat kotka-akat yrittävät täällä lyödä ja mustamaalata. Onko sitten kiva jos Varissaaressa ei ole yrittäjää ollenkaan ja se jää kaupungin ylläpidettäväksi, ei ole kuljetuksia yms. Nyt kotkankademuijat järki käteen.

• Anonyymi00021

No ei kukaan mustamaalaa Utteria. Itse hän on vaikeutensa aiheuttanut.
        Savuavat rauniot jääneet joka ravintolan jälkeen kun toimibta päättyy sina konkrssiin tai muuhun riitelyyn. Katariinan kahvilaravintola viritelmässäkin huijasi kaupunkia ja Kotkan kaupunki otti tontin takaidin haltuunsa kun yrittäjän lupaamaa ravintolaa ei edes aloitettu rakentamaan. Tästä löytyy useita uutisia ja lehtijuttuja mm Kymensanomista.
        Mitä tuohon juhannusvideoon tulee niin katsokaa se niin näette minkälainen ihm7nen hän on. Se video on oikeasti olemassa.

• Anonyymi00027

Ainoa koko planeetan ihminen TAAS pahoissa vaikeuksissa, oih!

• Anonyymi00055

Tuskin kaikki kommentit on naisilta.. mistähän tää luulo kumpuaa.
        Kukaan ei o kateellinen, tommoselle juopolle

• Anonyymi00022

Linkki videoon??

• Anonyymi00023

Mielikuvitusta

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mielikuvitusta

Ei ole. Mamu on pistänyt videon jo heti silloin jussina kiertoon.
        Itsekin olen sen nähnyt. Kucattu juhannusaatto yöllä.
        Mamun porukka pysähtyneenä kaupungilla kun Utter tulee siihen juttelemaan.
        Mamu lähtee hissukseen ajamaan autolla siitä pois ja volyymit nousevat.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ja lehmät lentää.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kyllä siinä asiaa sanotaan mamuille. Vaikka yrität asian vääntää toisinpäin, oletko joku persu vai?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kyllä siinä asiaa sanotaan mamuille. Vaikka yrität asian vääntää toisinpäin, oletko joku persu vai?

Mitä se Utter huutaa siinä mamulle?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mamuille ei saa puhua rasistisesti

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kenelle saa puhua rasistisesti tai muuten diskriminoivasti?

• Anonyymi00056

Kiertää watsappissa

• Anonyymi00057
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mun mielestä se oli taksi ja Utter vielä uhkaili, et hommaa potkut sille.
        Ei vissiin saanu kyytiä...

• Anonyymi00058
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ai asiaa..hahaha...

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Da Queen ei saanu taksia !🤬!.....surullista😂

• Anonyymi00025

Niitähän on kaksi. Kumpikaan ei mieltäylentävä tai kateutta
      ja katkeruutta kenessäkään aiheuttava. Täysin päinvastoin.
      Siinä on ihminen, joka teki mahdollisesta mahdottoman.

• Anonyymi00030

Ihan ite vetäs itteään juhannus härössä suoraa groinii

• Anonyymi00034

Nyt ollaan kunnianloukkauspuolella. Tämä kohdistuu jo vain ravintoloitsijaan yksityishenkilönä, ei itse ravintolaan. Aika kurjaa teiltä, moni saa elantonsa ravintolasta. Olisiko kivempaa jos he olisivat työttömiä, taitojensa takia tuskin saavat muualta töitä.

• Anonyymi00035

Kenekään kunniaa ei ole loukattu.
        Se videokin on olemassa. Utter ei siitä hälyä halua eikä voi nostaa kun siitä tulisi hänelle itselleen seuraamuksia.
        Itselläni ei videota ole mutta olen sen kahteen kertaan nähnyt.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Se videokin on olemassa. Utter ei siitä hälyä halua eikä voi nostaa kun siitä tulisi hänelle itselleen seuraamuksia.

Unissasi

• Anonyymi00039

R*****i korttia taas syvemmälle piiloon ja Hyväntekijä korttia pöytään!!
        Moni saa onnekseen elantonsa ihan muualta, kuin tämän yrittäjän alaisuudessa.
        Ja minkä helvetinlainen kysymys on "olisiko kivempaa jos he olisivat työttömiä"?!

Millähän hämärän rajamaapuolella hiipparoit itse kertoessasi, että "TAITOJENSA TAKIA TUSKIN SAAVAT MUUALTA TÖITÄ"?!....ELI TAIDOTTOMUUTENSAKO, vai mitä tarkoitat?

Käytetäänkö tässä nyt työntekijöitä scapegoateina tai markkinointitäkyinä?
        Näinhän se huomio teoriassa käännetään kätevästi pois huomattavasti suuremmista ongelmista.

Nyt on aivan liian pieni kaupunki näille; syyllinen en ole minä, vaan kaikki muut
        -peleille. Lopettakaa jo, kiitos.
        #työntekijänyksityisyydensuoja
        #kantamo #työnantajannäkökulma

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

R*****i korttia taas syvemmälle piiloon ja Hyväntekijä korttia pöytään!!
        Moni saa onnekseen elantonsa ihan muualta, kuin tämän yrittäjän alaisuudessa.
        Ja minkä helvetinlainen kysymys on "olisiko kivempaa jos he olisivat työttömiä"?!

Millähän hämärän rajamaapuolella hiipparoit itse kertoessasi, että "TAITOJENSA TAKIA TUSKIN SAAVAT MUUALTA TÖITÄ"?!....ELI TAIDOTTOMUUTENSAKO, vai mitä tarkoitat?

Käytetäänkö tässä nyt työntekijöitä scapegoateina tai markkinointitäkyinä?
        Näinhän se huomio teoriassa käännetään kätevästi pois huomattavasti suuremmista ongelmista.

Nyt on aivan liian pieni kaupunki näille; syyllinen en ole minä, vaan kaikki muut
        -peleille. Lopettakaa jo, kiitos.
        #työntekijänyksityisyydensuoja
        #kantamo #työnantajannäkökulma

Aijai, nyt taisi osua itse ongelmaan joka kaikesta harhautuksesta huolimatta ei ollutkaan täällä nimetty henkilö. Kaikki alkaa paljastua!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Aijai, nyt taisi osua itse ongelmaan joka kaikesta harhautuksesta huolimatta ei ollutkaan täällä nimetty henkilö. Kaikki alkaa paljastua!

Se olisi kyllä hyvä

• Anonyymi00048
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Jollain meistä on ilmeisesti jo syntymässä saatu oikeus tylyttää ja ylenkatsoa muita,
        ilman pienintäkään huonoa omaatuntoa. Asiaa helpottaa varmasti, kun liika järki ei
        turhaan päätä pakota. Seuraamuksetkaan eivät ole herjaajan itsensä päätettävissä.

• Anonyymi00042

Kun n.u lta ei selkeästi toi yrittäminen luonnista niin aina on varmasti tolla perseilykokemuksella karhulan pikamokassa paikka auki. Voi olla töissä räkäkännissä aamusta iltaan.

• Anonyymi00043

Lehtinen on saanu luvatkin jos utterilta ei onnistu.

• Anonyymi00044

Kuinka te kehtaatte. Kyseessä tunnettu työllistäjä ja veronmaksaja, teidän tulisi kannustaa eikä yrittää aiheuttaa ongelmia. Hävetkää!

• Anonyymi00045

Onko palkat ja verot maksettu?
        Kehtaa nyt jo laittaa listaa kaikista katkerista kateellisista rumista kotka-akoista ja ukoista & kaikista muistakin älykääpiöistä aivovammaisista mielenterveysongelmaisista kotkalaisista, että osataan ihan oikeesti TÄSMÄHÄVETÄ!🧠?🧠

• Anonyymi00046

Miten kuitenkin vuosi toisensa jälkeen sama ihminen on kiipelissä. Samojen asioitten takia. Se ja sama mikä kioski ja kaupunki kohteena ni aina menee vihkoon.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Miten kuitenkin vuosi toisensa jälkeen sama ihminen on kiipelissä. Samojen asioitten takia. Se ja sama mikä kioski ja kaupunki kohteena ni aina menee vihkoon.

Juurikin näin, sen on Pågen.

• Anonyymi00059

Taitaa olla verot maksamatta. Kun anniskelu lupia ei Avilta tule...

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Taitaa olla verot maksamatta. Kun anniskelu lupia ei Avilta tule...

Röyhkeää epäilyä. Muistutus että Vaakun sivuilla oli tägätty #kariuotihoitaa joten joku virkamiesten saamattamuus tai väärä tulkinta tässä on taustalla. Kesällä virkamiehet lomailevat kuukausitolkulla ja saikut päälle.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Röyhkeää epäilyä. Muistutus että Vaakun sivuilla oli tägätty #kariuotihoitaa joten joku virkamiesten saamattamuus tai väärä tulkinta tässä on taustalla. Kesällä virkamiehet lomailevat kuukausitolkulla ja saikut päälle.

No luonnollisesti! Kaikki tulee vielä meille hyvin selväksi Stutterin elämänkertakirjassa / läpimurtoteoksessa, Juhannustaksit.
        Tilatkaa ennakkoon!!, nämä loppuvat heti.

• Anonyymi00049

Ei ole varsinainen meriitti työmarkkinoilla jos on ollut utterin firmoissa töissä.

• Anonyymi00051

Entäs jos on ollut sekä Ismo Rädyn että Utterin firmoissa?😂😂

• Anonyymi00063

Turha työntekijöitä syytellä. Aina ei ole valitettavasti varaa valita😓

• Anonyymi00065

Koska Keskustan Kauniit ja Rohkeat pääsee jokavuotiselle urheilutaphtumalle , kaljakelluntaa lentopallolla?

Pyhtääläiset kelluivat jo.

• Anonyymi00066

Tuliks luvat?!!!! Jes! pidetään häät samalla😁

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe