nyt 100 naisesta vaan muutama on sosiaalinen ja ne ketä ei ole - kannattaa olla puhumatta heille mitään. mies ''aika entinen ei koskaan elää palaa, tytön luo ei menty salaa vaan ihan pyynnöstä''.
Vastaukset 11
- Anonyymi00002
Nykyäänhän tansseihin mennään suorittamaan, ei seurustelemaan ihmisten kanssa.
- Anonyymi00003
Se, että sinä et seurustele siellä tansseissa kenenkään kanssa, ei aivan välttämättä tarkoita sitä, että muutkaan eivät seurustelisi toisten kanssa. Vai kuvitteletko tosiaan, että se puheensorina, minkä takia orkesteri joutuu laittamaaan volumia lisää, johtuu siitä, että ne tanssikamut huutaa kilpaa toinen toisensa päälle tehdäkseen selväksi, mikä kamun kamun tanssimisessa ja hajussa mättää?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se, että sinä et seurustele siellä tansseissa kenenkään kanssa, ei aivan välttämättä tarkoita sitä, että muutkaan eivät seurustelisi toisten kanssa. Vai kuvitteletko tosiaan, että se puheensorina, minkä takia orkesteri joutuu laittamaaan volumia lisää, johtuu siitä, että ne tanssikamut huutaa kilpaa toinen toisensa päälle tehdäkseen selväksi, mikä kamun kamun tanssimisessa ja hajussa mättää?
höpön höpön. Meepä ihan ite sinne oikeisiin tansseihin
- Anonyymi00008
Kyllä mä ainakin seurustelen tuttujen ja tuntemattomien kanssa tanssilavalla. Ai niin ehkä ei pitäis jutella tuttujen kanssa, ettei luulla että tässä olisi joku SISÄPIIRI kyseessä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
höpön höpön. Meepä ihan ite sinne oikeisiin tansseihin
Luulempa, että nuorempana sinulla oli ehjät hampaat eli parempi hammashygienia nimittäin naiset eivät kovin mielellään ala huonohampaisen miehen kanssa kosketusetäisyydeltä keskustelemaan, koska he eivät kestä sitä viemärinhajua. Laitappa hammashygienia kuntoon ja päivitä muutoinkin suullista antiasi, niin huomaat, kuinka mielellään naiset alkavat keskustella kanssasi!
- Anonyymi00004
https://www.youtube.com/shorts/wyT5wo1B_GE tanssien tanssi.
- Anonyymi00005
- Anonyymi00007
Missä on noin mykkää väkeä? Täällä Etelä-Suomessa tulee jutusteltua sellaistenkin tanssikumppaneiden kanssa jotka eivät ole ennestään tuttuja. Ja yleensä sen keskustelun aloitti nimenomaan nainen.
M60 - Anonyymi00009
Ehkä ne naiset ei halua jutella just sinun kanssa.
- Anonyymi00010
Orkesterit soittavat yleensä liian kovaa. Pitää melkein huutaa toisen korvaan jotta kuulee. Keskustelu on huutamista. Ei kivaa.
Musiikin välissä pitää taas huutaa koska puheensorinaa kuulee joka suunnalta. Ei kiva.
Samat jutut toistuu. Ei kiva.- Anonyymi00011
Muusikon korvatulpat auttaa sikäli että korvat on vähemmän kovilla mutta musiikki kuuluu edelleen oikein. Ne helppttaa myös piheen ymmärtämistä kun korvat eivät "yliohjaudu" ja ääni säröydy omissa korvissa vaan toimivat edelleen dynamiikka-alueellaan. Lavan eteen kaiuttimien lähelle ei kyllä viitsi jäädä pitkäksi aikaa.
M60
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546