Jos ei sitä iloa suoda, niin olen yksin.
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Joo.
- Anonyymi00038
Nii
- Anonyymi00003
Samoin ajattelen erään miehen kohdalla..
- Anonyymi00004
Elämää ei kannata elää muiden vuoksi vaan itsensä. Kumppani ei ole tae onnellisuudesta
- Anonyymi00006
Annetaan ihmisten tuntea ja elää niin kuin asiat kokevat tällä hetkellä. Kukaan tuskin on luostariin lähdössä, jos ei kaivattua saa.
- Anonyymi00010
Kiitos samoin 😍
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Annetaan ihmisten tuntea ja elää niin kuin asiat kokevat tällä hetkellä. Kukaan tuskin on luostariin lähdössä, jos ei kaivattua saa.
Tuskin ne näiden kiusaajien,muka kaivtut itse tietävät asiasta mitään,on hyvä kiusata toisia tommosella asialla!
- Anonyymi00015
Missä tuossa niin sanottiin?
- Anonyymi00016
Oikaisit mutkat kyllä aika suoriksi tuossa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oikaisit mutkat kyllä aika suoriksi tuossa.
Olet varmasti luotettava ja niin ihana ihminen
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet varmasti luotettava ja niin ihana ihminen
En lue aloituksiin sellaista, mitä niihin ei ole kirjoitettu. :)
- Anonyymi00005
mmm
- Anonyymi00024
Mmmmmm
- Anonyymi00008
Ja taas, kerro sille naiselle suoraan äläkä kitise täälä.
- Anonyymi00009
Pelkään 😀
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pelkään 😀
Syytäkin 😉
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Syytäkin 😉
Tätä samaa jaaritusta aamusta iltaan näillä tröillä! Ei näitä viitti enää edes lukea!
- Anonyymi00017
Miehelle...aloittaja
- Anonyymi00020
Minäkin olen yhden naisen oma Mössykkä, jos en ole, niin olen pelkkä Mössykkä sitten.
- Anonyymi00039
Oot mun mussukka mössykkä heti kun haluat.
- Anonyymi00021
Etpä ole tehnyt tarpeeksi
- Anonyymi00022
Kuinkas luonnehtisit omaa kontribuutiota jos tuollaisessa tilanteessa olisit?
- Anonyymi00025
Samalla lailla ajattelen erään naisen kohdalla. Hänet tai ei ikinä ketään. Mies
- Anonyymi00029
Niin se on. En ole enää nuosi mies.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niin se on. En ole enää nuosi mies.
...nuori mies
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
...nuori mies
Jaahas
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jaahas
Niin ja tämäkin lausahdus kuuluu jostain syystä sinulle, pakkomielteinen ihmissuhteiden ja kaiken selvittäjä? Oot pimee
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niin ja tämäkin lausahdus kuuluu jostain syystä sinulle, pakkomielteinen ihmissuhteiden ja kaiken selvittäjä? Oot pimee
Mikä ongelma sulla?
- Anonyymi00026
Näinpä. Minäkin ajattelin jäädä yhteen, siihen viimeisimpään. Oikeastaan pikku pakkokin, kun seuranhaku muualla tuhottiin sillai kivasti.
Ei sen puoleen, eipä mulla ois ollutkaan mitään annettavaa kellekään, koska tunteet ovat yhä siinä viimeisimmässä.
Ilmeisesti koin elämäni rakkauden.- Anonyymi00028
Kuinka tuhottiin?
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kuinka tuhottiin?
Mustamaalaus yms
- Anonyymi00034
Osa on jo saanut kärsiä..Karma..
- Anonyymi00037
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kuinka tuhottiin?
Tultiin feikkaamaan ja toisessa paikassa sit taas tiesin, että niitä lukee muutkin kuin se, kelle oli tarkoitettu. Sinänsä hassu juttu näissä molemmissa tapauksissa on, vaikka ovatkin eri sivustoilta, että molemmista tuotiin pätkiä tänne keskustelupalstalle. Sinänsä hassua myös, että toisessa noista seuranhakusivuissa mainittiin sama nimi, mikä oli myös täällä palstalla. Harvinaisempi nimi on, niin ei voi erehtyä. Siihen nimeen tai paremminkin nimen kantajaan minut on yhdistetty "pikkuisen" väärällä tavalla, tästä ollut myös täällä eikä uskota, vaikka olenkin sanonut, että asia ei ole aivan sitä, miltä se ensi alkuun näyttää. Se nimittäin ei ole lähelläkään sitä oikeaa ja AITOA versiota, mikä on totta, mutta eiväthän nämä tietyt henkilöt sitä usko, eivät tajua, mutta tulevat tajuamaan, koska en aio jättää niikseen.
Pystyn tämänkin todentamaan milloin vain, sitäkään nämä tietyt eivät tiedä. Tai no, nyt tietävät, kun kuitenkin lukevat tämänkin, mutta eipä tuo minua haittaa, heitä kylläkin.
Pike
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551