Mikä siinä on, että jotkut ihmiset näkevät oikeudekseen rikkoa toisten omaisuutta ja särkeä paikkoja? Niin tyhmää touhua, ettei mitään rajaa. Ymmärrän sen, jos joku narkkari varastaa vaikkapa fillarin myydäkseen sen ja rahoittaakseen harrastustaan.
Mutta sitä en ymmärrä, että puhkotaan polkupyörien renkaita, potkitaan fillarin vanne ihan vinoon tai tehdään muunlaista ilkivaltaa, josta tekijä ei hyödy rahallisesti euroakaan ja polkupyörän omistaja löytää aamulla pihasta rikki runnotun polkupyöränsä. Ei järje hiventäkään.
Voisiko sellaisen tarpeettoman ilkivallan lopettaa, josta tekijä ei hyödy taloudellisesti? Annetaan ihmisten irtaimiston olla ihan rauhassa. Pihalla telineessä oleva polkupyörä ei ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, joten sille ei tarvitse kostaa mitään.
Älytöntä ilkivaltaa Porin yössä
8
80
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Turhaa puhetta. Porilaiset idioottijonnet tuskin osaavat lukea, ja ymmärtäminen taas on täysin poissuljettu mahdollisuus. Siksi nämä kulkeekin laumoissa, että aina on vierellä kaveri jolta kysyä, jos ei itse löydä ostarilta ulos.
- Anonyymi00002
eikä kukaan tiedä uloskäyntiä ja siksi ne notkuvat siellä tekemässä räkälammikoita kunnes vartija opastaa ulos
- Anonyymi00003
Varmaankin taas jotain teinejä joilla on alkanut tulemaan finnejä naamaan ja puhe kuulostaa siltä kuin joku puristaisi vappupallosta ilmaa ulos.Hormonit hyrrää ja paha olo on purettava sitten johonkin ja yleensä se on toisten omaisuus.Tällaisia bensalenkkareita on aina ollut ja tulee varmaan olemaankin.Avainsana näiden puuhien lopettamiselle on tukkapölly vanhemmilta.
Onko nuorisotalot edelleen toiminnassa vai suljettu? Ei tunnu olevan paikkaa jossa nämä voisivat viettää aikaansa.Koivulan markettien lattioillakin istuskelee joka päivä rajusti meikattuja syöttöporsaan näköisiä kakaroita.Ihmettelen miksi kauppias ei aja näitä ulos venkoilemaan.- Anonyymi00004
hyvä kun istuvat sisällä niin ovat kunnolla koska kamerat
- Anonyymi00006
Koulujen kesälomien aikaan toimettomat kiertelevät keskustaa ja tekevät pientä ilkivaltaa. Nykyinen epäterve somekulttuuri voi jopa kannustaa siihen. Kuvaat jonkin ilkivallanteon ja lataat sen someen, niin tulet hetkessä sankariksi ja saat tykkäyksiä. Näin sairaassa maailmassa elämme. Aina on joku ihannoimassa, kun joku tekee jotain idioottimaista.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
hyvä kun istuvat sisällä niin ovat kunnolla koska kamerat
Siihen suuntaan maailma menee, että pitää kieputtaa piikkilankaa aidan yläosaan, etteivät kiipeä pihaan ja joka paikkaan saat laittaa valvontakameran.
- Anonyymi00005
Ja tavaraa häviää.
- Anonyymi00007
Kyllä. Joko tavaraa rikotaan tai se lähtee mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546