Elämäni on ollut ahdistavaa lapsuudesta asti
Viimeiset 10 vuottakin ovat olleet yhtä henkistä kärsimystä
En tosiaan tiedä että miten olen vieläkin hengissä
enkä junan alla
Taidan olla kirottu
10
158
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Samoin!
- Anonyymi00002
Minut on noita-akka kironnut. Siksi elämäni on ollut yhtä helvettiä. Tositarina.
- Anonyymi00007
Paha silmä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Paha silmä.
Äiti on tämän mulle kertonut, eikä äiti valehtele.
- Anonyymi00003
minun elämäni on ollu lapsesta asti vaikeaa olin outo lapsi pidin itseäni sairaana jo lapsena mietin jo about 10 vuotiaana olenko riivattu:) tosi_tarina
- Anonyymi00006
Itse mietin usein jo tuon ikäisenä itsemurhaa, ehkä en ole ikinä ollut normaali. t. Ap
- Anonyymi00010
Suvussani oli isovanhempi(mies) joka noitui joka ikisen lapsen ja lapsenlapsen,joka syntyi.
Jos epäilet,että suvussasi on harrastettu tämmöstä tarvitset vapautuksen. Etsi kristitty joka voi rukoilemisen kautta sinut vapauttaa. En voi tähän nimiä laittaa,mutta löydät kyllä netistä etsimällä ja kyselemällä.
- Anonyymi00004
Et ole kirottu. Paremmat ajat koittavat vielä. Sinnittele vaan ja voimia Sinulle!
- Anonyymi00005
ja sanotaanko näin että aikuisten puuttumattomuus ja ihmettely sivusta ei auttanut asioita siksi aion toimia toisin tämmöisiä traumoja ei meinaa kestää
- Anonyymi00008
Sinun pitää alkaa uskomaan Jeesukseen, rukoilemaan ja lukemaan Raamattua (Roomalaiskirje - Filemonin kirje). Helpottaa. Ahdistuneisuus ei katoa. Itse asiassa, sitä saa ihan uusia ahdistumisen aiheita kun uskoo. Mutta ne asiat mitkä ennen ahdisti paljon, ahdistavat vähemmän. Itse olen ollut tosi arka lapsesta asti uusien ihmisten seurassa ja vieläkin on haastavaa, mutta ahdistaa vähemmän. Ihmeet tapahtuvat joskus pitkällä aikavälillä. Ne joilla riittää kärsivällisyys, näkevät Jumalan teot itsessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191158
- 36919
- 58870
- 65777
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e39717Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M80716Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14649Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5634Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23610- 17593