Taidan olla kirottu

Anonyymi-ap

Elämäni on ollut ahdistavaa lapsuudesta asti
Viimeiset 10 vuottakin ovat olleet yhtä henkistä kärsimystä
En tosiaan tiedä että miten olen vieläkin hengissä
enkä junan alla

10

158

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samoin!

• Anonyymi00002

Minut on noita-akka kironnut. Siksi elämäni on ollut yhtä helvettiä. Tositarina.

• Anonyymi00007

Paha silmä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Paha silmä.

Äiti on tämän mulle kertonut, eikä äiti valehtele.

• Anonyymi00003

minun elämäni on ollu lapsesta asti vaikeaa olin outo lapsi pidin itseäni sairaana jo lapsena mietin jo about 10 vuotiaana olenko riivattu:) tosi_tarina

• Anonyymi00006

Itse mietin usein jo tuon ikäisenä itsemurhaa, ehkä en ole ikinä ollut normaali. t. Ap

• Anonyymi00010

Suvussani oli isovanhempi(mies) joka noitui joka ikisen lapsen ja lapsenlapsen,joka syntyi.
        Jos epäilet,että suvussasi on harrastettu tämmöstä tarvitset vapautuksen. Etsi kristitty joka voi rukoilemisen kautta sinut vapauttaa. En voi tähän nimiä laittaa,mutta löydät kyllä netistä etsimällä ja kyselemällä.

• Anonyymi00004

Et ole kirottu. Paremmat ajat koittavat vielä. Sinnittele vaan ja voimia Sinulle!

• Anonyymi00005

ja sanotaanko näin että aikuisten puuttumattomuus ja ihmettely sivusta ei auttanut asioita siksi aion toimia toisin tämmöisiä traumoja ei meinaa kestää

• Anonyymi00008

Sinun pitää alkaa uskomaan Jeesukseen, rukoilemaan ja lukemaan Raamattua (Roomalaiskirje - Filemonin kirje). Helpottaa. Ahdistuneisuus ei katoa. Itse asiassa, sitä saa ihan uusia ahdistumisen aiheita kun uskoo. Mutta ne asiat mitkä ennen ahdisti paljon, ahdistavat vähemmän. Itse olen ollut tosi arka lapsesta asti uusien ihmisten seurassa ja vieläkin on haastavaa, mutta ahdistaa vähemmän. Ihmeet tapahtuvat joskus pitkällä aikavälillä. Ne joilla riittää kärsivällisyys, näkevät Jumalan teot itsessään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      119
      1158
    2. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      36
      919
    3. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      58
      870
    4. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      777
    5. Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten

naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e
      Tuusniemi
      39
      717
    6. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      80
      716
    7. Kuka mölyapina

Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle
      Suomussalmi
      14
      649
    8. Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen

Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel
      Kuhmo
      5
      634
    9. Salaattirosvo

Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia
      Suomussalmi
      23
      610
    10. rattijuoppoja

tavattu taas Haapavedellä, hyvä että poliisi on valppaana
      Haapavesi
      17
      593
    Aihe