Piti tunna kehumaan ihan tänne nuorisopalstalle itteeni :=)))) Ei riittänyt että sanoin sen vaan peilin edessä ääneen.
Syy tähän itseni onnitteluun on se, kun olen tässä tekemättömiä töitä saanut viimein tehtyä.
Ja intoa on vieläkin jatkaa. Mikä lie minuun tullut.
Onko täällä muita, jotka joskus ääneen kehuskelevat itseään. Olenko minä vain ainoa narsistinen ihminen? :=)))))
voi hitsi että olen hyvä
60
2370
Vastaukset
- Jermu
sellainen itserakas ja ylpeä narsissi. Kieltämättä olen hyvä toimissani, joten on syytäkin olla iloinen...Kjäh!
- paras kehu
ja tapauksessasi ainoa ;D
- Ajomies
Jermu on todella hyvä. Tällä palstalla hän on osoittanut olevansa melkein yhtä hyvä kuin minä.
- Yks typy;
koskas Sinä tulisit meille siivoamaan ? - yksitypy
itserakkautta pitää ihmisellä ollakin aina.
Minäkin olen aina erittäin hyvä toimissani, kun saan laiskuudeltani jotain aikaan. Tulee siistiä jälkeä :=))) Jopa joskus tulee tunne, että tässä olis punkkupullonkin ansainnut. :=)))
Mutta täytyy nyt tarkkaan miettiä, pitäiskö näitä hommia tehdä kuitenkin vähän enemmän, että niin ison palkkion vois käydä hakeen :=))))
Että kaikki vaan kehumaan itseään. - yksitypy
Ajomies kirjoitti:
Jermu on todella hyvä. Tällä palstalla hän on osoittanut olevansa melkein yhtä hyvä kuin minä.
- Yks typy;
koskas Sinä tulisit meille siivoamaan ?olen huomannut että te Jermun kans olette todella hyviä, mutta en tiedä oletteko kuitenkaan yhtä hyviä kuin minä :=)))
Minä olen jopa niin hyvä, että ajomiehellekin voisin tulla siivouksen tekeen. Mutta sitten kyllä vaadin sulta kunnon kehumiset :=))) - Jermu
paras kehu kirjoitti:
ja tapauksessasi ainoa ;D
Ja sinun tapauksessa sekin kehu jää tulematta...Huahahahahahhhahahahahahaa! Taas kyykähdit ja ihan yhdellä rivillä...Hah ja köh!
- Ajomies
yksitypy kirjoitti:
olen huomannut että te Jermun kans olette todella hyviä, mutta en tiedä oletteko kuitenkaan yhtä hyviä kuin minä :=)))
Minä olen jopa niin hyvä, että ajomiehellekin voisin tulla siivouksen tekeen. Mutta sitten kyllä vaadin sulta kunnon kehumiset :=)))- Älä tee naiselle vuodetta
ennenkuin olet hänet nähnyt.
Näin eräs viisas.
Kiitoksia ja ruusujakin joskus olen jaellut keskusteluissa.
Se on sitten sovittu tällä puheella.
Ruusukimpun laitan oitis kun saan yhteystietosi sekä joko kukkakauppasi yhteystiedot, josta haluat noutaa ellet ole niin rohkea tyttö, että annat osoitteesi tullakseni itse ne ojentamaan. - mielikuvituksessasi
Jermu kirjoitti:
Ja sinun tapauksessa sekin kehu jää tulematta...Huahahahahahhhahahahahahaa! Taas kyykähdit ja ihan yhdellä rivillä...Hah ja köh!
haluat uskoa ;DD
- Jermu
mielikuvituksessasi kirjoitti:
haluat uskoa ;DD
vaan menes nyt keksimään johonkin toiseen kohtaan joku kunnon loanheitto, niin päästään skabaamaan.
yksitypy kirjoitti:
itserakkautta pitää ihmisellä ollakin aina.
Minäkin olen aina erittäin hyvä toimissani, kun saan laiskuudeltani jotain aikaan. Tulee siistiä jälkeä :=))) Jopa joskus tulee tunne, että tässä olis punkkupullonkin ansainnut. :=)))
Mutta täytyy nyt tarkkaan miettiä, pitäiskö näitä hommia tehdä kuitenkin vähän enemmän, että niin ison palkkion vois käydä hakeen :=))))
Että kaikki vaan kehumaan itseään.minua parempaa immeistä ei ole olemassakaan,ei ole juttua missä en olisi täydellinen! :) ja
ei ole hommaa mitä en osaisi..huh..tulikohan kehaistua liikaa???- täällä
Jermu kirjoitti:
vaan menes nyt keksimään johonkin toiseen kohtaan joku kunnon loanheitto, niin päästään skabaamaan.
piipittää ;DDD
- Jermu
täällä kirjoitti:
piipittää ;DDD
piipität oikea jankku-piipitystä. Kjäh ja köh!
Mun tarttee mennä nyt asioille.
Olehan reippaasti, niin noi toiset eskarilaiset ei vetele sua paddiin sillä aikaa täällä. - yksitypy
mii-su kirjoitti:
minua parempaa immeistä ei ole olemassakaan,ei ole juttua missä en olisi täydellinen! :) ja
ei ole hommaa mitä en osaisi..huh..tulikohan kehaistua liikaa???myös hyvä laulamaan. Muutkin ovat kehuneet :=))))
Ja hyvä olen myös tekemään jauhelihamureketta.
Voi kun saisitte maistaa.
Minullakaan ei pajoo ole mitä en osaisi. - yksitypy
Ajomies kirjoitti:
- Älä tee naiselle vuodetta
ennenkuin olet hänet nähnyt.
Näin eräs viisas.
Kiitoksia ja ruusujakin joskus olen jaellut keskusteluissa.
Se on sitten sovittu tällä puheella.
Ruusukimpun laitan oitis kun saan yhteystietosi sekä joko kukkakauppasi yhteystiedot, josta haluat noutaa ellet ole niin rohkea tyttö, että annat osoitteesi tullakseni itse ne ojentamaan.minua ei tarvi edes nähdä. Voin taata että olen hyvä siivoamaan. Ruusukimpun ja ne kehumiset sitten hoidetaan kun olen työn tehnyt.
Et kait sinä nyt etukäteen niitä lähetä.
Laitat vaan osoitteen mihin tulen, niin hommat alkaa etenemään :=))) - Marion.T
yksitypy kirjoitti:
myös hyvä laulamaan. Muutkin ovat kehuneet :=))))
Ja hyvä olen myös tekemään jauhelihamureketta.
Voi kun saisitte maistaa.
Minullakaan ei pajoo ole mitä en osaisi.hyvä missään, myönnän sen kaiken kansan kuullen.
Joten kyllä nuo haukkumiset ovat ihan oikeaan osoitteeseen tulleet :)) - Marion.T
Marion.T kirjoitti:
hyvä missään, myönnän sen kaiken kansan kuullen.
Joten kyllä nuo haukkumiset ovat ihan oikeaan osoitteeseen tulleet :))en osaa edes kirjoittaa oikein :DDDDDDDD
Marion.T kirjoitti:
en osaa edes kirjoittaa oikein :DDDDDDDD
minäkin perumaan puheitani typylle,
laulaa en osaa,en todellakaan!! :)- yksitypy
Marion.T kirjoitti:
hyvä missään, myönnän sen kaiken kansan kuullen.
Joten kyllä nuo haukkumiset ovat ihan oikeaan osoitteeseen tulleet :))ei saa alistua noin. Ei se sitä katso, jos jotkut haukkuu, ettei mitään osais tehdä.
Eikös ne haukkumiset ole kateellisten ihmisten keino purkaa omaa huonoa oloaan :=)))) - yksitypy
mii-su kirjoitti:
minäkin perumaan puheitani typylle,
laulaa en osaa,en todellakaan!! :)varmasti laulaa. Kaikki osaa. Toisilla ei vaan mene laulu ihan niin nuotilleen kuin toisilla :=)))
- jos määrättyjä arvostelee
yksitypy kirjoitti:
ei saa alistua noin. Ei se sitä katso, jos jotkut haukkuu, ettei mitään osais tehdä.
Eikös ne haukkumiset ole kateellisten ihmisten keino purkaa omaa huonoa oloaan :=))))on muka kateellinen,MISTÄ????
- Marion.T
jos määrättyjä arvostelee kirjoitti:
on muka kateellinen,MISTÄ????
no kyllä mä voin olla kateellinen vaikkapa jonkun lauluäänestä - itselläni se muistuttaa enemmän ruisrääkkää :)))
Siitä huolimatta laulan aina suihkussa ja usein yksin kotona ollessani DD
On mulla koneella karaokea vaikka millä mitalla, äänellään se variskin laulaa - saatikka sitten ruisrääkkä :))))
En kyllä oikein ymmärtänyt tuota sinun kirjoitustasi, mutta ymmärryksessäni on paljonkin aukkoja ;D - mihin vastasin
Marion.T kirjoitti:
no kyllä mä voin olla kateellinen vaikkapa jonkun lauluäänestä - itselläni se muistuttaa enemmän ruisrääkkää :)))
Siitä huolimatta laulan aina suihkussa ja usein yksin kotona ollessani DD
On mulla koneella karaokea vaikka millä mitalla, äänellään se variskin laulaa - saatikka sitten ruisrääkkä :))))
En kyllä oikein ymmärtänyt tuota sinun kirjoitustasi, mutta ymmärryksessäni on paljonkin aukkoja ;Dniin ehkä tajuat?
- Marion.T
yksitypy kirjoitti:
ei saa alistua noin. Ei se sitä katso, jos jotkut haukkuu, ettei mitään osais tehdä.
Eikös ne haukkumiset ole kateellisten ihmisten keino purkaa omaa huonoa oloaan :=))))minkäänlaiset arvostelut täällä virtuaalimaailmassa - itse tiedän mikä olen se riittää :)))
Jees kyllä mä kuitenkin olen hyvä - melkeimpä huippuhyvä melkein missä tahansa :))
Olen jopa kerran ollut Pirkan pyöräilyn kilpasarjassa kymmenes !!!
Ja ihan ilman dopingia :))
Vau mä OLEN hyvä :DD - se kilpailu
Marion.T kirjoitti:
minkäänlaiset arvostelut täällä virtuaalimaailmassa - itse tiedän mikä olen se riittää :)))
Jees kyllä mä kuitenkin olen hyvä - melkeimpä huippuhyvä melkein missä tahansa :))
Vau mä OLEN hyvä :DDoli?
- Marion.T
mihin vastasin kirjoitti:
niin ehkä tajuat?
olen TODELLA surkea, en osaa edes lukea !!!!!!!
Mihinkähän mä sen aapiseni laitoinkaan...... - yksitypy
jos määrättyjä arvostelee kirjoitti:
on muka kateellinen,MISTÄ????
arvostelemaan toisiamme?? Vaikka kyllä itsekin tulee syyllistyttä sellaiseen vaikka yritänkin siitä eroon päästä. Jokainen saa olla ihan mikä on.
Tämähän on keskustelupalsta. Mitä eroa on mielestäsi aloitteilla. "Minä olen sitä mieltä" jne..
Tai aloitteella "Mikä sinä luulet olevasia? Et tiedä mitään" jne...
Mielipiteissä voi olla eroa, mutta jos se meneekin henkilökohtaiseksi toisen mollaamiseski, ei ole kiva asia.
Taas sellainen huumorimielessä tapahtuva "keljuilu" onkin ihan eri juttu :=))))) - Marion.T
se kilpailu kirjoitti:
oli?
En muista vuotta, mutta olin silloin muistaakseni 26 vuotias :))
Niin ja kyllä pyöräilen edelleenkin - kauppaan ja takaisin :)) - Marion.T
yksitypy kirjoitti:
arvostelemaan toisiamme?? Vaikka kyllä itsekin tulee syyllistyttä sellaiseen vaikka yritänkin siitä eroon päästä. Jokainen saa olla ihan mikä on.
Tämähän on keskustelupalsta. Mitä eroa on mielestäsi aloitteilla. "Minä olen sitä mieltä" jne..
Mielipiteissä voi olla eroa, mutta jos se meneekin henkilökohtaiseksi toisen mollaamiseski, ei ole kiva asia.
Taas sellainen huumorimielessä tapahtuva "keljuilu" onkin ihan eri juttu :=)))))vain ei sitä huumoria tunnu olevan, ja toisista yritetään tehdä muka kiukkuisia :))
Siihen kiukkuisuuteen kohdallani tarvitaan kyllä enemmän kuin suomi24 palsta :DDD
Huumoria sitä olla pitää - se on elämän suola :))) - siinä kannessa
Marion.T kirjoitti:
olen TODELLA surkea, en osaa edes lukea !!!!!!!
Mihinkähän mä sen aapiseni laitoinkaan......on kukon kuva!
- ongelma onkin
yksitypy kirjoitti:
Taas sellainen huumorimielessä tapahtuva "keljuilu" onkin ihan eri juttu :=)))))että määrätyt ottavat muiden arvostelun huumorina mutta heidän arvostelunsa vittuiluna ;D
- kyykyttäjä
Jermu kirjoitti:
piipität oikea jankku-piipitystä. Kjäh ja köh!
Mun tarttee mennä nyt asioille.
Olehan reippaasti, niin noi toiset eskarilaiset ei vetele sua paddiin sillä aikaa täällä.täällähän ollaan jo valmiiksi syväkyykyssä piipittämässä joutavia. Enpä sitten itketä enempää. Olethan "tärkeillä" "asioilla". Ja jankkaustasi voitkin jatkaa laittamalla -"- seuraavaan viestiisi.
- se sekin
Marion.T kirjoitti:
En muista vuotta, mutta olin silloin muistaakseni 26 vuotias :))
Niin ja kyllä pyöräilen edelleenkin - kauppaan ja takaisin :))on!
- yksitypy
Marion.T kirjoitti:
vain ei sitä huumoria tunnu olevan, ja toisista yritetään tehdä muka kiukkuisia :))
Siihen kiukkuisuuteen kohdallani tarvitaan kyllä enemmän kuin suomi24 palsta :DDD
Huumoria sitä olla pitää - se on elämän suola :)))jaksais tätä elämää, jos ei väliin sais nauraa, juoda punkkua, laulaa ja.... No enpä sano tuota viimeistä, ettei syytetä hävittömistä puheista taas :=))))
Täällä on kyllä aika paljon eriluontoisia ihmisiä mitä olen seurannut. Mutta sehän on elämän rikkaus, jos vaan hyväkyttäis kaikki toisemme. Voitais oppiakin toisiltamme jotain.
Itse kyllä monesti tulee harrastettua itsensä tutkiskelua. Se on ihan jännää puuhaa :=)))) - Marion.T
siinä kannessa kirjoitti:
on kukon kuva!
täytyy lähteä koneelta ja alkaa opiskelemaan...
A B C D.... kyllä se siitä lähtee - hei täällä on kivoja kuviakin :))) - Marion.T
ongelma onkin kirjoitti:
että määrätyt ottavat muiden arvostelun huumorina mutta heidän arvostelunsa vittuiluna ;D
sellaista tee, luulin että sinulla on huumorintajua :DDD
Ja tuo sana v....lu on ruma sana, pottuilu on paljon parempi, saa helposti sellaisen käsityksen että olisit jotenkin ärtynyt - kun jo kiroiletkin noin paljon........ - ei vittuilu
Marion.T kirjoitti:
sellaista tee, luulin että sinulla on huumorintajua :DDD
Ja tuo sana v....lu on ruma sana, pottuilu on paljon parempi, saa helposti sellaisen käsityksen että olisit jotenkin ärtynyt - kun jo kiroiletkin noin paljon........ole kiroilua ;DD
- Marion.T
ei vittuilu kirjoitti:
ole kiroilua ;DD
sieltä Vittulanjänkältä :DD
- Marion.T
se sekin kirjoitti:
on!
10 kilsaa edestakaisin, ja kotimatka on pelkkää ylämäkeä:))
Siinä on polkemista ison ostoskuorman kanssa, auto seisoo pihassa, mutta mielummin menen pyörällä .. - yksitypy
ongelma onkin kirjoitti:
että määrätyt ottavat muiden arvostelun huumorina mutta heidän arvostelunsa vittuiluna ;D
se tahtoo olla. Ja eihän niitä sotiakaan olis jos osaisimme asiat keskustelemalla hoitaa.
Mutta joskus näitä asioita vaan miettii.
Eihän sitä itsekään sen kummempi ole. Väliin räjähtelee, ukkonsa haukkuu jne. Ja sehän on luonnollista purkaa väliin itseään, kun muistaa asian kohta sopia ilman pitkää mykkäkoulua.
Mutta terveellistä se on ainakin joskus tällaisiakin asioita pohtia.
Hyvä keino on muuten yrittää itse asettua sen toisen asemaan, niin jäis varmaan monta ilkeilevää kommenttia kirjoittamatta - mutta
Marion.T kirjoitti:
sieltä Vittulanjänkältä :DD
sieltä suunnalta kuitenkin ;DD
- Ajomies
yksitypy kirjoitti:
minua ei tarvi edes nähdä. Voin taata että olen hyvä siivoamaan. Ruusukimpun ja ne kehumiset sitten hoidetaan kun olen työn tehnyt.
Et kait sinä nyt etukäteen niitä lähetä.
Laitat vaan osoitteen mihin tulen, niin hommat alkaa etenemään :=)))"Kyllähän Lyyti kirjoittais
kun sais oikian osoitteen..." - reipas
Marion.T kirjoitti:
10 kilsaa edestakaisin, ja kotimatka on pelkkää ylämäkeä:))
Siinä on polkemista ison ostoskuorman kanssa, auto seisoo pihassa, mutta mielummin menen pyörällä ..täti!
- Ajomies
Marion.T kirjoitti:
minkäänlaiset arvostelut täällä virtuaalimaailmassa - itse tiedän mikä olen se riittää :)))
Vau mä OLEN hyvä :DDMinä en ole hävinnyt juuri koskaan pyöräilyssä, paitsi kerran.
Olen tainnut kertoakin, että kerran pyörälenkilläni takaa tuli kovaa vauhtia eräs nuori nainen.
- Akatko tässä tahdin määrää, tuumasin ja aloin polkea kiivaammin. Vierellä polkenut tyttö hyväkäs vain hymyili eikä ollut moksiskaan.
Vähitellen vauhti tasoittui ja ajoimme sopuisasti jutellen.
- Pia S. olet todella hyvä,
ainakin Suomen paras, Euroopan ellet vain maailman paras !
Joten minäkin olen ainakin melkein yhtä hyvä vieläkin ainakin paappasarjassa.
- Autuaita ovat puupäät, sillä he pysyvät pinnalla. Olin minäkin koko Suomen kaikkien miesten sarjassa toinen, kuuskymppisenä ja mukana oli enemmän kuin kymmenentuhatta osanottajaa. - Marion.T
mutta kirjoitti:
sieltä suunnalta kuitenkin ;DD
monta asiaa :DDDD
Pohjoinen on talvella aivan ihana paikka, mutta kesällä ne hemmetin mäkäräiset ja sääskit ja mitä ikinä siellä sitten iniseekin.... - Marion.T
Ajomies kirjoitti:
Minä en ole hävinnyt juuri koskaan pyöräilyssä, paitsi kerran.
Olen tainnut kertoakin, että kerran pyörälenkilläni takaa tuli kovaa vauhtia eräs nuori nainen.
- Akatko tässä tahdin määrää, tuumasin ja aloin polkea kiivaammin. Vierellä polkenut tyttö hyväkäs vain hymyili eikä ollut moksiskaan.
Vähitellen vauhti tasoittui ja ajoimme sopuisasti jutellen.
- Pia S. olet todella hyvä,
ainakin Suomen paras, Euroopan ellet vain maailman paras !
Joten minäkin olen ainakin melkein yhtä hyvä vieläkin ainakin paappasarjassa.
- Autuaita ovat puupäät, sillä he pysyvät pinnalla. Olin minäkin koko Suomen kaikkien miesten sarjassa toinen, kuuskymppisenä ja mukana oli enemmän kuin kymmenentuhatta osanottajaa.olet mahtava papparainen :DDDDD
- "suunnistaja"
Marion.T kirjoitti:
täytyy lähteä koneelta ja alkaa opiskelemaan...
A B C D.... kyllä se siitä lähtee - hei täällä on kivoja kuviakin :)))löysit, niin mahtanetkohan löytää sieltä semmosen runon, kun
"Tässä kiehuu tee, härkä hymyilee,
lehmäemännällä hiki helmeilee, pikku vasa tuttisuu, killisilmä, tähtipää, huutaa määää, huutaa möööö".
Siinä on vielä kuvakin, kun härkä istuu keinutuolissa ja lukee lehteä. Lehmä keittelee
teetä ja vasa leikkii lattialla. Tää on nostalgiaa.
Katsoppas, jos vaikka löytäisit, ainakin kuvan perusteella, jos lukeminen tuottaa vaikeuksia. - Marion.T
"suunnistaja" kirjoitti:
löysit, niin mahtanetkohan löytää sieltä semmosen runon, kun
"Tässä kiehuu tee, härkä hymyilee,
lehmäemännällä hiki helmeilee, pikku vasa tuttisuu, killisilmä, tähtipää, huutaa määää, huutaa möööö".
Siinä on vielä kuvakin, kun härkä istuu keinutuolissa ja lukee lehteä. Lehmä keittelee
teetä ja vasa leikkii lattialla. Tää on nostalgiaa.
Katsoppas, jos vaikka löytäisit, ainakin kuvan perusteella, jos lukeminen tuottaa vaikeuksia.ollut tuolla kostealla vintillä vuosikaudet, mutta tuossa yhden lehden sivussa on sydämenkuva ja siinä alla lukee että " Tauno on ihana " .DDD
Voi voi kyllä nostalgiset tunteet esiin tulevatkin...... - aapeeseedee
Marion.T kirjoitti:
ollut tuolla kostealla vintillä vuosikaudet, mutta tuossa yhden lehden sivussa on sydämenkuva ja siinä alla lukee että " Tauno on ihana " .DDD
Voi voi kyllä nostalgiset tunteet esiin tulevatkin......Tauno Palo vai?
- Marion.T
aapeeseedee kirjoitti:
Tauno Palo vai?
naapurin poika jota rakastin yli kaiken, kun olin sellainen alakoulu-ikäinen :))
Se oli NIIIN ihana - nykyään neljän lapsen isä ja lihonut yli satakiloiseksi pelkän kaljan ja makkaran avulla, niin ainakin ex-vaimo väittää :)))
Mutta lapsuuden ensi rakkaus kuitenkin...AH niitä aikoja :DD
- laiskuri
..osaan laiskotella eikä ole ollenkaan huono omatunto!
On tullut tehtyä töitä näin viisseiskaan saakka,ja nyt tämä tyttö tekee kaiken h i t a a s t i!!
Ei ole kiire,ei kutsu työ,puuhaa on jos vaan viitsii tehdä,vattupuska odottaa... - norMix evk
...siis avauksista, niin energiaa näemmä riittää mihin vaan :)) Nooh, jos ei kissa itse häntäänsä nosta ja typy itse itseään kehu, niin kukas sitten ;=DD
- yksitypy
kyllä jo saada jonkinlaisen palkkion tästä itsekehumisesta :=))) Vai mitä olet mieltä?
Mutta huomenna täytyy energisen oloni jatkua. Olen nimittäin jo etukäteen suunnitellut huomisen päiväohjelmani. Ja se ehkä nyt onnistuu, kun perjantaina pääsee kuuntelemaan Yötä :=))))
Taidan pyytää sitten sen Joutsenlaulun uusintana :=)) - norMix evk
yksitypy kirjoitti:
kyllä jo saada jonkinlaisen palkkion tästä itsekehumisesta :=))) Vai mitä olet mieltä?
Mutta huomenna täytyy energisen oloni jatkua. Olen nimittäin jo etukäteen suunnitellut huomisen päiväohjelmani. Ja se ehkä nyt onnistuu, kun perjantaina pääsee kuuntelemaan Yötä :=))))
Taidan pyytää sitten sen Joutsenlaulun uusintana :=))...annetaan ikuinen porttikielto palstalle :DDD
Vitsi, vitsi! Mutta mitäääääääh, onko Yö tullut tundranreunan yöttömään yöhön :)) Muutta jos kerran Yö on tundranreunallekin eksynyt, niin ehdottomasti heidän on esitettävä Rakkaus on jääss...siis lumivalkoinen :)) - yksitypy
norMix evk kirjoitti:
...annetaan ikuinen porttikielto palstalle :DDD
Vitsi, vitsi! Mutta mitäääääääh, onko Yö tullut tundranreunan yöttömään yöhön :)) Muutta jos kerran Yö on tundranreunallekin eksynyt, niin ehdottomasti heidän on esitettävä Rakkaus on jääss...siis lumivalkoinen :))rakkaus on lumivalkoinen tulee. Kenellä se sitten vaikka jäässä onkin :=)))
Kyllä tänne tundrallekin etelän poijat tulee. Tai oikeastaan ne rakastaa tätä tundran hiljaisuutta.
Kuten sinäkin Normix. Äläkä väitä vastaan :=)))
- Nanni
Onko nuorisopalsta vai mikä on, ainakin kaikki
tuntuu olevan kovin lapsenmielisiä ja hyvä niin.
Kyllä itseä saa kehua vähän, sillä eihän meitä kukaan muukaan kehu. Meitähän suorastaan yllytetään siihen kaikkialla ja kaikissa asioissa. Pitää olla ykkönen joka
paikassa. Täytyy päteä ja potea muuten ei tule
mistään mitään.
Mitähän tapahtuisi, jos saisimme kaikki olla
ihan tavallisia ihmisiä yhden päivän?- yksitypy
ei se tarkoita, että ykkönen täytyy olla joka paikassa jos itseään kehuu. Kukas muu tavallista ihmistä kehuis, jos ei itse :=))))
Tavallisiahan me kaikki ollaan ja sama on määränpäämme. Eli metri multaa päälle tai poltetaan.
Minäkin olen aivan tavallinen tallaaja ja mitään kovin mullistavaa ei silti ole tapahtunut.Tai ehkä on.... Mikä sitten lie sitä mullistavaa. Ja koskaanhan ei tiedä huomisesta päivästä, mitä se tullessaan tuo :=))))
Mutta se on Nanni varmaa, että me ollaan vielä nuorisopalstalla :=))) - Nanni
yksitypy kirjoitti:
ei se tarkoita, että ykkönen täytyy olla joka paikassa jos itseään kehuu. Kukas muu tavallista ihmistä kehuis, jos ei itse :=))))
Tavallisiahan me kaikki ollaan ja sama on määränpäämme. Eli metri multaa päälle tai poltetaan.
Minäkin olen aivan tavallinen tallaaja ja mitään kovin mullistavaa ei silti ole tapahtunut.Tai ehkä on.... Mikä sitten lie sitä mullistavaa. Ja koskaanhan ei tiedä huomisesta päivästä, mitä se tullessaan tuo :=))))
Mutta se on Nanni varmaa, että me ollaan vielä nuorisopalstalla :=)))löytyyhän täältä sitä pilkettä mitä kaipasinkin
lukiessani näitä ketjuja.
Kirjoittelin viime talvena aika paljon täällä ja viihdyin välillä liiankin hyvin.
Olen pitänyt hieman lomaa palstalta, mutta taitaa
taas käydä kepulisti kun tse, tse- kärpänen iskee. - yksitypy
Nanni kirjoitti:
löytyyhän täältä sitä pilkettä mitä kaipasinkin
lukiessani näitä ketjuja.
Kirjoittelin viime talvena aika paljon täällä ja viihdyin välillä liiankin hyvin.
Olen pitänyt hieman lomaa palstalta, mutta taitaa
taas käydä kepulisti kun tse, tse- kärpänen iskee.tosiaan täytyis meidän kaikkien osata säilyttää.
Kun tää elämä on niin kovin häilyvää.
Itse olen tallanut täällä yli vuoden
Kivaa on ollut, enkä täältä lähde ehkä ennenkuin kuolen.
Mutta kyllä tuolla toisella palstalla viihdyn myös hyvin.
Ehkä siellä tulee esiin ajatukseni syvin :=))))
Mutta tervetuloa Nanni takaisin
ja laita se tse,tse-kärpänen matkoihin
Hyviä öitä sinulle ja palaillaan asiaan :=))))
- Pirre*
mie olen väsynyt, hyvää yötä kaikille, ja nukkukaa hyvin.:)
- yksitypy
sinulle Pirre. Minäkin kohta käyn unten maille :=)))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693