Buddhalaisissa kirjoituksissa ei tuomita tai anneta erikseen hyväksyntää homosuhteille. Buddhalaisuus puhutaan vastuullisuudesta että ketään ei satuteta tai kohdella väärin.
Pettämistä ja satuttamista kehoitetaan välttää, joka nyt periaatteessa pitäisi olla jokaisen tiedossa ilman erillisiä opetuksia.
Kuten Thaimaassa on nähtävissä, niin keijot ja transut työskentelee ihan samoissa duuneissa kuin muutkin, tosin en ole vielä nähnyt heitä poliiseina tai lääkäreinä.
Olennaista on se että ketään ei tuomita, vaan se on heidän oma asiansa ja sitä tulee kunnioittaa. Myötätunto ja kunnioitus on sama kaikille buddhalaisuudessa.
Vaikka Thaimaassa petetään paljon ja harrastetaan maksullisia, niin siihen ei suhtauduta vain mököttämällä, vaan se johtaa jopa henkirikokseen.
En suosittele thaivaimon pettämistä, mikäli suhde on todellinen ja vaimon elanto riippuvainen sinusta. He eivät välttämättä saa heti raivaria, mutta saattaa olla että aamulla kun heräät, niin huomaat olevasi kuollut 8)
Tuo ei ollut vitsi.
Tasavertainen suhtautuminen kaikkiin lapsesta vaariin sukupuolesta ja ammatista riippumatta.
Tunnen monia entisiä baarityttöjä, jotka hoitivat samalla lastensa koulutuksen ja huolehtivat äideistään, olen käynyt heidän kotonaan ja kukaan ei heitä halveksu vaan päinvastoin ovat kiitollisia saamastaan avusta yhteisölle.
2010
Minä ja Buddha ennen maratonia aasinsiltana tällä kertaa 24/7.
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
On siis lasten kasvatusta ja vanhemmista huolta pitämistä kun on toisella paikkakunnalla jakamassa pilluu ja lähettää rahaa.
Ja olet käynyt heidän kotonaan, siis olet saanut vilauksen oikeasta Thaimaasta. - Anonyymi00002
No kerroppa mitkä koulutustasot lukuisilla tutuillasi on ja miksi he ovat järjestäänsä yksinhuoltajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161335Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101287- 991051
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103945
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh21739- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607