Tule ja tee oikeasti. 💜
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Keneltä? Onko prinsessaltani?
- Anonyymi00002
Puuilon mainos.. heh
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Puuilon mainos.. heh
Ihan itsekö olet keksinyt tämän hienon läpän mistä länkytät guben aloituksessa taas poru kurkussa? Ehkä tuo on kolmen miehen työ, mitä olen pateettisista digiallekirjoituksistasi ymmärtänyt vrt kolmen kopla uffaffaa. Netissä öyhötyskö on sinun leipätyö ku muutakaan ei ole?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihan itsekö olet keksinyt tämän hienon läpän mistä länkytät guben aloituksessa taas poru kurkussa? Ehkä tuo on kolmen miehen työ, mitä olen pateettisista digiallekirjoituksistasi ymmärtänyt vrt kolmen kopla uffaffaa. Netissä öyhötyskö on sinun leipätyö ku muutakaan ei ole?
Lisäkysymys vieläkö montakin penaalin yhtä tylsää kynää jakaa nämä pakkoajatukset
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lisäkysymys vieläkö montakin penaalin yhtä tylsää kynää jakaa nämä pakkoajatukset
Eipä ole valot vintille palanneet vieläkään, näen
- Anonyymi00003
Muutim jo mieleni
- Anonyymi00006
Miksi muutit ❤️
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi muutit ❤️
Koska on tuuliviiri pohjimmiltaan eikä oikein itsekään tiedä mitä haluaisi. Luiskaan. Ei kestä kiittää. :)
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koska on tuuliviiri pohjimmiltaan eikä oikein itsekään tiedä mitä haluaisi. Luiskaan. Ei kestä kiittää. :)
Aina kun mies katoaa elämä jatkuu ilman häntä. Jos mies pysyy ja osoittaa johdonmukaisesti olevansa sitoutunut yhtä vahvasti kuin nainen häneen kaikki jatkuu. Mies tietää, ettei elämä pysähdy eikä ole oikeutta jättää odottamaan.
- Anonyymi00020
Pari kertaa päivässä tapahtuu vähintään.
- Anonyymi00008
Kenelle? Kuka muutti mielensä?
- Anonyymi00009
En ole muuttanut mieltäni...
- Anonyymi00013
en tee mitään :) pysyn jatkossakin kaukana
- Anonyymi00014
Tiedätkö, cettä se on enemmän kuin ok.
Sivusta
- Anonyymi00015
Tarkoitatko siis että tulisin sormettamaan sulle orkun?
- Anonyymi00016
Se oli prinsessalta.
Aloitetaanko taas enkku-Landian jutut, vaikka musiikkikappale aluksi.. hmm löydätte itse mutta minä en tällä tietokoneella, ootapas mullahan on BluRay-jolla on nettiyhteys Youtubeen pikanapillakin... kaukosäätimellä jospa.. nappuloisin.
Madonna -American Pie.- Anonyymi00017
...on mulla tili kyllä youtubeen, mutta guestinä voi mennä myöskin... bluray-soittimella pelkästään...
- Anonyymi00018
No ei ollut prinsessa...
- Anonyymi00019
oikeasti on ollut aika hyvä tuo pikkuinen musta boxi: Panasonicin (amerikkalaisten tekosia), BluRay-soitin,pieni ja musta on tarvittavat sisäänmenot kuten USB tietokoneen datoja ja ulkoisia levyjäkin varten, tjsp.... ja automaattisesti pikanäppäimillä Netflix sekä Youtube..
Mutta levykelkka on heiveröinen.. ei halvimmasta päästä, ei kalleismastakaan...
Sinänsä jos on tuollainen pikkuinen laite niin kätevä ottaa mukaankin... - Anonyymi00021
maksanko rahat käteisellä tai tilisiirtona ennakkoon?
- Anonyymi00024
Maksetaanko sulle siitä että käyt vitsailemassa guben emojielle lystikkäästi? Ilo ei välity, oletko sipissä kaiken lisäksi?
- Anonyymi00022
just kuulin, että pitää tavoitella itsepintaisemmin, jotta saisi
koska toisissa kulttuureissa ei suostuta heti
ja mä ku luulin, et yhdellä kysymällä heruu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491