Haluan synkronoitua kanssasi arjessa

Anonyymi-ap

Tämä on niin uuvuttavaa jo.Tähän kuuluu tietenkin molempien elämä,omine juttuineen(ei mitään ylimääräisiä suhteita kuitenkaan).

14

324

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuulostaisi hyvältä. Mulla on menkat kuun vaihteessa, mites sulla?

• Anonyymi00002

Ollaanko me siis toistemme kaksoisliekit? Onko nyt yhdistymisen aika vihdoinkin? 🤔

• Anonyymi00003

Miehen kanssa ollaan.Odotan yhteyttä muutenkin kuin telepaattisesti.En höpöttele,juttelen liiankin henkevästi.Siinä haastetta hänelle ja itselle sillä ensin pitää saada suu auki.

• Anonyymi00010

En tiedä. Tosin tuosta puhuminen minut tänne toi. Oltiin tai ei, mielestäni yhdistymisen aika olisi.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En tiedä. Tosin tuosta puhuminen minut tänne toi. Oltiin tai ei, mielestäni yhdistymisen aika olisi.

Olet siis Divine Feminine eli enemmän feminiinistä energiaa omaava osapuoli? Minä olen myös ja tässä odottelen, että saamme oman liekkini kanssa energiat tasapainoon. Vielä on ollut pientä turbulenssia etten sanoisi 😅

Nyt taitaa olla liekkin yhdistymisen aikaa, on sen verran kovat kollektiivin energiat, että tuntuu kyllä koko kropassa ja siellä sielussa asti 🥰

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olet siis Divine Feminine eli enemmän feminiinistä energiaa omaava osapuoli? Minä olen myös ja tässä odottelen, että saamme oman liekkini kanssa energiat tasapainoon. Vielä on ollut pientä turbulenssia etten sanoisi 😅

Nyt taitaa olla liekkin yhdistymisen aikaa, on sen verran kovat kollektiivin energiat, että tuntuu kyllä koko kropassa ja siellä sielussa asti 🥰

Voi ny kilin sanonko mitä, apäijä. T naiselta

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Voi ny kilin sanonko mitä, apäijä. T naiselta

Vaikutanko muuten torspot hiukan erilaiselta mitä olette vissiin kuvitelleet? Asia kunnossa

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Pidän itseäni kyllä enemmän maskuliinisena. 😅 En juurikan aiheesta tiedä. Yhden artikkelin verran ja mitä tältä palstalta lukenut.

• Anonyymi00005

Polyamorisen suhteesi voit etsiä muualta.

• Anonyymi00008

Ohi!Ap.ei ole polyamorinen.

• Anonyymi00006

Kiva juttu. Sitä minäkin olen miettinyt.
      Naiselta miehelle

• Anonyymi00007

eräs tietokoneeni haluaisi aina synkronoitua langattomasti toisiin laitteisiin, aina kiellän tuon, jos käytän kyllä tallennusjuttuna.. pilvi-juttua, oikioma dataserver-tila mihin voit tallennella omia, ja päästä niihin käsiksi mistä tahansa.

olen kyllä vain aika pienimuotoisesti käyttänyt tuota, tämä jännä juttu tuli, kun ostin Microsoftin HP-laptopin.. tuli mukana...

• Anonyymi00009

Minkä takia en käytä koneiden sykronointia, mutta mielelläni käytän jättimäistä tallennustilaa mitä saa, koska:

Sellainen toiseen laitteeseen synkronoiminen avaa mahdollisen pääsyn jollekin hakkerille sivuihisi ja tietoihisi.

Mutta niin joku ilmainen jättisuuri ilmaqinen vapaa tila, minulla Googleltakin jonkkin verran, juurikin tuota datakeskus-tilaaa..

• Anonyymi00012

Noi on kyllä jänniä juttuja tuollaiset omituiset
        laitteiden pariliitokset sun muut hässäkät.

En ole jaksanut enää edes tarkastella mitään tuollaisia juttuja koneelta, on sitten miten onkaan toistaiseksi.
        Sen tiedän kyllä että joku käytti etänä mun konettani aiemmin, kuka lieneekään sitten oli.......
        Siinähän on siellä koneessa,
        kun ei uskalla oikeasti, oikeassa elämässä olla mukana.

Kone ei kyllä kauan enää ole mun hallussa, joten.......

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      211
      2088
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1247
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1137
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      986
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      881
    6. Mitä toivot tulevaisuudelta?

😊
      Ikävä
      71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      34
      688
    Aihe