Paikallinen legenda Ismo Alanko lavalla sunnuntaina.
Vastaukset 52
- Anonyymi00001
Kiinnostaa kuin kilo paskaa tien poskessa.
- Anonyymi00002
Sitä paskaa näkyy varmasti viikonloppuna huomattavasti enemmän kyseisen alueen ympäristössä ja kaduilla. Edes asiantuntijat eivät voi kuin arvuutella sitä paskan määrää.
- Anonyymi00003
Ei, kyllä minua kilo paskaa tien poskessa kiinnostaa paljon enemmän kuin ismo alanko...
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sitä paskaa näkyy varmasti viikonloppuna huomattavasti enemmän kyseisen alueen ympäristössä ja kaduilla. Edes asiantuntijat eivät voi kuin arvuutella sitä paskan määrää.
...ja Joensuun liikenneympyröistä (ajatusmaailmoista) löytyy lisää.
- Anonyymi00046
Syö se sitten😆
- Anonyymi00051
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei, kyllä minua kilo paskaa tien poskessa kiinnostaa paljon enemmän kuin ismo alanko...
Samoin!
- Anonyymi00004
Paikallinen jankuttaja toistelee yhtä lausetta 5 minuuttia ja fanit hurraa...
- Anonyymi00010
ja suosio ja fanitus jatkuu vuodesta toiseen.
- Anonyymi00052
se on nyky"musiikkia".
- Anonyymi00005
Ismo Alanko...? Milloinkas se on laulamaan oppinut? 😮
- Anonyymi00007
Ilosaaresta löytyy esiintyjiä, vähemmän laulajia.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ilosaaresta löytyy esiintyjiä, vähemmän laulajia.
Mölisijöitä lähinnä. Huumepäissään toikkaroivalle yleisölle on ihan sama mitä örinää sieltä kuuluu.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mölisijöitä lähinnä. Huumepäissään toikkaroivalle yleisölle on ihan sama mitä örinää sieltä kuuluu.
Muun ajan saa sitten väistellä kaupoissa, liikenteessä ja muilla julkisilla paikoilla toikkaroivia vanhuksia eikä se heitä lähtevä virtsanhajukaan ole vierasta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Muun ajan saa sitten väistellä kaupoissa, liikenteessä ja muilla julkisilla paikoilla toikkaroivia vanhuksia eikä se heitä lähtevä virtsanhajukaan ole vierasta.
Ei ne vanhukset kuitenkaan yötä myöten mölise, kuten rokkiapinat. Hieno häkki apinoille linnunlahdella muuten...
- Anonyymi00012
Mitä tuo Alanko vai en tekee leipätyökseen?
Vladimir Vladimirovitš Putin
. - Anonyymi00013
Meettekö Ilosaarirockiin?
- Anonyymi00014
Elä unta näe...! 😂
- Anonyymi00015
Itse en ole koskaan käynyt mutta toivotan rock-vieraat tervetulleeksi Joensuuhun.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Itse en ole koskaan käynyt mutta toivotan rock-vieraat tervetulleeksi Joensuuhun.
Missä asut? Noljakassa, marjalassa, utrassa, rantakylässä...?
Tule eteläkaupunkiin asumaan ja toivota sitten! - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Elä unta näe...! 😂
Tenaväki käyttää hymiöitä! Hmmm....
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tenaväki käyttää hymiöitä! Hmmm....
Jaa? Onkos se hymiön laittaminen sitten rokkiapinoille jotakin rakettitiedettä?
Muuta eivät osaa kuin mölistä ja sotkea paikkoja. - Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Missä asut? Noljakassa, marjalassa, utrassa, rantakylässä...?
Tule eteläkaupunkiin asumaan ja toivota sitten!Hölmöksikö minua luulet? Vai että eteläkaupunkiin asumaan. Siellähän asuu vain valittajia.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hölmöksikö minua luulet? Vai että eteläkaupunkiin asumaan. Siellähän asuu vain valittajia.
Vai olisiko niin että siellä asuu niitä joita tuo möykkäfestivaali oikeasti häiritsee?
Jostakinhan se valittaminen aina johtuu. - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vai olisiko niin että siellä asuu niitä joita tuo möykkäfestivaali oikeasti häiritsee?
Jostakinhan se valittaminen aina johtuu.Jos minulla on kuuma ostan tuulettimen, jos minulla on kylmä pistän vaatetta lisää, jos minulla on nälkä niin syön, jos minulla on jano niin juon, jos ulkopuoliset äänet häiritsevät niin ostan korvatulpat.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jos minulla on kuuma ostan tuulettimen, jos minulla on kylmä pistän vaatetta lisää, jos minulla on nälkä niin syön, jos minulla on jano niin juon, jos ulkopuoliset äänet häiritsevät niin ostan korvatulpat.
Tuodaanko sinun pihallesi yösirkus? Ostatko korvatulpat vai haulikkoon suolapaukkuja?
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tuodaanko sinun pihallesi yösirkus? Ostatko korvatulpat vai haulikkoon suolapaukkuja?
Korvatulpat.
- Anonyymi00031
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en.Suksikoon kuuseen porsastelemaan
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Minä en.Suksikoon kuuseen porsastelemaan
No jos yksi vieras tulee niin mitä siitä.
- Anonyymi00019
"Ilosaarirockin vuotuinen liikevaihto on yli seitsemän miljoonaa euroa. Tapahtuman taloudellinen merkitys koko Joensuun alueelle on huomattava, sillä festivaali tuo kaupungille vuosittain miljoonaluokan tulovirran. Esimerkiksi aiemman kävijäennätysvuoden selvityksen mukaan tapahtuma generoi alueen talouteen jopa yli 14 miljoonan euron tulot."
- Anonyymi00020
Ja 15 miljuunan siivouskulut + muut haitat yhteiskunnalle.
Suurin osa joensuulaisista pakenee tätä hulluutta ja vie rahansa muualle.
Terveisin ystäväsi V V Butler - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja 15 miljuunan siivouskulut muut haitat yhteiskunnalle.
Suurin osa joensuulaisista pakenee tätä hulluutta ja vie rahansa muualle.
Terveisin ystäväsi V V Butler15 miljuunan siivouskulut...!!! Nyt on höpöhöpö huipussaan.
- Anonyymi00025
Maksakaa lähialueen asukkaille haittakompensiot niin valittaminen loppuu heti!
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Maksakaa lähialueen asukkaille haittakompensiot niin valittaminen loppuu heti!
Hyvä! Ensimmäinen järkevä ajatus! Joka kesä 300 metrin säteellä rokkialueen aidasta joka suuntaan oleville osoitteille 300 euron haittakorvaus, niin minun puolestani homma on ok.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Hyvä! Ensimmäinen järkevä ajatus! Joka kesä 300 metrin säteellä rokkialueen aidasta joka suuntaan oleville osoitteille 300 euron haittakorvaus, niin minun puolestani homma on ok.
Suvivirrestä valittajakin hiljeni kummasti rahan myötä.
- Anonyymi00048
Ei uskois kun toimeentulotukea ei saa vaikka kaupunki kuinka rikastuisi
- Anonyymi00033
Kyllä minusta nyt näyttää siltä että Ilosaarirock perutaan. Vai...?
- Anonyymi00034
Käykääs vastaamassa meluhaittakyselyyn!
https://link.webropolsurveys.com/Participation/Public/e9ba7f04-6d2f-4d21-ae72-45d06be1217e?displayId=Fin3700211- Anonyymi00036
Tuskinpa tuollaisella kyselyllä on mitään vaikutusta mihinkään, kaupungin talolla pyyhkivät ahteriaan vastauksilla...
- Anonyymi00035
Hennot teiniviikset halkoo tuulta yössä,
Paholainen laskee lapsiansa kurjuutensa kukkuloilla. - Anonyymi00037
Kesän paras viikonloppu!🤟😎
- Anonyymi00038
Voi reppanoita, ei voi muuta sanoa kun tuota rokkikansaa katsoo...
- Anonyymi00039
Alanko? No en ala!
- Anonyymi00040
Rock rules!
- Anonyymi00041
Roska rules!
- Anonyymi00043
Ismo Alanko? Sekö Alankojen tyhjäntoimittajapoika?
- Anonyymi00047
No se!
- Anonyymi00049
Ruikuta työpaikalla.
- Anonyymi00045
uppista!
- Anonyymi00050
Ilman lintukirjaa ei kannata nyt kaupungille lähteä, jää muuten lajitunnistus puutteelliseksi... 😂
- Anonyymi00053
Kirjaston lähellä voi jotain tippua taivaalta, mutta mitä väliä sen.
- Anonyymi00054
"legenda" ?
- Anonyymi00055
Runolaulaja kuten kalevalan ukot.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475