"Minä juon nyt kahvia", sanoi tunnettu valtiomies, ja toinen syö silakoita.
Minäkin join, kahvia ja vettä, kun pitää nesteyttää kehoa.
Mitä joi se eväiden kantaja, jonka eväs maito pullo putosi kalliolle.
Meni tietenkin rikki, maito valui kalliolle ja aurinko kuivatti.
Se paistaa aurinko kuumasti kiville. ,elkein eilen kin olis makkaran paistanut.
Kuinkas teillä. Tuliko tulvalla vettä saappaaseen, kun jonkun autokin lähti laivurin kulkua matkimaan ja täyttyi vedestä, ja ihan kadulla!
Olisko reilua ? huumoriakin?
Uusi viikko, uudet kujeet
18
70
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Mittaatko saalis kalan, vai omasi?
Mitä on tasku biljardi tungoksessa?
Kenelltä sait ekan pusun?
Noita kuulin kun istuin puistossa ja nuria miehiä pysähtyi pyörien kamssa viereiselle penkille.
Kaikkea en kuunnellut, lähdin kävelemään.- Anonyymi00009
Keitin vettä, paloi pohjaan.
- Anonyymi00002
Mustalainen sanoo: Uusi Vuosi, uudet rötökset!
- Anonyymi00006
Ikävä...
- Anonyymi00003
Uusi viikko ja helteitä ei ole, alle +20 koko päivän ollu.
- Anonyymi00004
Olihan hellettä,
Autolla olin liikenteessä, auton mittari kertoi ilman lä,pötilan +23 ja kotimittari nöytti vielä 19.15. +20,7.
Hiki tuli, vikka en lastannut autoa, olin vain kuski.- Anonyymi00005
Kujeillaan ja nautitaan.
- Anonyymi00007
Olen verrattain rehellinen.
- Anonyymi00008
Yksi herra sanoi kerran; 'saatanan tunarit'.
- Anonyymi00010
moni herra on sanonut joskus jotain, mutta harva täällä osaa omin sanoin kertoa mistään mitään.
Hyytyneitä sojuja joissa ei ole eloa! - Anonyymi00011
Minä sanoin vain kerran, ja kaikki kuuntelivat
- Anonyymi00012
Tulin aurinkoon istumaan, mutta vaikka on "vain" 22°, on tosi kuuma. Pientä tuulenvirettä kuitenkin. Tunti auringossa ja tulin nyt varjoon.
Mustat viinimarjat ovat jo kypsyneet, pieniä villivadelmia löysin muutaman.- Anonyymi00013
Lasitetulla parvekkeella on useina päivinä ollut yli 30 asteen lämpätiloja, ei siellä jaksa istua,
Oi, mustaherukat, viime syksynä keräsin pensaasta, nyt on ostettava,
- Anonyymi00014
Juon piimää, syön puuroa, nam, nam. Paremmalta maistuu, kuin shampanja kaviaareineen, näin kuvitellen. Masu kiittää, eipä muita toiveita.
- Anonyymi00015
Kaurapuurolla päivä minullakin alkoi.
Jotain jääaapista palastelin, söin omenan ja nyt pureskelen Kantolan Voileipäkeksejä. Mitähän hienot rouvat ilta palakseen. . .
- Anonyymi00016
Se on pyhä.
Juhlat minulla, mutta ei vieraita.
En juhli juklkisesti. yhdet julkiset riitti ja puolison hautajaiset,
Ylsinkin voi ollaja viihtyä, ja juhia vain paistetuiial perunoilla ja patrilla viiåaleella naudan paistia. Hyvää oli ja siinä minun juttuni nyt! - Anonyymi00017UUSI
Huomenna alkaa ihan uusi viikko.
- Anonyymi00018UUSI
Maanantaina mannapuuro, tiistaina tikutellaa, keskivvikkona kalan paisto , torstai toivoa täymnä, perjantaina pirtin pesu,
lauantaina vaihdetaan lakanat..
Sopis sullekkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072059
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491217Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1761108- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71793
- 100782
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.347693- 29676