Marjanpoimintaan! Nyt tuli thaipoimijoille stoppi.
Tietäähän tämän, lentolippu on kallis jas se pitäisi marjankeruulla kustantaa, ihan mahdoton yhtälö.
Mutta kun saatte Suomi - pennut potkittua iPadin äärestä metsänpuolelle niin sillä on pelkästään myönteisiä vaikutuksia.
Penskat saa liikuntaa , tuloja ja terveyttä. Marjayritykset marjoja, eikä kerosiini pala siirtymiin.
Potkikaa pennut metsään
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Eilen eräs vihanneskauppias totesi, nyt saavat marjayrittäjät nauttia omasta menneisyydestään ja vilkuilla sivuille ahkerasti, mitä tarkoitti ei kertonut.
- Anonyymi00002
Aamurupeama antoi noin 28 kiloa mustikkaa ja vielä yritän venyä pienellä päiväkäynnillä noin 12 lisäkiloon. Dalla Valle (joka ei ole sortunut rikolliseen toimintaan) maksaa tällä hetkellä 3 euroa roskaisesta mustikkakilosta eli 120 euron päivä taitaa olla luvassa. Eilen saalista tuli 129,3 euron verran. Polttoainekuluihin menee noin vitonen päivässä.
- Anonyymi00003
Siis28kg aamurupeama antoi noin paljon mustikkaa ,höpö höpö oisit valehdellut vähemmän ,tuohoon määrään ei riitä aamurupeama .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siis28kg aamurupeama antoi noin paljon mustikkaa ,höpö höpö oisit valehdellut vähemmän ,tuohoon määrään ei riitä aamurupeama .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miten niin ei riitä? Thaimaalaiset keräävät keskimäärin 55 kiloa mustikkaa/ puolukkaa/ pv. Hyvänä vuotena suomalaiset pääsevät samoihin kilomääriin päivässä ja nyt on hyvä marjavuosi. Ensi viikolla kun säät paranevat ja marjat kypsyvät lisää nostan tavoitteeni 50 kiloon/ pv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522