Erään illanvieton aikana juttelin hänen hyvän kaverinsa kanssa. Tovin keskusteltuamme hän ymmärsi meidän tuntevan saman henkilön, kysyi minulta mistä tunnemme. Valehtelin, koska siinä hetkessä ymmärsin, ettei hän ollut koskaan maininnut tälle kaverilleen minusta mitään.
Kahdenvälisen merkityksettömyyteni paljastumisen jälkeen en kertaakaan ole edes suunnitellut yhteydenottoa. Vaikka kaipaus ei olekaan kuollut.
Realiteettitarkistus
12
182
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Ei ole minulla, mutta millainen suhde teillä on?
Olen pahoillani, mutta miehenä en kerro yleensä naisista edes parhaille kavereille.
Jostain syystä naisille on nuo asiat todella tärkeitä että "tietäväthän kaikki nyt meistä että ollaan yhdessä"
Itse koen sen vastenmielisenä eikä sillä ole mitään tekemistä kahden välisen suhteen kanssa eikä kerro mitään väleistä.
Ihmissuhteen ei ole tarkoitus olla joku teatteriesitys muille ihmisille.
Tietysti jos tuo hyvä kaveri oli samaa sukupuolta kuin sinä eikä hän tiennyt sinua niin ehkä olet hänelle pelkkä pano tai huvike.- Anonyymi00007
Olimme seurustelusuhteessa. Olen mies ja tuo hänen kaverinsa oli myös nainen. -ap
- Anonyymi00002
Ohi varmaakin, mutta...Entä sitten? Ei tuo kerro mitään. Esim.en minä ole kertonut kaipuustani ja kaivatustani (m) kenellekään mitään. Edes läheisimmille kavereille. Yhteisten tuttujemme/kavereidemme kanssa olen maininnut hänet pelkästään nimenä, jos aiheet ovat liittyneet työhömme. Ei tulisi mieleenkään avautua kellekään tässä tilanteessa. Ainoastaan terapeuttini tietää jotakin hänestä.
nainen- Anonyymi00009
Oletko kertonut terapeutille tästä palstasta? Koska viimeksi puhuit terapeutille kaivatustasi?
Sivusta - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko kertonut terapeutille tästä palstasta? Koska viimeksi puhuit terapeutille kaivatustasi?
SivustaEn todellakaan. Olisi ahdistavaa kirjoitella täällä, jos ajattelisin, että hän lukisi palstaa. (Tuskin silti lukisi oikeasti, eiköhän hän vapaa-aikana tee ihan muuta 🤭).
Viimeksi puhuin kaivatusta keväällä, kun olin nähnyt hänet. Puhun terapeutille vain IRL -jutuista, en mistään sekavista anonyymeistä nettijutuista jotka on todennäköisesti vain mun mielikuvitusta. - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
SivustaMuistahan haastatella palstasetää mahdollisimman jälkeenjääneesti
- Anonyymi00003
Naisella ainakin on vaisto kenelle voi ja kenelle ei puhua. Ei siinä tarvitse olla sen enempi sisältöä.
- Anonyymi00004
Juuri siksi olen täällä palstalla avautumassa ja purkamassa tunteitani, kun en uskalla/ halua kertoa edes ystävilleni kaipuustani. Pelkään, että siitä tulisi ongelmia hänelle tai minulle. Toivoisin häneltä samaa, mutta hän on tainnut kertoilla asiasta sinne ja tänne. Vaikkemme ole keskenään koskaan keskustelleet aiheesta.
Naiselta - Anonyymi00005
Miksi ihmeessä valehtelit mistä tunnemme? Eikös se sotke asioita entisestään?
- Anonyymi00008
En kokenut asiakseni kertoa jotain, jota hän oli tarkoituksella jättänyt kertomatta. -ap
- Anonyymi00006
Au minä netissä jeparia leikkivä luin gubbe että identiteettivarkaus, päällekarkaus ja yhteenotto. Ei tullut sulkaa hattuun
- Anonyymi00011
Kansan murha musta surma tapaturma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103986
- 61907
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68693- 63661
- 41645
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22562Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33558Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka25529- 50516
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478