Ikävä sitä nyt.
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
...jolla oli sen pituinen se...
- Anonyymi00005
Joo no siitä minä ainakaan en tiiä mitään. Ajatteletko useinkin toisten miesten niitä? Sivusta
- Anonyymi00003
Vitsi, vitsi, tarvitaan
- Anonyymi00004
Liian hienostunutta vttuilua liian tyhmälle yleisölle- eivät ole tajunneet ennenkään. Omahyväisyyteen ja dadaististiseen kehitysvmmaiseen ajatteluun manipuloidut on vähän liian yksinkertaista porukkaa
- Anonyymi00006
Mutta sellainen on oikeasti olemassa näille vammaisille vetisisteille. Minäkin katselin kerran vireeneissä vähän liikaa netflixiä ja siitä se tarinallisuus sitten lähti ja sitten me oltiin että Vau näinkö asiat toimii. Hikoilkoon hapo näiden takia myöskin ei yhtään mainetta haittaavaa menoa. Jos olen oikein ymmärtänyt ja kyllä olen
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta sellainen on oikeasti olemassa näille vammaisille vetisisteille. Minäkin katselin kerran vireeneissä vähän liikaa netflixiä ja siitä se tarinallisuus sitten lähti ja sitten me oltiin että Vau näinkö asiat toimii. Hikoilkoon hapo näiden takia myöskin ei yhtään mainetta haittaavaa menoa. Jos olen oikein ymmärtänyt ja kyllä olen
Julkinen nöyryytys lupasinko turhaan muka
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Julkinen nöyryytys lupasinko turhaan muka
Jos sun lysti on kädet yhteen lyä, yhteen lyö
- Anonyymi00009
Banaani kestää pidempään.
- Anonyymi00011
Banaani on aina valmis. Se ei ole myöskään mustasukkainen. Se odottaa kiltisti kotona, kun olet jossain käymässä. Se ei puhu sinusta pahaa eikä petä muiden banaaneiden kanssa.
- Anonyymi00012
Bannaa nii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062042
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491207Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26671