Joskus talvella Strömsö-ohjelmassa liimailtiin kiiltokuvia sellaiseen pehmeään leikattavaan magneettilevyyn, jossa toisella puolella oli tarra. Sitten ne kiiltokuvat päällystettiin kontaktimuovilla ja niistä tuli hienoja magneetteja jääkaapin oveen. Tietäiskö kukaan mistä tällaista tarramagneettilevyä voisi ostaa?
Magneettilevyä?
15
13047
Vastaukset
- Ei viestiä
---
- maiju*
Huutonetissä on myös ollut myynnissä. Askartelu -tarvikkeissa.
Ihan on sellianen mielikuva, että joku olisi sanonut, että Class Ohlssonillakin olisi ollut.
Maiju- varmaan myyvät
Kannattaa kysäistä esim. Sinooperista tai muista askarteluliikkeistä.
Toivottavasti onnistaa! =-)
- RaNsu
Ei löytynyt slöjd-detaljerin sivuilta, enkä löytänyt clas Ohlssoninkaan sivuilta.
Oulun Sinooperissa eivät olleet koskaan kuullutkaan sellaisesta magneettilevystä...
Kiitos vinkeistä kuitenkin. Jatkan etsintää...:)- maiju*
Tässä on huutonetissä myytävänä sitä magneettipaperia:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=19596352
Maiju - löytyy
slöjd-detaljer sivuilta.Itse ainakin tilasin sieltä.
- paperina
www.inkclub.fi tai www.finink.com
Jommasta kummasta saa magneettipaperia. - RaNsu
Kiitos kaikille vastauksista.
Mun mielestä magneettipaperi ja levy on ihan eri asia. Se, mitä siinä ohjelmassa käytettiin oli sellaista parin mm paksua taipuisaa levyä, josta toinen puoli oli sellaista tarraa...- Mursu
Ainakin magneettiteippiä saa Sinooperista. Merkki on Xyron. Elikkä teippi on semmosta rullassa olevaa, josta otetaan aina tarvittava palanen. Toisella puolella siinä on teippi ja toisella magneetti. Tein tuolla teipillä itselleni magneettikirjaimia jääkaappiin samalla tekniikalla mistä kysyjä kertoi ja hyvin on pysynyt.
- Ruotsissa
http://www.pandurohobby.se
Hae sanalla magnetplatta - sitä on tavallista, punaista ja hopeanväristä.- hellie
Minäkin halajan tuota samaa levyä enkä ole löytänyt. Toimittaako tämä Pandurohobby Suomeen? Onko joku tilannut?
- LÖYTYY
hellie kirjoitti:
Minäkin halajan tuota samaa levyä enkä ole löytänyt. Toimittaako tämä Pandurohobby Suomeen? Onko joku tilannut?
itse olen tilannut slöjd-detaljer.com:sta ja näytti niitä yhä edelleen olevan myynnissä.
40 euron minimitilaus on tietysti aika paljon.
Levy maksaa vajaat 5 euroa kpl. - Axvallagatan 10 SKARA
LÖYTYY kirjoitti:
itse olen tilannut slöjd-detaljer.com:sta ja näytti niitä yhä edelleen olevan myynnissä.
40 euron minimitilaus on tietysti aika paljon.
Levy maksaa vajaat 5 euroa kpl.http://www.slojd-detaljer.se/Butik/default.asp
Magneettilaatta - Arkkikoko 300x200x0,6 mm.
Toinen puoli itsekiinittyvä, toinen magneettinen. Arkkikoko 300x200x0,6 mm.
Tuotenro Hinta
731055 4.70 €
Magneetti väri -
Tee ilmoitustauluja tai -seiniä! Vesiliuk. magneettiväri joka antaa magneeteille kiinnityspinnan suoraan seinälle. Sopiva kotiin, kouluun tai kokoushuoneeseen Maalataan tapetille, lasikuitukudokselle, puulle ym. Voidaan käyttää tietokoneiden läheisyydessä ilman ongelmia, väri ei ole magneettinen. Siveltimet pestään vedellä. Ruotsink. käytöohje. Kuiv.aika: 6 t. Väri: vaal. harmaa ( päällemaalatt. 12 tunnin jälk.). N. 250 ml/1,25 m2.
Magneetti - Pakkauksessa 12 kpl.
Musta. Tarttumisvoima n. 40 g. Pakkauksessa 12 kpl.
Mielenkiintoinen keräysmagneetti teleskooppivarsi ,jolla poimia neulat lattialta. - mmm
Paikka oli Helsingin Kaisaniemen Hobbypoint (Kaisaniemenkadulla, vain kivenheitto Rautatientorilta). N. postikortin kokoinen levy maksoi muistaakseni 4 euroa.
- paljonkin
Olen ostanut tältä myyjältä, ja hän on oikein mukava, ja magneettilevy on A4-kokoinen, pari mm paksu, ja sitä voi helposti leikata minkäkokoisiksi paloiksi vain haluaa.
http://stores.ebay.com.au/Ive-got-thingamabobs_Magnets_W0QQcolZ4QQdirZ1QQftidZ2QQtZkm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755814Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274917Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett193034- 1792437
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1912117- 172076
- 1031511
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3121298- 691208
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171176