Onko yläikärajaa rauhantuvajoukkoihin?
kyssäri
8
11813
Vastaukset
- tytsky
Joskus olen työpiireissä kuullut puhuttavan 28 ikävuuodesta että silloin olisi viimeinen mahdollisuus lähteä..
- marisela
Miesystäväni oli pari vuotta sitten Kosovossa, ja oli lähtiessään 31, joten ei voi pitää paikkaansa ainakaan tuo yläikäraja...
- Fasu
marisela kirjoitti:
Miesystäväni oli pari vuotta sitten Kosovossa, ja oli lähtiessään 31, joten ei voi pitää paikkaansa ainakaan tuo yläikäraja...
Miehistöllä ikäraja 35, upseereilla 40. Nämäkin rajat tosin on venyviä, kunhan muuten on kunnossa.
- Kähtävän nähnyt
Fasu kirjoitti:
Miehistöllä ikäraja 35, upseereilla 40. Nämäkin rajat tosin on venyviä, kunhan muuten on kunnossa.
Ennen oli ekalle keikalle ikäraja max. 35 miehistöllä ja aliupseereilla. Nykyään reissujen lukumäärästä riippumatta 45 kaikilla.
- tietoa
Käy www.mil.fi sivuilla sieltä löydät tietoa rauhanturvaamisesta.
- :-)
Ja sisäpiirin tietoa löydät sivuilta www.holkkari.net :)
- turre burre
ikäraja alkaa olemaan sen 35-40 v kieppeillä miehistössä. meillä ainakin ( 2 keikkaa takana) oli vielä kunnon "vanhoja" faittereita jotka hipoi noita ikiä noilla keikoilla. ikähommiin vaikuttaa tietenkin että mitä hommia menee alueelle tekemään, esim. vaikka lääkintään saatetaan ottaa vanhempiakin äijiä ( ja naisia) kun taas vartiojääkäreiden hommat on melkolailla nuorten kollien hommia
- Monttööri
Vaikka ikärajat onkin korkealla jotta alas saataisiin edes jonkinlaisia ammattilaisia alas niin pitää huomata että suurin osa sälleistä on kuitenkin siinä 25 vuoden paikkeilla ja meininki sen mukaista... Ei muuta kuin paperit sisään, kyllä sinne sopeutuu. Pulaa ammattilaisista ainakin viestialalla, Lvi-hommissa ym. siviiliammatin omaavista. Vartiojääkäriksi on turha lähteä ikämiehenä. Älä jää pohtimaan vaan pyri!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429