Määrä aikaa onkin kulunut, toivoisin lähelllesi...kuitenkin....vaikken kai saisi .
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kuinka paljon aikaa kulunut?
- Anonyymi00002
Hyvin kauan, ikävä kyllä varmasti liikaa.
Mutta on hän kuitenkin sydämessä kulkenut mukana, ehkä tietämättään, tallennettuna .
- Anonyymi00003
Ikäluokkaa joka kohta eläkkeellä.
- Anonyymi00004
Poissa paljon, ikävöin. Hän on ihana ihmisenä,kohdatessa sykähtää, vieläkin ...olen luovuttanut jollain tapaa,enkä uskalla tiedustella mitä ajattelee..
Ap naiselta- Anonyymi00005
Kerro nimesi? Tai vaikka edes etukirjaimet?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerro nimesi? Tai vaikka edes etukirjaimet?
Hellyyttävä, kovin on hän.
Jää epäselväksi olisimmeko viihtyneet yhdessä enemmänkin. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hellyyttävä, kovin on hän.
Jää epäselväksi olisimmeko viihtyneet yhdessä enemmänkin.Terkoittaako läheisyyttä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Terkoittaako läheisyyttä?
Sitähän me kaikki tarvitsemme vaikka voisi luulla että sitä olisi, kummallakin.
- Anonyymi00006
Tämä EI sitten ollut minulta, sinä tietty "Jari". Sinulla ei varmasti ole ihan kaikki maat ja maanosat pystyssä? Lähelle en sinua halua ja sen tiedätkin.
- Anonyymi00009
Tämä Jari onkin kiltti rauhallinen ja erittäin mukava.
- Anonyymi00011
Missäpäin Suomea kaipaamasi Jari vaikuttaa?
- Anonyymi00014UUSI
Toinen Jari kysyy, missä aloittaja asuu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri391138- 73862
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40696Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus208573- 47502
- 43499
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,175470Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6457