Se oli syy mielenkiinnon katoamiseen.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Heh, kaikkea sitä kuulee. Ihan näin sivusta vain.
- Anonyymi00014
Toisilla se uskallus voi olla kytköksissä luottamuksesta toiseen, samoinkuin tunne, että riitänkö toiselle? Nämä on niitä vastoinkäymisten ikäviä haittapuolia, jotka voi synnyttää päähän epävarmuutta ym.
- Anonyymi00002
Ymmärrän tuon täysin. Kosketuksesta sen tietää mitä toinen tuntee. Sillä olen monta naista pysäyttänyt, kukaan ei ole sitä itselleni tehnyt vielä.
- Anonyymi00003
Niin kai mä olen vähän semmoinen kevytkenkäinen panopupsi vaan
- Anonyymi00004
Sanavalinnoilla voi valehdella itselleen tehokkaasti. Tuon voisi muotoilla myös niin jos on rehellinen, että ei ota vastuuta tekemisistään. Maalasit sanoillasi vaan totuuden päälle vaaleanpunaista väriä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sanavalinnoilla voi valehdella itselleen tehokkaasti. Tuon voisi muotoilla myös niin jos on rehellinen, että ei ota vastuuta tekemisistään. Maalasit sanoillasi vaan totuuden päälle vaaleanpunaista väriä.
ehkä minä ennen ottanut ehkä olin aika sairas
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
EN****
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sairas et ole ollut. Vain kesken kuten kaikki muutkin.
- Anonyymi00008
Ei voi koskea haamuja
Oletko haamu?- Anonyymi00009
Elastisesta ja kumimaisesta pinnastani päätellen korkeintaan kummitus.
- Anonyymi00010
Naiselle; miehet lähistölläsi veivät tehokkaasti mielenkiinnon.
- Anonyymi00011
Miksi et tehnyt mitään? Sinut vain..
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi et tehnyt mitään? Sinut vain..
Tietämättä koskaan naisen seurassa olevan miehen tai miehien roolia; aina se tekee ei henkilökohtaisen vaikutelman kun ennenkaikkea alussa olisi tärkeää mahdollisimman henkilökohtainen ja muista ihmisistä vapaa yhteyden aloitus kun toisen elämästä ja ihmissuhteista ei vielä tiedä mitään.
- Anonyymi00013
Kukapa kyläpyörää jaksaisi katsella.
- Anonyymi00017
Olet sairaan mustasukkainen tyyppi. Eikö naisella saisi olla muihin miehiin minkäänlaista kontaktia? Sairasta. Jo työssä on pakko olla tekemisissä miestenkin kanssa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tietämättä koskaan naisen seurassa olevan miehen tai miehien roolia; aina se tekee ei henkilökohtaisen vaikutelman kun ennenkaikkea alussa olisi tärkeää mahdollisimman henkilökohtainen ja muista ihmisistä vapaa yhteyden aloitus kun toisen elämästä ja ihmissuhteista ei vielä tiedä mitään.
Kysyin suoraan sillon joskus, että kun olisi ottajia niin annanko kaikille muille pakit ja katson miten etenee sun kanssa jos olet kiinnostunut. Sanoit, että haluat katsoa miten tämä etenee. Annoin pakit muille. Se on aina se hetki kun katoat. Tapahtunut jo monta kertaa. Sitten jatkan taas elämääni ja palaat ihmetellen miksi taas onkin ehdokkaita. No siksi, että katosit. Tämän asian korjaamiseen vain sinulla on avaimet. Nytkään ei ole varamiehiä vaikka niin luulet.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kysyin suoraan sillon joskus, että kun olisi ottajia niin annanko kaikille muille pakit ja katson miten etenee sun kanssa jos olet kiinnostunut. Sanoit, että haluat katsoa miten tämä etenee. Annoin pakit muille. Se on aina se hetki kun katoat. Tapahtunut jo monta kertaa. Sitten jatkan taas elämääni ja palaat ihmetellen miksi taas onkin ehdokkaita. No siksi, että katosit. Tämän asian korjaamiseen vain sinulla on avaimet. Nytkään ei ole varamiehiä vaikka niin luulet.
Niin ja tää oli sivusta
- Anonyymi00015
Ymmärrän, jos koski lääppien tai väkivalloin. Jos jätti koskematta kokonaan, sitten en ymmärrä miten noin pienestä mielenkiinto kuoli. Ellei sitten tunteet olleet jotain höyhenenkevyitä ihastuksen tunteita vain.
- Anonyymi00018
Kosketuksella on suuri merkitys. Jos mies ei ymmärrä rajoittaa voimiaan, niin pelkkä halaus tuntuu jo epämiellyttävältä. Ei tarvitse puristaa suolia ulos. Vähemmälläkin uskoo, että tykkää. Hipaisu on parempi kuin rutistus.
- Anonyymi00022
Jokaisessa ihmisessä on eri määrä säteilevää poweria ja vaikuttavuutta ja jokaisen kahden ihmisen välillä on omanlaisensa ja vahvuinen power-mix. Toisille jo pelkkä läheisyys ilman kosketusta voi olla tärisyttävästä kokemus.
- Anonyymi00019
Jos rakastaa toista, kosketus voi muuttua mekaaniseksi ja suorittavaksi, velvollisuudeksi.
- Anonyymi00020
Niin, jos nimenomaan rakastaa jotain toista kuin sitä, jota koskee.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niin, jos nimenomaan rakastaa jotain toista kuin sitä, jota koskee.
Sitä tarkoitin. Kosketuksesta voi tuntea sen, että koskettaja ei (enää) rakasta minua, vaan jotakuta muuta.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sitä tarkoitin. Kosketuksesta voi tuntea sen, että koskettaja ei (enää) rakasta minua, vaan jotakuta muuta.
Aivan, sen kyllä huomaa heti. Teeskentely ei mene läpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072059
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491217Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1761108- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71793
- 100782
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.347693- 29676