Jos pidät itseäsi lihavana, niin mikset laihduta itseäsi terveisiin mittoihin? Onko niin, että kuten tupakoitsijoillakin, lihavana ihmisenä et pysty lopettamaan syömistä, sillä olet koukussa sokereihin ja rasvoihin?
Tiedostatko, että sinua odottaa monet sairaudet, jotka johtuvat vain sinun lihavuudestasi. Mikset siis tee yhteiskunnalle palvelusta ja laihduta? Ala kuntoilemaan, niin voit laihtua ja tehdä palveluksen, sekä itsellesi, että yhteiskunnalle.
Oletko lihava? Mikset Laihduta?
60
5687
Vastaukset
- ssssss
tee meille palvelusta ja pysy siellä kolossasi. Ei tarvi tulla mollaamaan ketään.
- Läski on rumaa
Laihduttaisit sinäkin...
- sssshhh
Läski on rumaa kirjoitti:
Laihduttaisit sinäkin...
paljon mun läskeistäni kuin minä siitä että olet tyhmä ja kehittymätön.
Milloin alkaa koulu?
- pom pom pom
Ulkopuolisen ihmisen on niin kovin helppo kommentoida... Hei sinä huumeriippuvainen, mikset lopeta huumeiden käyttöä niin voisit olla onnellisempi. Hei sinä raiskattu, miksi pukeuduit niin seksikkäästi. Hei sinä asunnoton, mikset mene töihin ja hanki asuntoa.
Olisiko parempi jos sinäkin, lihavaton, pitäisit pääsi kiinni jos ei sinulla ole mitään asiallista sanottavaa?
Äläkä ajattele että tämä olisi katkeran punkeron tilitystä, itse en ole lihava, satun vaan omistamaan aivot. - LIHAVAXXL
..laihatkin sairastuvat. Esimerkiksi monet ihmiset pysyvät hoikkina tupakoimalla. Monet sairastavat esim. syöpää ja sydäntautejakin normaalipainoisina. Monilla normaalipainoisilla on ns. liikuntavammoja, polvet tai nivelsiteet rikki. Olen terve ja lihava.
Laihduttaminen on vaarallista ja yleensä rasva tulee takaisin, mutta lihakset ovat kadonneet. Ennemminkin lihavan tulisi muuttaa elintapojaan. Sokereista tai rasvoista lihavuus harvemmin on kiinni. Kuntoilu on kyllä tärkeää.- juuri
sokereista ja rasvoista lihavuus on hyvin paljon kiinni.
Niitä vähentämällä olen saanut pysyviä tuloksia. Tarkkailin, mitä suuhun laitan ja en laita. - lihavia
juuri kirjoitti:
sokereista ja rasvoista lihavuus on hyvin paljon kiinni.
Niitä vähentämällä olen saanut pysyviä tuloksia. Tarkkailin, mitä suuhun laitan ja en laita.koska käyttävät alkoholia. Alkoholi ei ole sokeria tai rasvoja.
- Mönttööri
lihavia kirjoitti:
koska käyttävät alkoholia. Alkoholi ei ole sokeria tai rasvoja.
Alkoholi ei ole sokeria ! Nimenomaan on, jos mikä !
- lihava
Jos pidät itseäsi urheilullisena, niin mikset lopeta ja ryhdy nauttimaan elämästä? Onko niin, että kuten alkoholisteillakin, urheilijana et pysty lopettamaan lenkkeilyä tai salilla käyntiä, sillä tunnet itsesi riittämättömäksi yhteiskunnan asettamien ulkonäkökriteereiden alla?
Tiedostatko, että sinua odottavat monet loukkaantumiset, jotka johtuvat vain sinun urheilustasi? Mikset siis tee yhteiskunnalle palvelusta ja lopeta? Ala nauttimaan elämästä, niin voit lopettaa kehosi rääkkäämisen ja tehdä palveluksen, sekä itsellesi, että yhteiskunnalle.- sinäkin uskallat
rääkkyä, mutta muistatko, kun aamulla kävit postilaatikolla? Miten katsoit oven avattuasi varovasti ympärillesi, ettei vaan naapurit näe kun lyllerrät eteenpäin kaikkine läskeinesi.
- lihava
sinäkin uskallat kirjoitti:
rääkkyä, mutta muistatko, kun aamulla kävit postilaatikolla? Miten katsoit oven avattuasi varovasti ympärillesi, ettei vaan naapurit näe kun lyllerrät eteenpäin kaikkine läskeinesi.
Minusta on hauska hakea posti ilman paitaa - varsinkin näin suvena. Kato ei jokainen ylipainonen ole itsetunto murskana häpeämässä itseään. Se on itsetunto sen verran monimutkainen asia, ettei sitä nyt pelkällä pyykkilautavatsalla paikkailla. Jos hävettää niin salilta ei siihen apua löydy. Terapia voipi toimia paremmin.
Taitaapi tuommoisten trimmattujen kroppien sisällä olla jotain enemälti vialla kun täytyy päällistä puolta hampaat irvessä ähkiä kuntoon. Moni kakku päältä korea, sano. - Jani
lihava kirjoitti:
Minusta on hauska hakea posti ilman paitaa - varsinkin näin suvena. Kato ei jokainen ylipainonen ole itsetunto murskana häpeämässä itseään. Se on itsetunto sen verran monimutkainen asia, ettei sitä nyt pelkällä pyykkilautavatsalla paikkailla. Jos hävettää niin salilta ei siihen apua löydy. Terapia voipi toimia paremmin.
Taitaapi tuommoisten trimmattujen kroppien sisällä olla jotain enemälti vialla kun täytyy päällistä puolta hampaat irvessä ähkiä kuntoon. Moni kakku päältä korea, sano.Loistava torjunta, jatka samaan malliin!
Niin kuin olen ennenkin sanonut, niin kenessäköhän mahtaa olla vika, jos täytyy päivästä toiseen tarkkailla että siellä se naapurin lihava setä/täti taas menee postilaatikolle... - torjunta? :)
Jani kirjoitti:
Loistava torjunta, jatka samaan malliin!
Niin kuin olen ennenkin sanonut, niin kenessäköhän mahtaa olla vika, jos täytyy päivästä toiseen tarkkailla että siellä se naapurin lihava setä/täti taas menee postilaatikolle...Lihava on lihava, ei se vaadi itsetuntoa syödä ittensä muodottomaksi :D
Vaikeempaa on pitää ittensä kunnossa, joten se vasta itsetuntoa, itseluottamusta ja itsekunnioitusta vaatii.
Valitettavasti noita paidatta kulkevia lihavia liikkuu ihan julkisillakin paikoilla...karsee näky! - lihava
torjunta? :) kirjoitti:
Lihava on lihava, ei se vaadi itsetuntoa syödä ittensä muodottomaksi :D
Vaikeempaa on pitää ittensä kunnossa, joten se vasta itsetuntoa, itseluottamusta ja itsekunnioitusta vaatii.
Valitettavasti noita paidatta kulkevia lihavia liikkuu ihan julkisillakin paikoilla...karsee näky!Hmm... minulla on kyllä mielestäni söpö vatsa. Harmi kun se mielestäsi on karsea. Tai taidatkin olla hieman kateellinen... ;)
Olenko minä mielestäsi lihavana jotenkin "epäkunnossa". Syön hyvin, nukun hyvin ja muutenkin ihan hyvä olla. Mahtaa johtua siitä, että olen oppinut kuuntelemaan kehoani ja noudattamaan sen omia kehoituksia. Jos minulla on nälkä minä syön - luonnollista. Jos hengästyn, hidastan tahtia - helppoa.
Voisit joskus itsekin koittaa - tulee paljon leppoisampi mieli, eikä tarvi mollata muiden ihmisten ulkonäköä ja kiroilla julkisilla keskustelupalstoilla. - ei...
lihava kirjoitti:
Hmm... minulla on kyllä mielestäni söpö vatsa. Harmi kun se mielestäsi on karsea. Tai taidatkin olla hieman kateellinen... ;)
Olenko minä mielestäsi lihavana jotenkin "epäkunnossa". Syön hyvin, nukun hyvin ja muutenkin ihan hyvä olla. Mahtaa johtua siitä, että olen oppinut kuuntelemaan kehoani ja noudattamaan sen omia kehoituksia. Jos minulla on nälkä minä syön - luonnollista. Jos hengästyn, hidastan tahtia - helppoa.
Voisit joskus itsekin koittaa - tulee paljon leppoisampi mieli, eikä tarvi mollata muiden ihmisten ulkonäköä ja kiroilla julkisilla keskustelupalstoilla.pömppämahan nyt saa koska vaan, siihen ei taitoja vaadita. JOten kateudesta ei kenties puhuta.
Kuuntelen minäkin kehoani, ja kehitän sitä.
Leppoisa olen, mut en lihavia kohtaan, ja "hemmetti" ei ole kirosana... - lihava
ei... kirjoitti:
pömppämahan nyt saa koska vaan, siihen ei taitoja vaadita. JOten kateudesta ei kenties puhuta.
Kuuntelen minäkin kehoani, ja kehitän sitä.
Leppoisa olen, mut en lihavia kohtaan, ja "hemmetti" ei ole kirosana...Mikäs sinulla nyt meitä lihavia vastaan on? Jos et nyt itse halua olla lihava niin älä ole - ihan sama minulle.
Mutta miksi sinä tänne tulet kiukuttelemaan? Että ei saa muka olla lihava. Antaisit ihmisten olla sellaisia kuin ovat - ei kenenkäään lihavuus ole sinua nyt mitenkään satuttanut, vai onko?
Yritä kehittää nyt sinne trimmatun kehosi sisälle edes ripe suvaitsevaisuutta. Se kuitenkin nostaa enemmän elämäsi laatua kuin pelkkä painoindeksien laskeminen. - ei lihava
torjunta? :) kirjoitti:
Lihava on lihava, ei se vaadi itsetuntoa syödä ittensä muodottomaksi :D
Valitettavasti noita paidatta kulkevia lihavia liikkuu ihan julkisillakin paikoilla...karsee näky!...ja sinun itsetuntosi nousee huimasti, kun saat mollattua lihavia maanrakoon!!!
*Kukas se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse!*
Sitten kun pystyt hyväksymään JOKAISEN omanlaisenaan , voit ylpeillä laihuudellasi ja hyvällä itsetunnollasi. Et ennen. - kelvannut tuokaan
lihava kirjoitti:
Mikäs sinulla nyt meitä lihavia vastaan on? Jos et nyt itse halua olla lihava niin älä ole - ihan sama minulle.
Mutta miksi sinä tänne tulet kiukuttelemaan? Että ei saa muka olla lihava. Antaisit ihmisten olla sellaisia kuin ovat - ei kenenkäään lihavuus ole sinua nyt mitenkään satuttanut, vai onko?
Yritä kehittää nyt sinne trimmatun kehosi sisälle edes ripe suvaitsevaisuutta. Se kuitenkin nostaa enemmän elämäsi laatua kuin pelkkä painoindeksien laskeminen.Ihan sama se minullekin on miten elämääs elät... se vaan vituttaa, että se kuluttaa muiden ansaitsemia resursseja. Ja älä väitä, etteikö lihavuus kuluttaisi enemmän kuin se "antaa"
Esteettisesti lihavuus satuttaa. Aina on joku löllö napapaidassa esittelemässä "muotojaan". Ja vaikka kuinka koettaa olla katsomatta muualle, niin aina näkee jotain, mitä ei haluaisi nähä.
Suvaitsevaisuutta minussa on, vaan ei lihavia kohtaan. Tiedän itse kuinka helppoa se olsii heittäityä täysin välinpitämättömäksi ja syödä ittensä volvon kokoiseksi. Rankempaa, on pitää ittensä kunnossa.
Elämäni laatu kohenisi, ellen joutuis katsomaan muiden läskejä. Harmi vaan, että onnistuminen siinä vaatii muuton kuuhun... Pois myös esteettisesti (niin ulkoisesti kuin sisäisestikin) kauniiden ihmisten parista. - lihava
kelvannut tuokaan kirjoitti:
Ihan sama se minullekin on miten elämääs elät... se vaan vituttaa, että se kuluttaa muiden ansaitsemia resursseja. Ja älä väitä, etteikö lihavuus kuluttaisi enemmän kuin se "antaa"
Esteettisesti lihavuus satuttaa. Aina on joku löllö napapaidassa esittelemässä "muotojaan". Ja vaikka kuinka koettaa olla katsomatta muualle, niin aina näkee jotain, mitä ei haluaisi nähä.
Suvaitsevaisuutta minussa on, vaan ei lihavia kohtaan. Tiedän itse kuinka helppoa se olsii heittäityä täysin välinpitämättömäksi ja syödä ittensä volvon kokoiseksi. Rankempaa, on pitää ittensä kunnossa.
Elämäni laatu kohenisi, ellen joutuis katsomaan muiden läskejä. Harmi vaan, että onnistuminen siinä vaatii muuton kuuhun... Pois myös esteettisesti (niin ulkoisesti kuin sisäisestikin) kauniiden ihmisten parista.Minä en pidä ruskettuneita ihmisiä kauniina. Näyttävät kuin olisivat pyörineet hiekassa. Mutta silti suurin osa heistäkin on muuten mukavia ihmisiä enkä minä heitä auringonpalvonnasta syyllistä. En edes silloin kun he saavat UV-säteilystä ihosyövän ja kuluttavat yhteiskunnan resursseja sen hoitamiseen.
Vai että ihan satuttaa. Jos nyt aina näet joka paikassa jotain mistä et haluaisi nähdä niin kummassa mahtaa olla vika - sinussa vai maailmassa? Vaikka sinulla nyt sattuisikin olemaan esteettisesti kaunis napa, niin et voi vaatia että me kaikki alkaisimme oikkujesi vuoksi pyörittää koko maailmaa sen ympärillä.
Jos uskot että elämäsi laatu tosiaan kohoaisi, mikäli et joutuisi katsomaan muiden läskejä, niin älä hyvä ihminen sitten katso. Katso mielummin meitä silmiin - ne yleensä kertovat ihmisestä paljon enemmän.
Ja koska sinä olet nyt jokaisessa postissasi haukkunut ja syyllistänyt meitä lihavia, niin jospa nyt olisi sitten minun vuoroni vähän syyllistää sinua.
Sinä hoet jatkuvasti että lihavat kuluttavat yhteiskunnan varoja, mutta kovin suurista summista ei nyt kuitenkaan voi olla kyse.
Mutta oletko miettinyt yhtään minkälaista vauriota sinä itse täällä teet? Haukut muita ihmisiä ja yrität tieten tahtoen murskata heidän itsetunnon. Ehkäpä olet jo muutaman onnistunutkin murtamaan - klapu klapu - mutta mihin tällä kaikella pyrit? Tekemään ihmisistä onnettomia?
Jos todellakin haluat että muut ihmiset laihtuvat, jotta maailma olisi sinulle kauniimpi katsoa, niin auta heitä siinä. Osa lihavista todellakin haluaa laihtua ja itsekin sanoit että kunnossa pysyminen on rankkaa. Joten ymmärtänet että turha tölviminen ei heitä pyrkimyksissään edistä. Rohkaise heitä mielummin, anna vinkkejä ja kerro omista kokemuksistasi. Niistä heille voisi olla todellista apua.
Vai tulitko vain tänne kehuskelemaan kuinka paljon parempi ihminen olet kun onnistut jatkuvasti pysymään laihana? - joo
lihava kirjoitti:
Taitaapi tuommoisten trimmattujen kroppien sisällä olla jotain enemälti vialla kun täytyy päällistä puolta hampaat irvessä ähkiä kuntoon. Moni kakku päältä korea, sano.samaa mieltä kanssasi. toinen paidaton tai liivillisenä. yli sadan kilon keijukainen...
- tehdä näin
Eikähän ole parempi olla lihava, koska siitä voi "parantua". Sinä et voi tuosta mielenvikaisuudestasi päästä eroon.
Tee sinä yhteiskunnalle palvelus ja menen vaikka narunjatkoksi ellei kukaan kelpuuta vaikka ravunsyötiksi.- lihavaton
Lainaus:
"Tee sinä yhteiskunnalle palvelus ja meneNNNNN vaikka narunjatkoksi ellei kukaan kelpuuta vaikka ravunsyötiksi."
Tein yhteiskunnalle palveluksen ja ilmoitin kaatuneesta liikennemerkkipylväästä. Mene sinä nyt sitten narunjatkoksi, ellei joku kelpuuta sitten vaikka ravunsyötiksi. - lihaksikas
lihavaton kirjoitti:
Lainaus:
"Tee sinä yhteiskunnalle palvelus ja meneNNNNN vaikka narunjatkoksi ellei kukaan kelpuuta vaikka ravunsyötiksi."
Tein yhteiskunnalle palveluksen ja ilmoitin kaatuneesta liikennemerkkipylväästä. Mene sinä nyt sitten narunjatkoksi, ellei joku kelpuuta sitten vaikka ravunsyötiksi.Harmi, ettei merkki kaatunut sinun päällesi. Olisivat ravustajat saaneet syötin.
Eivätkö muuten ottaneet sinua takaisin laitoshoitoon?
Ne on nämä säästöt..... - hernekeppi ja
lihavaton kirjoitti:
Lainaus:
Tein yhteiskunnalle palveluksen ja ilmoitin kaatuneesta liikennemerkkipylväästä. Mene sinä nyt sitten narunjatkoksi, ellei joku kelpuuta sitten vaikka ravunsyötiksi.kelkannaru jo vaiti. Antoko se lihava sulle pakit, ja nyt pitää täällä sitten uhota?
- ????????????
Pistää vaan miettimään, että mikä saa teidät "lihavattomat" sun muut tulemaan tänne ja kirjoittamaan näitä juttuja? "Hmm, tänään olisi varmaan taas hyvä päivä mennä sinne keskustelupalstalle pilaamaan muutaman ihmisen päivä..." Mitä tuo päteminen kertoo teistä itsestänne??? Kuka terveen itsetunnon omaava ihminen ihan huvikseen aiheuttaa toisille pahaa mieltä???
Menkää peilin eteen ja aloittakaa muutos sieltä ennen kuin arvostelette muiden läskejä!!!!!!- itse kukin
Laihdutuspalstoilla on aina vilkasta, vilkkaampaa kuin muilla. Herää kysymys että tietokoneen ääressäkö te yritätte laihtua, menkää lenkille!! Ihan oikeesti, sinä aikana kun luette näitä kinastelupalstoja, oisitte hölkäänny jo useemman kilometrin.
(terveisin laiheliini jolla oli huono päivä.. :) - Pihalle
itse kukin kirjoitti:
Laihdutuspalstoilla on aina vilkasta, vilkkaampaa kuin muilla. Herää kysymys että tietokoneen ääressäkö te yritätte laihtua, menkää lenkille!! Ihan oikeesti, sinä aikana kun luette näitä kinastelupalstoja, oisitte hölkäänny jo useemman kilometrin.
(terveisin laiheliini jolla oli huono päivä.. :)vaan pullerot ja tunnin lenkki. Kyllä tuloksia syntyy.
- Tosi läski
itse kukin kirjoitti:
(terveisin laiheliini jolla oli huono päivä.. :)Mulla on painoindeksi melkein 40. Kolesterolit alle neljä (tosi hyvä arvo). En syö lihaa, enkä rasvaa juuri ollenkaan. Lenkkeilen koiran kanssa noin 1,5 tuntia päivittäin ja teen ruumiillista raskasta työtä. Polvet taipuu ja nilkatkin ihan kunnossa. Samoin selkä. Olen läskiksi yllättävän notkea ja nopea liikkeissäni. Olen täysin terve kaikin puolin. Verenpainettakaan ei ole. Kun se läski ei vaan lähde mihinkään vaikka mitä tekisi. Tajutkaa nyt jumalauta jo ettei läskiys aina riipu epäterveestä elämäntavasta, joku vaan on sellainen kuin on, vittuako sen täytyy toisten nenua kaivaa. Ja sitäpaitsi, te urheilijathan niitä kinttujanne sairastatte loukattuanne itsenne ja teidän revähtymiänne minäkin sitten makselen veroissani...tana. Tunnen muutamia urheilijoita (laiheliineja), joilla on verenpainelääkitys ja kolesteroli pilvissä. Repikää siitä. Laittakaa omat asianne kuntoon, tai hommatkaa edes jokin harrastus, ettei tarvitse toisten asioihin puuttua.
- Pihalle
Tosi läski kirjoitti:
Mulla on painoindeksi melkein 40. Kolesterolit alle neljä (tosi hyvä arvo). En syö lihaa, enkä rasvaa juuri ollenkaan. Lenkkeilen koiran kanssa noin 1,5 tuntia päivittäin ja teen ruumiillista raskasta työtä. Polvet taipuu ja nilkatkin ihan kunnossa. Samoin selkä. Olen läskiksi yllättävän notkea ja nopea liikkeissäni. Olen täysin terve kaikin puolin. Verenpainettakaan ei ole. Kun se läski ei vaan lähde mihinkään vaikka mitä tekisi. Tajutkaa nyt jumalauta jo ettei läskiys aina riipu epäterveestä elämäntavasta, joku vaan on sellainen kuin on, vittuako sen täytyy toisten nenua kaivaa. Ja sitäpaitsi, te urheilijathan niitä kinttujanne sairastatte loukattuanne itsenne ja teidän revähtymiänne minäkin sitten makselen veroissani...tana. Tunnen muutamia urheilijoita (laiheliineja), joilla on verenpainelääkitys ja kolesteroli pilvissä. Repikää siitä. Laittakaa omat asianne kuntoon, tai hommatkaa edes jokin harrastus, ettei tarvitse toisten asioihin puuttua.
No, sulla on sitten asiat hyvin kun terveytesi on loistokunnossa. Sehän se on kaikkein tärkeintä.
- mutta
Pihalle kirjoitti:
vaan pullerot ja tunnin lenkki. Kyllä tuloksia syntyy.
Muuten menisin, mutta en jaksa laittaa paitaa päälle, etkä sinä halua katsella minua paidatta!
- Terve minäkin
Tosi läski kirjoitti:
Mulla on painoindeksi melkein 40. Kolesterolit alle neljä (tosi hyvä arvo). En syö lihaa, enkä rasvaa juuri ollenkaan. Lenkkeilen koiran kanssa noin 1,5 tuntia päivittäin ja teen ruumiillista raskasta työtä. Polvet taipuu ja nilkatkin ihan kunnossa. Samoin selkä. Olen läskiksi yllättävän notkea ja nopea liikkeissäni. Olen täysin terve kaikin puolin. Verenpainettakaan ei ole. Kun se läski ei vaan lähde mihinkään vaikka mitä tekisi. Tajutkaa nyt jumalauta jo ettei läskiys aina riipu epäterveestä elämäntavasta, joku vaan on sellainen kuin on, vittuako sen täytyy toisten nenua kaivaa. Ja sitäpaitsi, te urheilijathan niitä kinttujanne sairastatte loukattuanne itsenne ja teidän revähtymiänne minäkin sitten makselen veroissani...tana. Tunnen muutamia urheilijoita (laiheliineja), joilla on verenpainelääkitys ja kolesteroli pilvissä. Repikää siitä. Laittakaa omat asianne kuntoon, tai hommatkaa edes jokin harrastus, ettei tarvitse toisten asioihin puuttua.
Liikun, syön terveellisesti ja olen ylipainoinen. "Nälkäkurjet" luulevat, että vedän sipsejä television ääressä. Haloo, kaikki eivät ole samanlaisia. Onneksi!
- ???????????
itse kukin kirjoitti:
(terveisin laiheliini jolla oli huono päivä.. :)Kirjoitin tuossa äsköisessä vain oman mielipiteeni, en omia kokemuksiani. Ihmiset, jotka näille palstoille kirjoittavat ja jotka näitä lukevat, eivät varmaankaan vietä koneen ääressä 24h vuorokaudessa. Etkö itsekin siinä koneen ääressä juuri istunut, kun kirjoitit edellisen?
Veikkaanpa, että liikun itse enemmän kuin sinä ja silti pystyn näitä palstoja lukemaan vittuilematta. - ?????????????
??????????? kirjoitti:
Kirjoitin tuossa äsköisessä vain oman mielipiteeni, en omia kokemuksiani. Ihmiset, jotka näille palstoille kirjoittavat ja jotka näitä lukevat, eivät varmaankaan vietä koneen ääressä 24h vuorokaudessa. Etkö itsekin siinä koneen ääressä juuri istunut, kun kirjoitit edellisen?
Veikkaanpa, että liikun itse enemmän kuin sinä ja silti pystyn näitä palstoja lukemaan vittuilematta.Ja mitä ylipäänsä käyt lukemassa näitä palstoja, jos ottaa päähän niin prkleesti, että ihmiset tänne kirjottaa? Lähde sinne lenkille, niin ei tarvitse mennä päiväsi pilalle näistä kirjoituksista...
- Pehmoinen
Tosi läski kirjoitti:
Niinpä! Paljon näyttää vaaka täälläkin, mutta olen kuitenkin (nykyään) terve ja hyväkuntoinen. Tuo nykyään suluissa sen takia, että iso kokoni on tullut sairauden myötä, mitä joidenkin on tavattoman vaikea käsittää. Jos jollekin laiheliinille sanoo, että ei, en syö sipsejä juuri koskaan, en juo alkoholia, limsoja, mehuja ja käyn "roskaruualla" korkeintaan pari kertaa vuodessa, niin johan saa röhönaurut. Ihan turha selittää laihuusfanaatikoille, että olen ollut kevyellä kala-kasvisruokavaliolla useita vuosia ja herkuttelen vain satunnaisesti.
Suosittelen kilpirauhasen vajaatoiminnan hankkimista kaikille niille, jotka haluavat ympärilleen nopeasti lisää massaa samalla kun kuntoilevat kovasti ja syövät porkkanaraastetta veden kera. Tehoaa oikein nopeasti ilman mässäilyä! - frufani
Pihalle kirjoitti:
vaan pullerot ja tunnin lenkki. Kyllä tuloksia syntyy.
Voi voi..En mä viitti mennä lenkille. Se on noloa.
- frufani
Terve minäkin kirjoitti:
Liikun, syön terveellisesti ja olen ylipainoinen. "Nälkäkurjet" luulevat, että vedän sipsejä television ääressä. Haloo, kaikki eivät ole samanlaisia. Onneksi!
En liiku, en syö terveellisesti. Kaikki luulevat että istun kotona lukemassa kirjoja vaikka syön karkkia ja jätskiä ja sipsejä, eikä huono kuntoni johdu siitä, että luen kirjoja ja olen sivistynyt.
- frufani
frufani kirjoitti:
En liiku, en syö terveellisesti. Kaikki luulevat että istun kotona lukemassa kirjoja vaikka syön karkkia ja jätskiä ja sipsejä, eikä huono kuntoni johdu siitä, että luen kirjoja ja olen sivistynyt.
Niin mutta minullapa on todella hyvät vatsalihakset. Nauran niin paljon!
- vanhemmille
Vähän aiheen vierestä mutta: lasten ja teini-ikäisten vanhemmat, opettakaa lapsenne syömään terveellisesti, välttämään rasvaa, sokeria, karkkeja, sipsejä...
Ne vanhemmat joilla on taipumusta ylipainoon, katsokoot sitäkin tarkempaa lastensa syömiset ja liikkumiset. Edes sillä mielellä että lapsista ei tule samanlaisa kuin vanhemmista.- riittävän
Kyllä tällä palstalla näkyy olevan mieletön vilske - verrattuna useimpiin muihin, joissa ketjuissa on aina pari kirjoitusta kussakin. Ekä puhe siitä mistä puute, tiedä häntä.
Miksei lihavuutta ja lihavia saisi arvostella? Yksittäisen ihmisen nolaaminen ja mollaaminen julkisesti on tietysti rumaa, mutta miksei asiasta muutoin voi puhua sen oikealla nimellä? Jos joku puhuu tankero-englantia ei kukaan sano, että silllä on huono kielipää eikä voi asialle mitään. Kaikki ovat passittamassa kielikurssille. - Pehmoinen
riittävän kirjoitti:
Kyllä tällä palstalla näkyy olevan mieletön vilske - verrattuna useimpiin muihin, joissa ketjuissa on aina pari kirjoitusta kussakin. Ekä puhe siitä mistä puute, tiedä häntä.
Miksei lihavuutta ja lihavia saisi arvostella? Yksittäisen ihmisen nolaaminen ja mollaaminen julkisesti on tietysti rumaa, mutta miksei asiasta muutoin voi puhua sen oikealla nimellä? Jos joku puhuu tankero-englantia ei kukaan sano, että silllä on huono kielipää eikä voi asialle mitään. Kaikki ovat passittamassa kielikurssille.Ei ongelma ole edes aina siinä, etteikö siitä haluttaisi keskustella. Itseäni ainakin ärsyttää suunnattomasti, kun repostellaan toisten läskeillä ilman tietoa siitä, miten toinen on lihonut. Eivät kaikki lihavat ole mässäileviä sohvaperunoita! Eikö se voi jo mennä kaaliin?!?
Itse ainakin pudotan painoa pikkuhiljaa kaikenmaailman tehodieeteistä välittämättä. Nyt kun kilppariarvot on kohdallaan (kahden vuoden säätämisen jälkeen), niin painoa on alkanut peräti tippumaan.
Mieti sitten, jos itse (tai läheisesi) joskus sairastut ja lihot nopeasti, miltä tuntuu arvostelu silloin..?
- avusta
Miksi ihmeessä pitäisi laihduttaa?
Sitä varten on yhteiskunta ja yhteiskunnan palvelut, että niitä hyödynnetään. Käy sinä lihavaton vain töissä ja maksa veroja, että me vähemmän lihavattomat voimme nauttia sinun rahoistasi. Käydään katsos muutaman kerran vuodessa kuntokeskuksessa "laihdutuslomalla" ja taas jaksaa lihoa... töissä emme viitsi käydä, kun siellä ei ehkä ehdi lihoa. Siksi turvaamme sinunlaisiisi yhteiskunnan tukipylväisiin. - Linda
..kirjotella tänne. :D
- Ravitsemustietoa
Arvon ap, nyt vain on niin että ilman kaljaa tai tupakkaa voi elää mutta ilman ruokaa ei. Eikä kukaan elä pelkällä salaatilla vaikka mitä väittäisi. Kyllä rasvaa ja sokeria sisältyy kohtuullisessa määrin ruokavalioon.
Mutta mikä on kohtuus? Omassa työssäni olen tavannut kaikenlaisista syömishäiriöistä kärsiviä ihmisiä. Sellaisia, jotka eivät syö ja sellaisia jotka syövät aivan liikaa. Ei tarvitse olla nero huomatakseen, kuinka vääristynyt kuva ihmisillä on nykyään ruumiistaan, kuinka vääristynyt suhde ruokaan on. Jos kyselytutkimuksissa todetaan, että lähes jokainen nainen on tuntenut syyllisyyttä syödessään niin tämä on se ensisijainen ongelma, jota tulisi purkaa. Ruoka on kuitenkin myös mielihyvän lähde ja on todella omituista ajatella, että vain "tietynmalliset" saisivat nauttia ruoasta. Mikäli suhde omaan vartaloon ja ruokaan ei ole kunnossa, on mahdotonta ajatella normaalipainon olevan saavutettavissa. Eikä tämä siis koske vain ylipainoisia. Myös huomattavan alipainoisia on nykyään liikaa.
Tutkimuksissa on todettu ylipainoisten olevan normaalipainoisia ja hoikkia herkempiä ruokaärsykkeille. He siis nappaavat helpommin suklaapatukan, jättävät aamiaisen tai lounaan väliin ja syövät nälissään epäterveellisesti jne. Samaa käytösmallia noudattavat tietyllä tapaa myös anorektikot tai monet juuri alipainon rajalla olevat ihmiset. Paastotaan pitkään ja sitten syödään vatsa täyteen irkkareita ja oksennetaan. Se käsitys, mitä ruokaa pitäisi syödä on vääristynyt. Meille tuputetaan jatkuvasti ruokaärsykkeitä kaikkialta. Huomannet itsekin, että hyvän aterian kuva tai tuoksu saa sinut kylläisenäkin tuntemaan nälkää? Joillekin nälän tunne on vaikeampi vastustaa. Se ei johdu itsekurista vaan biologiasta. Ennen ylivoimaista ruokatulvaa ei ole tarvinnut vastustaa. Vielä sata vuotta sitten ruokaa ja varsinkaan "herkkuja" ei ollut tarjolla samaa määrää kuin nykyään. Nyt kaupan hyllyt tursuavat herkullisia juustoja, hedelmiä jne. Toisaalta liikunnan määrä on työpäivien ollessa pitkiä ja fyysisesti passiivisia vähentynyt minimiin.
Ei pidä ihmetellä, miksi on ylipainoisia. Ennemmin ihmettelen, kuinka kukaan pysyy normaalipainossa! - minähhh
Ei kiinnosta.
- Sinähhhhhhhhh
Et ole myöskään kiinnostava.
- .....
Sinähhhhhhhhh kirjoitti:
Et ole myöskään kiinnostava.
Asiaa!
- minähhh
..... kirjoitti:
Asiaa!
kummasti kuitenkin herraa tuntuvat juttuni kiinnostavan ;) ;) ;) ;)
- PIDÄN MITTANI
---
- TÄÄLTÄ;
"Oletko lihava? Mikset Laihduta?" NO SIKSI EN LAIHDUTA, KOSKA SINÄKIN IDIOOTTI VOIT KYSELLÄ JOTAIN JOUTAVIA!! TEE PALVELUS KOKO MAAILMALLE JA MUUTA KANNON KOLOON! KIITOS!
- lambada
tuo tuskin auttaa ketään? pikemminkin pahentaa asioita.. yhteiskunnan pitäisi pienillä muutoksilla enemmän tukea ylipainoisia laihduttamisessa ja lihavuuden ehkäisemisessä. ja se ei todellakaan tapahdu noin miten asian esitit! nytkin joku ylipainoinen saattoi taas tuntea piston sydämmessään sinun takiasi ja masentua entisestään ja sortua vaikka ahmimaan mase4nnuksen kourissa, Idiootti. Sitä paitsi kaikki varmaan tietävät että laihduttamalla voi laihtua, Jösses! :D
Itse aloitin laihduttamaan kun tajusin että ei auta valittaminen ja miettiminen että miks oon näin läski vaan asialle on tehtävä jotain, Vaikka ylipainoa ei ollut. Olo oli vain paha. - Jani
Miksi pitäisi? Minua ei lihavuuteni harmita ja toisaalta en edes halua olla laiha!
- Läskimasis
kun te ääliöt syyllistätte toisia ihmisiä heidän ulkonäöstään. Joku joutuu nyt hakemaan masennuslääkkettä ja psykoterapiaa takianne. ÄÄLIÖVERO.
- harmita?
Vaikket saa kaupasta sopivia vaatteita? Eikö lihavuudestasi ole sinulle koskaan mitään haittaa tai ongelmaa?
- ongelmaasi
harmita? kirjoitti:
Vaikket saa kaupasta sopivia vaatteita? Eikö lihavuudestasi ole sinulle koskaan mitään haittaa tai ongelmaa?
Kyllähän kaupasta vaatteita saa! Onhan meillä rahaa, millä niitä voi ostaa.
- Jani
harmita? kirjoitti:
Ei se minua harmita. Vaatteita saa teetettyä, jos ei mitenkään muuten löydy. Suorat housut joudun näin tekemään, koska muutoin ei reisissä riitä tila. Kaikkia muita vaatteita olen saanut kaupasta.
Tietysti kannattaa katsoa mille tuolille istuu, mutta tähän mennessä ei yksikään tuoli ole allani hajonnut. Toisaalta myös jäälle meno tai jonkin hataran lankkusillan ylitys on hyvä arvioida etukäteen, mutta en koe tällaisia asioita haittana.
- onnellinen läski
sinua taitaa asia todella vaivata. no eikö tupakoitsijoita odota ja nippu sairauksia..
- LÄSKII KASA
TÖRRÖTTÄVÄT LUUT YHTÄ LAILLA RUMIA.
- kaikkien
olla omanlaisiaan, joku tykkää pulleudesta, toinen laihuudesta. Jokainen saa valita ulkonäkönsä
- Samisca
Minusta kukaan ihminen ei ole "läski", vaan omalla tavallaan muodokas. Eikä tuollaisista hormoonia vetävistä tenukepeistä kannata välittää ollenkaan. Joku on pieni, joku vähän isompi. Silläpä ei ole mitään väliä niin kauan kun ihminen itse tuntee olonsa hyväksi!
Besides tuollainen stereotyyppi "iso hauis ja timmi vatsa kääntää katseita" ei pidä paikkaansa luullulla tavalla. Tunnen todella monta ihmistä itseni lisäksi, joiden mielestä sellaiset "lihasmötit" ovat äärettömän rumia..Joten käännyn katsomaan ainoastaan miettien että mitähän horkkaa toikin nyt on vetänyt?
Itse sanoisin olevani sopivasti muodokas, ja eipä ole ollut seurasta puutetta, kun loppupeleissä se hyvä ja aurinkoinen itsetunto vetää muita ihmisiä puoleensa!
Muodokkaat ihmiset: uskokaa itseenne ja näyttäkää kieltä teitä kritisoiville! Tai menkää ihan pokalla kysymään siltä päänaukojalta: "Sanoit mua läskiksi? Joo kiitos olen itekin aika ylpee muodoistani. Lähetkös lasilliselle?"
-18v 161cm 78kg-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845347Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423561Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j582932Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372145Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611916Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861696- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71205