Sen kertoo jo ulkokuorikin. Ei pysy homma hanskassa ei. Et voi etukäteen suunnitella edes viikon eväitä joka tuotteessa on joku ylihuominen päiväys osassa ale lappu osassa ei vaikka sama päiväys. Ryccäntekele on ryccäntekele.
FAKTA TIETO!
Arvasin että uus s market floppaa
5
78
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
täytyy sanoa että aika tyhmä ostoksilla kävijä ,joka kauppa påiviittäin siirtää ns. vanhaksi menevät tuotteet eturiviin ja takana on aina tuoreimmat ja eikös ne punalappu tuotteet tarkoita juuri sitä ettei tulisi hävikkiä.jotkut jopa etsii niitä punalapputuotteita koska tulee halvemmaksi niistä tehdä ruokaa itse en senkummemmin niitä seuraa kun on vielä varaa ostaa sitä ruokaa mitä haluttaa syödä,kait sulla ei ole varaa
- Anonyymi00002UUSI
Niissä on kaikissa päiväys loppu ei mee tuotteet kaupaksi siitä se kertoo. En halua tukea rycciä. Olivat semmosia molottaja ihmisperceitä palkannu tämmösenä aikana töihin vaikka varmasti ois työttömiä suomalaisia rakennusmiehiä vaikka kuinka paljon ollut. Ei jatkoon saa mun puolesta mennä konkurssiin koko tsernobil.
- Anonyymi00003UUSI
Aloittaja tais olla latva-laho
- Anonyymi00004UUSI
Sinä taidat olla putinisti. 😂
- Anonyymi00005UUSI
Nyt kun ovat päässeet vauhtiin purkamisessa niin purkaisivat tuon nykysenki maisemaa paskaamasta. Oksettaa joka kerta kun sen ohi pitää ajaa aivan hele-vetin ruma ruosteröttelö. Tilalle joku parempi kauppa jonka tekee SUOMALAISET! Haiseeki muuten sisällä aivan hele-vetin pahalta sen ainoan kerran kun kävin katsomassa mikä packa se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 97680
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68489