Kyllä meni tunteisiin Juvosella

Anonyymi-ap

Video missä puhu tekijä aivan totta ha ha haa .

46

526

Vastaukset 46

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä!

• Anonyymi00002

"Paljon sait taas pitkin vuotta paketteja, ei voi kuin ihmetellä pakettien lähettäjien älykkyyden tasoa.
      Sinä joka päästät suustasi kaikki mahdolliset rivoudet et luonnollisesti ansaitsisi mitään keneltäkään."

"No en tietenkään, mikähän pikkukakkosen kahtoja tämä on, no tääs hullu tämä on."

• Anonyymi00033

Kun argumentit loppuvat, diagnoosit alkavat. Keskustelu etenee taas tutulla kaavalla.

• Anonyymi00003

Eli Pikkukakkosen katsojat ovat täysiä hulluja?

• Anonyymi00006

Voisi Juvonen mennä vähän itseensä ja tutkiskella,että onko vikaa oikeasti hänessäkin!
      Miksi uhriutuuu aina vaikean paikan tullen ja osoittelee muita sormillaan?
      Antaa katsojan ymmärtää,että hänessä ei ole mitään vikaa!

• Anonyymi00007

Pikku Timo on saanut väärän kotikasvatuksen .

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onko saanut mitään kasvatusta.

Ainakaan otto ei vaikuta suunnannäyttäjältä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Onko saanut mitään kasvatusta.

Ainakaan otto ei vaikuta suunnannäyttäjältä.

Juro ukko

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Juro ukko

Vaan entäpäs tämä mehtonen, kotikasvatus?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Vaan entäpäs tämä mehtonen, kotikasvatus?

Ari on uusi keisari ,mestari ja Kurko fiksu mies mettä mäniin verrattuna.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Juro ukko

Molemmat samanlaisia jurottajia.

• Anonyymi00034

Aika moni kehottaa muita katsomaan peiliin. Harvempi kertoo, milloin itse viimeksi teki niin.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Aika moni kehottaa muita katsomaan peiliin. Harvempi kertoo, milloin itse viimeksi teki niin.

"Aika moni kehottaa muita katsomaan peiliin. Harvempi kertoo, milloin itse viimeksi teki niin."

Miksi kirjoittajan tarvitsee tunkea naamaansa peiliin?

• Anonyymi00044
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Taitaa olla tämä pääosassa käyttäytymiseen ym. ?? " AI-yhteenveto Kuollut äiti -kompleksi (Dead Mother Complex) on psykoanalyytikko André Greenin vuonna 1980 esittelemä psykodynaaminen käsite. Se viittaa tilaan, jossa lapsen emotionaalisesti hyvin saavutettavissa ollut äiti muuttuu äkillisesti psyykkisesti tai emotionaalisesti saavuttamattomaksi – esimerkiksi oman surunsa tai masennuksensa vuoksi.Ilmiöön liittyy seuraavia keskeisiä piirteitä:Fyysisesti läsnä, psyykkisesti poissa: Äiti on lapsen elämässä fyysisesti olemassa, mutta hän ei kykene antamaan emotionaalista vastakaikua tai turvaa.Sisäinen tyhjyys: Lapsi kokee äidin menetyksen (libidon menetyksen), jolloin lapsen sisälle muodostuu ns. psyykkinen tyhjyys tai "kuolleen äidin hahmo".Kaksijakoinen seuraus: Lapsi voi reagoida tähän kahdella tavalla: joko tiedostamattomasti samaistumalla tähän emotionaalisesti "kuolleeseen" äitiin tai kehittämällä pakonomaisen tarpeen korjata ja hoivata ympäristöään.Vaikutus aikuisiällä: Aikuisena tämä voi ilmetä kyvyttömyytenä tuntea syvää iloa, jatkuvana tyhjyyden tunteena, läheisyyden pelkona ja taipumuksena emotionaaliseen vetäytymiseen ihmissuhteissa ."

• Anonyymi00049
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Taitaa olla tämä pääosassa käyttäytymiseen ym. ?? " AI-yhteenveto Kuollut äiti -kompleksi (Dead Mother Complex) on psykoanalyytikko André Greenin vuonna 1980 esittelemä psykodynaaminen käsite. Se viittaa tilaan, jossa lapsen emotionaalisesti hyvin saavutettavissa ollut äiti muuttuu äkillisesti psyykkisesti tai emotionaalisesti saavuttamattomaksi – esimerkiksi oman surunsa tai masennuksensa vuoksi.Ilmiöön liittyy seuraavia keskeisiä piirteitä:Fyysisesti läsnä, psyykkisesti poissa: Äiti on lapsen elämässä fyysisesti olemassa, mutta hän ei kykene antamaan emotionaalista vastakaikua tai turvaa.Sisäinen tyhjyys: Lapsi kokee äidin menetyksen (libidon menetyksen), jolloin lapsen sisälle muodostuu ns. psyykkinen tyhjyys tai "kuolleen äidin hahmo".Kaksijakoinen seuraus: Lapsi voi reagoida tähän kahdella tavalla: joko tiedostamattomasti samaistumalla tähän emotionaalisesti "kuolleeseen" äitiin tai kehittämällä pakonomaisen tarpeen korjata ja hoivata ympäristöään.Vaikutus aikuisiällä: Aikuisena tämä voi ilmetä kyvyttömyytenä tuntea syvää iloa, jatkuvana tyhjyyden tunteena, läheisyyden pelkona ja taipumuksena emotionaaliseen vetäytymiseen ihmissuhteissa ."

Mistä luit? Googlesta vai tekoälykö kertoi 😂😂😂

• Anonyymi00054
        Anonyymi00039 kirjoitti:

"Aika moni kehottaa muita katsomaan peiliin. Harvempi kertoo, milloin itse viimeksi teki niin."

Miksi kirjoittajan tarvitsee tunkea naamaansa peiliin?

"Miksi kirjoittajan tarvitsee tunkea naamaansa peiliin?"

Ei tarvitsekaan. 'Katsoa peiliin' on vanha sanonta itsetutkiskelusta, ei kirjaimellinen ohje.

• Anonyymi00012

Aika hullu sairas laittelee noita kirjeitä. Oma elämä pelleillä kustu.

• Anonyymi00014

Mistähän päin koeje oli tullut. Olisiko karviossa käyty laittamassa laatikkoon¿

• Anonyymi00015

Arvelisin että fiksut tupettajat ei kitinäkirjeitä saa, vai mitä luullaan asian laitamasta.

Eli metsä vastailee mitä sinne huutelee!

• Anonyymi00016

Jos vuosikaupalla metsiin huutelee seiväskankea, niin takasin ne tulee!

Jopa se kanki saattaa tulla.

Montako luokkaa alakoulua sitä pitää käydä että tämä menee tajuntalootaan @

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Se oli hyvä palautekirje mm:n touhottamisista. Täyttä totta joka sana.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00016 kirjoitti:

"Jos vuosikaupalla metsiin huutelee seiväskankea, niin takasin ne tulee!

Montako luokkaa alakoulua sitä pitää käydä että tämä menee tajuntalootaan @"

Onneksi ymmärrystä ei mitata alakoulun luokkien määrällä, muuten moni keskustelu näyttäisi aika huolestuttavalta.

• Anonyymi00018

Mihinkä tunteisiin? Metsaman teki kirjeenkirjoittajasta julkisesti pellen ja hullun. Ja sehän meni ihan oikein.

• Anonyymi00019

Sama pimiö on täällä kirjoittelemassa.

• Anonyymi00020

"Mihinkä tunteisiin? Metsaman teki kirjeenkirjoittajasta julkisesti pellen ja hullun. Ja sehän meni ihan oikein."

Metsäman teki itsestään pellen, väittämällä vastaan asioista jotka ovat totta.

Hyvin usein videoillaan metsäman suuntaa sanomansa lapsiin, ohjaa, opastaa ja opettaa lapsia:
        "Kääkee koolua lapset"
        "Elekee lapset tehkö näen, vuan näen"
        "Tehkee lapset omia juttua, elekeekä välittöö muista"

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

"Mihinkä tunteisiin? Metsaman teki kirjeenkirjoittajasta julkisesti pellen ja hullun. Ja sehän meni ihan oikein."

Hyvin usein videoillaan metsäman suuntaa sanomansa lapsiin, ohjaa, opastaa ja opettaa lapsia:
        "Kääkee koolua lapset"

No niinpä teki nassesetäkin silti olematta suunnattu lapsille tai opettaen lapsilla mitään.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No niinpä teki nassesetäkin silti olematta suunnattu lapsille tai opettaen lapsilla mitään.

Miten se lapsilla opettaminen toimii???

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

"Kääkee koolua lapset"

Näyttää kovasti menevän.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Näyttää kovasti menevän.

Niinhän tuo kirjeen kirjoittajalla näyttää menevän.

• Anonyymi00030

Pitäis se sulle se 10 cm riittää, onhan se ennenkin riittänyt.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00020 kirjoitti:

"Kääkee koolua lapset"

"Metsäman teki itsestään pellen, väittämällä vastaan asioista jotka ovat totta.

"Kääkee koolua lapset"
        "Tehkee lapset omia juttua, elekeekä välittöö muista""

Se, että puhuu videoillaan myös lapsille tai nuorille, ei vielä tee hänestä pelleä. Jos jokin yksittäinen väite oli virheellinen, sitä voi kritisoida ihan sellaisenaan ilman henkilöön kohdistuvia leimoja.

• Anonyymi00052

MM kusettaa kun kertoo kirjeen tulleen. On itse kirjoittanut kirjeensä ja tekee hilloa mielettömästi.
        Ei ole esittänyt mitään todisteita, että joku muu olisi kirjeen kirjoittanut.
        On se ukko juoni ja miljoona kärpästä on samaa mieltä… 😵‍💫💰

• Anonyymi00055
        Anonyymi00020 kirjoitti:

"Kääkee koolua lapset"

Metsaman on täysin kykenemätön itsereflektioon. Ei tiedä mitä se on eikä varsinkaan osaa peilata tekemisiään ja sanomisiaan usein saamiinsa negatiivisiin palautteisiin.

Naapurissa samaa vikaa havaittavissa: virtahepo on olohuoneessa - eikun elementissään kun saa myötäsilitystä ja kehuja. Ei osaa mitenkään ottaa asiantuntevaa palautetta vastaan. Hokee vain Minä näin teen, minä noin teen, minä minä minä minä. Tai äiti sitä äiti tätä. Eikö seitsenkymppisellä voisi olla jo aihetta uudempaan oppiin elämästä. Pieni elämänpiiri korvessa ei avarra maailmankuvaa, ei tuo ymmärrystä.

• Anonyymi00031

Ite värkänny kirjeen. Kovasti oli ettivinään roskiksesta. Nauratti ihan. Hyvä video.

• Anonyymi00032

Kirjoittajaa jo kuumottaa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kirjoittajaa jo kuumottaa.

Kirjoittajaa ei löydy vaikka kissojen kanssa etsittäisiin. Kirjoittaja kun etsii itse itseään eikä halua löytyvän. Ihi ihi ja uhu uhu.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kirjoittajaa ei löydy vaikka kissojen kanssa etsittäisiin. Kirjoittaja kun etsii itse itseään eikä halua löytyvän. Ihi ihi ja uhu uhu.

Voi olla manin itsensä tekaisema kirje?
        Juuri sopivasti ff. Videon jälkeen!
        Aika moni manin kommentoija tuntui osoittelevat ff.n suuntaan!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Voi olla manin itsensä tekaisema kirje?
        Juuri sopivasti ff. Videon jälkeen!
        Aika moni manin kommentoija tuntui osoittelevat ff.n suuntaan!

Moni? Pari hölmöä.

• Anonyymi00040

"Niinhän tuo kirjeen kirjoittajalla näyttää menevän."

Kirjeen kirjoittaja kirjoitti ja lähetti kirjeen.
      Kirjeen saajalla kirjeen sanoma meni tunteisiin koska muuttui kirjoittajan kirjettä lukiessaan muuttui omaksi itsekseen.

• Anonyymi00041

Kirjeet tulee kummasti aina tietyissä tilanteissa ja saman asian jankkaus moneen kertaan ihmetyttää kun lähinnä ladellaan sitten samoja vanhoja törkeyksiä ja kuorta ei näytetä?

• Anonyymi00043

Koko roskis pitäs varmaan esitellä. Ja kirjeen haku lootasta. Ei se niin vain toimi tuo homma.

• Anonyymi00045

Kättä ohtaan.

• Anonyymi00047

Itse kirjoittelevat haukkumakirjeitä itselleen:::::)))))

• Anonyymi00048

Pirrekin kyseli itse itseltään kaikenlaista kivaa itsestään. Kun fani oli mukamas niin kiinnostunit pirren asioista.

Joku urpo saattoi esitykseen uskoakin. On nää aika veijareita.

• Anonyymi00050

"Itse kirjoittelevat haukkumakirjeitä itselleen:::::)))))"

Eivät kirjoittele, metsäman varsinkin on surkea näyttelijä.
      Vihoissaan ja täpinöissään kiihottuu laukalle mutta ei pysty eikä osaa näytellä.

• Anonyymi00051

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      991
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      868
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      799
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      664
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      55
      501
    Aihe