Toivottavasti kaikki sujuu ongelmitta maratonilla siten, että nautit suorituksesta. Ainakin olet esimerkillisesti valmistautunut ja asiantuntijana tästä kertonut, kiitos.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
The Turbaned Tornado https://ibb.co/Cs8NGp8Z
Tuon herran tarinaa en tiennytkään, hieno tarinaja ja hieno taiteilijanimi herralla.
Aivopestynä minulle muistui mieleeni tältä palstalta kuva missä Simonkylän Senssu ottaa virtahevon kanssa spurtin.
Keksin sitten tälle Simonkylän herralle taiteilija nimen: Kattilapäinen-Kuksa-Kustaa.
Tiedä sitten mitä tykkää tuosta nimestä, mutta huomauttaisin että tuossa kuksa on kirjoitettu isolla.- Anonyymi00003
Joskus kun on vaikeaa löytää motivaatiota, motivaatio saattaa löytää sinut!
https://ibb.co/j9VvbbM5 - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joskus kun on vaikeaa löytää motivaatiota, motivaatio saattaa löytää sinut!
https://ibb.co/j9VvbbM5Kumpi noista on Posso ja Pikku-Posso?
- Anonyymi00006
Kattilapäinen-Kuksa-Kustaa seisoi keskellä Zittarin parkkipaikkaa, vaippa napakasti vyötäröllä ja pallo-maha ylväästi eteenpäin työnnettynä. Hänen päässään nököttävä emalikattila kiiltäen aamuauringossa, ja vyölaukussa ollden luottomainen koivukuksa.
Yhtäkkiä hänen eteensä rullasi jotain outoa. Se oli matala, pyörillä kulkeva valkoinen laatikko – Starship-kuljetusrobotti, joka toimitti ruokaostoksia. Robotti pysähtyi Kustaan eteen, vilkutti valojaan ja sanoi mekaanisella digi-äänellä: "Este havaittu. Ole hyvä ja väisty.
"Kustaa korahti ja kopautti kuksaansa kattilan reunaan. Bing! "Vai että este! Minä olen Kustaa, tämän Simonkylän suojelijasensei! Mikä sinä olet miehiäsi, sinä puhuva leivänpaahdin?
"Robotti raksutti hetken ja vastasi: "Olen tekoälyohjattu jakelurobotti. Reittini on optimoitu. Siirry 50 senttimetriä vasemmalle."
"Tekoäly?" Kustaa puuskahti niin, että pallo-maha hytkyi. "Minun kattilani alla on aitoa, suomalaista luonnonälyä! Ja minun vaipassani on painetta enemmän kuin sinun akuissasi!
"Robotti yritti kiertää Kustaan oikealta. Kustaa astui eteen. Robotti yritti vasemmalta. Kustaa torppasi sen vatsallaan. Robotti meni hämilleen, jäi paikoilleen ja alkoi soittaa ilmoitusääntä: Piip-puup-piip-tuut-tuut.
"Haastatko sinä minut kaksintaisteluun?" Kustaa karjaisi. Hän otti vyölaukustaan kuksan, kauhaisi sillä ilmaa ja huusi sotahuutonsa: "Kattila kumahtaa, konna kumartaa!"
Kustaa ryntäsi eteenpäin, mutta asfaltti oli liukas. Hänen jalkansa lipsahtivat, ja suuri mies kaatui rytisten suoraan robotin päälle. Kattila irtoaa päästä ja lensi maahan (KOLINAA!).
Kustaan suuri pallo-maha peitti koko robotin, ja vaippa toimi täydellisenä iskunvaimentimena.
Robotti suoritti järjestelmäanalyysin: "Ylipaino havaittu. Kriittinen virhe. Sensoreiden näkyvyys estetty. Käynnistetään hätäkeskeytys." Robotti sammui ja päästi pienen suhauksen.
Kustaa nousi ylös, pyyhki pölyt vaipastaan ja asetti kattilan takaisin päähänsä. Hän katsoi liikkumatonta robottia ylpeänä, otti kuksaansa taskulämpimän huikan vahvaa Toroa ja totesi: "Siinä näit, konepaskiainen. Kyllä perinteinen suomalainen puserrukseen perustuva äly aina yhden digilaatikon voittaa."
- Anonyymi00002
Kiitän kannustuksesta! Sen verran on liikunnan parissa tullut elämää vietettyä että monipuolista kokemusta ja oppia on saanut tähän liittyen.
Lenkkikaverini joka lähtee karkeloon mukaan on vanha ottelija, 61 vuotias ja vaikka painaa enemmän ja on lyhyempi niin hän on hieman paremmassa kunnossa, syystä että on harrastellut lajia jo 20 vuotta noin kerran vuodessa ja toimii valmennushommissa sekä kehätuomarina.
Itse olen aina ollut kiinnostunut kaikesta mikä liittyy fysiologiaan, motoriikkaan, urheilupsykologiaan, taistelun filosofiaan, treenimenetelmiin jne, vaikka oma tähtäin ei ole ollut missään korkealla.
Muu elämä (ihan oma valinta) on vienyt ajankäytön siten että prioriteetit ovat olleet muualla. Oli ajanjaksoja jolloin olin vuodenkin mittaisia jaksoja miltei kokonaan sivussa liikunnallisista touhuista.
Eli hampaat irvessä ei ole menty eikä kipinää ole ollut tarpeeksi eikä ehkä lahjojakaan päästä missään lajissa huipulle. Voimailussa ehkä olisi, mutta sille olisi pitänyt antaa nuorena kaikkensa eikä ollut mielenkiintoa siihen silloin.
Elämä on liian lyhyt aktiiviselle ihmiselle tehdä kaikki mitä haluaa.
Koutsin ominaisuudessa mielelläni jaan tietoa ja kannustan ihmisiä liikkumaan myös muualla kuin netissä ja sitä olen tehnyt aina. Tiedän miten hyvää se tekee ja miten tärkeää se on sosiaalisesti ja yhteiskunnallisesti.
Se olin minä joka sain esim vaimon serkkujen miehet liikkumaan. Pidettiin paljon yhtä ja tehtiin kaikenlaista yhdessä pikku kilvoitteluin. Monet sain jäämään pysyvästi liikunnallisiksi, myös naisia.
Omat skidit näytti sitten perittyä mallia liikunnallisuudesta omille kavereilleen, koulukavereilla ja naapureille ja niin se lumipalloefekti sitten kattoikin jo varmaan kymmeniä lapsia ja nuoria.
Pidin joskus pikku näytöksiä ja siitä sai junnut intoa treeniin kun naapurin iskä potkaisee pesäpallomailan poikki kahden metrin korkeudessa.
Siinä kohtaa alkoi naapureiden rouvat patistaa omia miehiään myös lenkille, joilla massu oli alkanut kasvaa.
Onhan se totta että rikoo on riskillä ruma. Ei sitä ole kivaa kenenkään katsella eikä se olotilakaan ole hyvä. Ei muuta kuin lenkille vaan kaikki! Luonnossa se on parasta mitä voi tehdä housut jalassa.
2010 - Anonyymi00005
Miten piätty se leli, eikun loimen... miulla on eriommainen lähinö, et sie, usso, mitä, höh, röh--- joo juts muta iamu sella tuavatua, sen vuan saanon, jota po po paskattaa tupi,,,,woe hywön nöf sensuakin sentöön... koht sillöön miäkun sukkelan, ni , woe vakkuutta , uavan varmasti... pankinaisetkin huakailloo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 90980
- 119843
- 143814
- 40765
- 70657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40639Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu180573- 32549
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja60520Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47518- 80510
- 65506
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 39469
- 45453
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i2449- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31446Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61440Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74436