No, mullon ainakin aamukahvi, tosi pinttynyt tapa. Yritän päästä siitä eroon, ja juoda vähintään sen 2-3dl vettä ensimmäiseksi aamusta. Usein onnistunkin, mutt unelmissani on se aamupuuro.
Sitten yks uskomus mikä mullon ollut aina, läpi elämän ja tulee varmasti olemaankin: Puhumalla asiat selviää. Tähän oon uskonut ja toivon, että olen oikeassa. Luulen, että puhuminen auttaa. Keskustelut ja joskus vain kuunteleminen.
Vielä tahdon tähän lisätä sellaisen synninpäästön, jota usein hoen itselleni kun tahdon "matalimman aidan, josta päästä" - tää on meillä aina ollut näin - meidän geeneissä. dnassa, tämä on mun sukurasite - näin meillä.
Entäs teillä :)
🤴🏻👸🏻👱🏻♂️👱🏻♀️👨🏻🦱👩🏻🦱👦🏻👧🏻👶🏻
Pinttyneet tavat ja uskomukset
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Juon joka aamu lasin vettä, sit pesut ja pieni kevyt jumppa, minuutin pikakaurapuuroin keitto. Tästä olen jo vuosia pitänyt kiinni.
- Anonyymi00002UUSI
Voi olla useitakin pinttyneitä toimia, joita ei edes huomaa. Aamukahvia en edes pidä pinttyneenä vaikka aamuun kuuluukin. Jos näin olisi, voisi samaan luetteloon laittaa hampaiden ja muiden paikkojen pesun, petaamisen, pukemisen. Ymmärtäisin että pinttynyt tarkoittaa jotain epätavallaista poikkeamaa tavoissa. Ei minulla oikein sellaista ole.
Mikä lie uskomus tain piinttymys, mutta nämä.
Odotan kysymykseeni ja Vain Kysymykseeni vastausta tai että ei halua/osaa vastata. Suututtaa joutavan päivän lässytys asiasta, josta ei pääse lopputulokseen.
Inhoan kaikkia ohjeistuksia joita en ole pyytänyt. (enkä tarkoita lääkärissä tai uudessa työpaikassa annettuja). Poikkeus: kun aloitan jotain ihan uutta (golf) sanon, minua saa neuvoa.
Asioihini ei sekaannuta, enkä minä kenenkään.
Minua ei tulla auttamaan, jos en pyydä ja olen järjissäni.
Jos jotain haluan, panen kaikki likoon. Paljon olen saavuttanut (itselle paljon, tuskin kaikille riittäisi) mutta jos en saavuta, nöyrästi totean että se oli minulle liikaa, eikä se sitten jää kalvamaan. Hyväksyn asian ja vajavuuteni masentumatta tyyliin, No ainakin yritin. Eli kuvainnollisesti: maahan en jää makaamaan minkään asian edessä.- Anonyymi00003UUSI
Joo, kyllä niin sitä pitää.
- Anonyymi00004UUSI
Pinttyneet asiat tulee uniinkin, saa alitajunta miettiä kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86628
- 38622
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31570Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15564Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?58468- 26467
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?44467