Onko 4T omistajat käyttämässä perämoottoriaan korjaamolla🤣..2T omistajilla aikaa kun perämoottori odottaa aina lähtövalmiina ja toiminta varmana👍
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Älä kommentoi ! ! Älä ruoki mt massapostaus 2 t hörhöä. . etec/2 t hörhö avauksen takana. . Älä kommentoi . .
- Anonyymi00003
Karate poliisi vauhdissa :) saa täällä kuka vaan kommentoida, mitä haluaa.
Paljon tulee faseen nelari vehkeistä vika kyssäreitä. Vanhat omc vaan porskuttaa ja tietty jumalmoottori: Etec!
- Anonyymi00002
Korjaamolle molle molle nelitahti korjaamolleeeee.
- Anonyymi00004
Seko seko .
- Anonyymi00005
Se on just noin, kuten aloittaja kirjoitti. Silkkaa asiaa.
- Anonyymi00006
Tähän vuodenaikaan 2T omistajat kököttää kotona kone purettuna ja purkaa turhautumistaan foorumeille. 4T:t cruisailee ulkosaaristossa eikä niinkään ole aikaa, mielenkiintoa tai mobiiliverkkoa foorumeilla notkumiseen.
- Anonyymi00007
Eikö ulkosaaristossa ole nettiyhteytyä🤣 kotona taitaa nelariukot olla, seilaavat netistä 2T koneita kun nelarissa niin kallis tempoa ettei oo varaa korjata🤣, netistä selaavat käytettyjä 2T koneita mutta luonto ei anna periksi ostaa kun ovat niin kehuneet nelarikonettaan.🤣🤣
- Anonyymi00008
4t omistajat on veneineen vesillä, ei ole aikaa notkua täällä. 2t koneet korjaamolla, joten odotellessa voi tulla tänne trollaamaan.
- Anonyymi00009
Johtuisikohan siitä että juuri kukaan (mukavuudenhaluinen)ei enää aja 2t moottoreilla? Vähän näkee enää laiturissa olevissa veneissä ainakaan isompia 2t moottoreita. Niitä pienempiä vanhoja moottoreita taas ei enää korjaa juuri kukaan ja ne ajetaan loppuun ja vaihdetaan uudempaan.
Aloittajan periaatteella 60 lukua vanhemmat moottorit on parhaita kun niitä ei nää yhtään korjaamoilla toisin kuin 80-90 luvun moottorit joita on aina korjaamoilla. Netissäkin eniten kysellään korjausohjeita senikäisiin 2t moottoreihin. - Anonyymi00010
eikös ne ole kuolleet jo ? siis omistajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498