Saisin nähdä sinut vielä
Vastaukset 32
- Anonyymi00001UUSI
Mä oon vetänyt pari kertaa käteen tälle päivää.
Joo.
Nykäässy, morjens.
https://m.youtube.com/watch?v=XQs_dv4o3Is&pp=0gcJCWQCo7VqN5tD - Anonyymi00002UUSI
Minä en halua nähdä naista jos hän ei tule minulle vaimoksi.
- Anonyymi00010UUSI
Vaimoksi?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vaimoksi?
Niin. Ihan turhaa nähdä häntä, jos en saa häntä vaimokseni loppuelämäksi, ihailtavaksi ja rakastettavaksi. En halua nähdä häntä vain siksi että voisin ikävöidä ja himoita. Ne aiheuttaa vain ahdistusta. Haluan rakastaa ja olla rakastettu. Mieheltä.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin. Ihan turhaa nähdä häntä, jos en saa häntä vaimokseni loppuelämäksi, ihailtavaksi ja rakastettavaksi. En halua nähdä häntä vain siksi että voisin ikävöidä ja himoita. Ne aiheuttaa vain ahdistusta. Haluan rakastaa ja olla rakastettu. Mieheltä.
Mikset sitten kysy alkaisko?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mitä pitäisi tapahtua että hänet saisit?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Himoitsetko jos näet?
- Anonyymi00003UUSI
Fuck you 😆
- Anonyymi00004UUSI
En halua nähdä enää miestä, koska viimeksi kun kohdattiin, niin oli nainen käsipuolessa.
- Anonyymi00007UUSI
En pakota ketään näkemään. Älä anna minun häiritä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En pakota ketään näkemään. Älä anna minun häiritä.
Joo, äläkä myöskään enää tervehdi minua. Olet pelkkää ilmaa minulle.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joo, äläkä myöskään enää tervehdi minua. Olet pelkkää ilmaa minulle.
🤣🙋♂️🤣🖐️🤣
- Anonyymi00006UUSI
HV.
- Anonyymi00009UUSI
Älä omi tuota
- Anonyymi00012UUSI
Odotan että eräs ymmärtää, että minä olin hänen todellinen liittolainen kokoajan.
-Partner in The true crime- Anonyymi00013UUSI
naiselle, miehelle, naiselta, mieheltä?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
naiselle, miehelle, naiselta, mieheltä?
Tällä sivustolla kaikki nuo ja kaikinpäin osuu. Sivusta
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tällä sivustolla kaikki nuo ja kaikinpäin osuu. Sivusta
Aika hyvin yhdeltä ihmiseltä!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aika hyvin yhdeltä ihmiseltä!
Siinähän on enemmän kuin vain yksi ihminen.
- Anonyymi00018UUSI
Hyvä vitsi mies .!
Todelliset liittolaiset nähdään ja valitaan oikeassa elämässä ruutujen ulkopuolella
Sä oot vain hyypiö netissä.
Nainen sivusta - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hyvä vitsi mies .!
Todelliset liittolaiset nähdään ja valitaan oikeassa elämässä ruutujen ulkopuolella
Sä oot vain hyypiö netissä.
Nainen sivustaNää on kyl muuallakin kuin vain netissä.
- Anonyymi00020UUSI
I know.
- Anonyymi00023UUSI
Jos vain odotat, toinen ei välttämättä hoksaa, että odotat. Vaikka tuntisi samoin.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos vain odotat, toinen ei välttämättä hoksaa, että odotat. Vaikka tuntisi samoin.
Samaa mieltä. Ei voi tietää, ellei kerro.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tuossa on outoa se, että olisi melkoisen ihmeellistä, jos joku tuon rikostoveri ymmärtäisi olevansa se rikostoveri.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tuossa on outoa se, että olisi melkoisen ihmeellistä, jos joku tuon rikostoveri ymmärtäisi olevansa se rikostoveri.
Tarkoitan, ettei tietäisi olevansa se rikostoveri.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siinähän on enemmän kuin vain yksi ihminen.
Tajusin, mutta mitä sukupuolta sinä edustat?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tajusin, mutta mitä sukupuolta sinä edustat?
Sekö se oleellisin osa on tässä? Jos, niin voit vapaasti valita.
- Anonyymi00021UUSI
Kuka kenet
- Anonyymi00024UUSI
Minä myös, häntä joka tuli toisinaan vastaan kun olin menossa meille yhteiseen paikkaan. Hän oli tulossa ja siinä sitten Kohdattiin. 🫂🔥
- Anonyymi00026UUSI
Aina voit toivoa, että näemme, mutta se ei tarkoita että näkisimme.
- Anonyymi00029UUSI
Yksipuolista siis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291322
- 491096
- 58910
- 76899
Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle19801Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e44801Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M85779Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5764Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia25694- 18671