Vaaleja ei ole vielä ollut, mutta Purra leikkaa jo 10 miljardia lisää ja kannattaa
lisää veroalea isotuloisille isointa veroalea ilmeisesti taas.
Hallitus on aiheuttanut kriisin, mutta "rikkaita ei voi laittaa tätä konkurssia maksamaan, veroja on edelleen laskettava ja 10 miljardia leikattava".
Riikka Purralla hurja tavoite. Purra on samoilla linjoilla Veronmaksajain keskusliiton toimitusjohtajan kanssa siitä, miten ensi hallituskauden menot tulisi sopeuttaa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012140643.html
Purra menee itsevarmuudessaan asioitten edelle hurjine suunnitelmineen
17
77
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Orpo on myöntänyt, että leikkaukset ei talouskasvua tuo.
Mihin Purra siis tähtää ? Suomi on jo Kreikan tiellä.- Anonyymi00019
Pitkässä juoksussa Suomen talouskasvun esteenä ovat liian suuret julkiset menot suhteessa BKT:hen !? Suomen luku on 57-58%
Sveitsin luku on 32% ja Yhdysvaltojen luku on 33%
- Anonyymi00002
Muista että myös sdp on sitoutunut leikkauksiin.
Purra vain tekisi osan jo tällä vaallikaudella. Katsotaampa miten käy, kun sdp tällä kaudella torppaa kaikki Purran ehdotukset leikkauksesta.
Voi sitä ensi kauden rallatusta sdp:lta. Nyt se Purra on viime kaudelta jättänyt leikkaamatta ja jättänyt kaikki yhdessä sovitut leikkaukset meidän kontolle tälle hallituskaudelle.
Katsoo ken elää, näin se menee.
Eikös se ole jo varmaa että seuraava on sdp. Vaikka miten sen ottaa. Purra on menossa julistamaan lähiaikoinen seudulle missä sisar asuu. Hän vie Purralle lahjan. En nyt viitsi paljastaa minkä, mutta itse tehty ja hän keksinyt hienon teeman siihen. Luulen että Purra ilahtuu vilpittömästi, voi olla että kyynelkin vierähtää.
Siellä on aika suuri kannatus persuille päin.- Anonyymi00003
porukka luulee ja koko Suomi että SDP ei tee leikkauksia mut on sitoutunut velkajarruun. Se tietenkin tarkoittaa että SDP tulee leikkaamaan myös jos voittaa seuraavat vaalit. Veikkaan sinipunahallitusta mut voi olla että yrittää houkutella persujakin mukaan hallitukseen.
itteni mielestä ihannehallitus olis tämmöne;
ykkössalkkupuolue keskusta
kakkosroolia "soittelee" demarit
ja muut puolueet; RKP, perussuomalaiset ja kristilliset sekä liike nyt
vois viedä suomen asiat hyvään tilaan! Liike nyt(Hjallis harkimo) aliarvostettu.
Silti suomen politiikka on vähän kinkkinen juttu. Onko esim suurin osa kepulaisista kuitenkin rikkaitten asioita ajavia? Ennen vanhaan kepu oli kuitenki enempi maalaisliiton kepupuolue. Enään ei niin paljoa läheskään ole.
Persut on vähän kuten kokoomus eli rikkaita suosiva. Ei myöskään duunaripuolue oikeastaan enään ole mut on toki nykypersuissakin eduskunnassa poliitikkoja joille dyuunarit syrämmen asia mut valtaosa lienee kiilusilmäisiä rikkaitten asioita ajavia. - Anonyymi00015
Hallituksella on enemmistö eduskunnassa joten demarit eikä muut oppositiossa pysty torppaamaan mitään .
- Anonyymi00005
Persujen vaalivoittoa maksavat vähävaraiset, joiden selkää sinimusta ruoska
on armotta soittanut yli kolme vuotta.
Uutta persuhallitusta ei saa tulla. Ei pienituloisten selkänahka kestä jatkuvaa ruoskimista.- Anonyymi00007
Antaa Purran sölköttää. Ei se ole seuraavassa haliituksessa päättämässä mistään.
- Anonyymi00008
Se ei ole normaali.
- Anonyymi00011
Purra on historiaa.
- Anonyymi00012
Älykkö on, jopa nalle W arvostaa.
- Anonyymi00013
Samanlaisia riistäjiä.
- Anonyymi00014
Kommari Vaalruus tajusi, että rikkaitten joukossa pääsee helpoimmin
muitten taskuille. - Anonyymi00016
Jois nyt ittensä kuoliaaks ku naamasta päätellen se on kova ottaa
ja kärttynen ja ylimielinen krapulassa. Aina karpulassa ? - Anonyymi00017
Purra on ihan väärässä paikassa ja ajassa. Sen olisi kannattanut syntyä
1930-luvun Saksaan niinkuin kaikkien persujen. - Anonyymi00018
EU-komissio ja IMF edellyttävät Suomelta julkisten menojen leikkauksia jotta velkaantuminen sekä alijäämä vähenevät !?
Suomen julkinen velka on nyt tasoa 250 miljardia Euroa joka kasvaa vuosittain ja on peräisin ulkomailta !? Tämä on tyypillinen PA-valtion ominaisuus !?
Suomen julkinen velka on noin 90% peräisin ulkomailta !?
Yhdysvaltojen julkinen velka on noin 75% peräisin kotimaasta !!
Nokkelimmat hoksaavat eron ? - Anonyymi00020
IMF on globaalin rahaeliitin etujenajaja.
- Anonyymi00021
Purralta on hävinnyt suhteellisuudentaju jo kauan sitten.
Ehkä silloin kun se liittyi Holohölön uusnatsikerhoon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164907
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30833Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25657
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122645VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.132513- 39495
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487- 55487