Mustarastas, katseli siinä hetken 🐦⬛😁 olikohan se merkki että sä oot tulossa mun elämään pian 😍🩷
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
😊
- Anonyymi00004
Miten mustarastas kuvaa kaipaamaasi miestä?
- Anonyymi00005
Ei kuvaa. Mustarastaat ovat huijareita. Näyttelijöitä. Vaikka ovat mustia, eivät huijaa niitä ketkä tietävät miltä näyttää sellainen jolla on oikeasti mustaa selässä kannettavanaan.
Meidän laumassa on koira joka on suoraviivainen. Joka ei siedä mustarastaita kyseisen asian vuoksi yhtään. Monta on poistanut elämänkierrosta. Ensin tuomitsin asian, nyt ymmärrän miksi. Hänelläkin on mustaa selässään. Se on valitettava ominaisuus meidän laumassamme. Mutta kannamme sen koska ei ole vaihtoehtoja.
Älä kuuntele mustarastaan laulua. Se yritti johdattaa vaan sinut harhaan ja epätoivoon. Käännä katseesi ketunnäköisiä olentoja kohtaan. Siellä me olemme.- Anonyymi00006
Ja jos lintuja haluat seurata, käännä katseesi variksia kohti. Kuuluvat tiimiin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja jos lintuja haluat seurata, käännä katseesi variksia kohti. Kuuluvat tiimiin.
Operaatio bongaa Tipu? 😂
- Anonyymi00007
Mun pihalla oli kuollut hiiri.
- Anonyymi00013
Nekin ovat mustia, koirani vihaa myös niitä huijareita. Kepillä yritin viimeksi vääntää suuta auki kun ei suostunut päästää irti tappamaansa hiirtä. Hävisin taistelun, ja sai matokuurin siitä hyvästä.
- Anonyymi00009
näytät rumalle onneks tajusit lähtee
- Anonyymi00010
vtu häirikkö oisin tehny sust valituksen
- Anonyymi00011
No enpä ole tulossa voisit hankkia sen mt lääkityksen jo
- Anonyymi00014
Mustarastas on parempi laulaja kuin mä.
- Anonyymi00015
Ei pidä paikkaansa. Mustarastas osaa matkia, ja laulaa muiden lauluja. Sinä laulat omaa uniikkia lauluasi. <3
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Mustarastas osaa matkia, ja laulaa muiden lauluja. Sinä laulat omaa uniikkia lauluasi. <3
Meinaakko että mustarastas esittää vain covereita?
- Anonyymi00018
Mun ikkunalaudalla kävi joku lintu. Yöllä!Säikähdettiin lemmikkien kanssa ja hiivittiin kyyryssä lähelle ikkunaa katsomaan 🫨
Olisin heti kertonu sille yhelle mutta..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641056
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,421003Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?63950Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan151746- 57684
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl29619- 40595
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109527- 92495