Et taida enää

Anonyymi-ap

Uskaltaa yrittää minua irl.

46

390

Vastaukset 46

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yritän joo, jos on ookoo.

• Anonyymi00002

Et uskalla enää. Se on suurin syy

• Anonyymi00003

En uskalla, kalsaritontut vahtii.

• Anonyymi00010

Mikä siinä olisi niin synnillistä sitten niiden tonttujen mielestä, ovatko he kirkkoherranvirastossa töissä vai?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mikä siinä olisi niin synnillistä sitten niiden tonttujen mielestä, ovatko he kirkkoherranvirastossa töissä vai?

Huumeita myyvät.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Huumeita myyvät.

No rikollisen on tehtävä mitä rikollisen on tehtävä elääkseen. Vääriä tietoja, hakkerointia toisten laitteille laitonta seuraamista varten, imeitietoja, mitä näitä nyt on. Prse kun tuskin käy kaupaksi

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No rikollisen on tehtävä mitä rikollisen on tehtävä elääkseen. Vääriä tietoja, hakkerointia toisten laitteille laitonta seuraamista varten, imeitietoja, mitä näitä nyt on. Prse kun tuskin käy kaupaksi

Kuten Hämeenlinnan hämärä, aika vosu jopa vosuksi niin paha päihdeongelma varmaan

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kuten Hämeenlinnan hämärä, aika vosu jopa vosuksi niin paha päihdeongelma varmaan

Niin miten se Hämeenlinnan horatsu vie mitään eteenpäin että se yks loinen kuuntelee salaa välillä tuntitolkulla?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niin miten se Hämeenlinnan horatsu vie mitään eteenpäin että se yks loinen kuuntelee salaa välillä tuntitolkulla?

Vai onko se juustonen keikka ku keikka mitä siitä jos jotkut ”nettipankkia” tutkivat rikkoo ihmisoikeuksia vetämällä appeja jukeliin? Siinä vasta alku kaiken haitan suhteen

• Anonyymi00043
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Päihdeongelmaisen kanssa en halua olla missään tekemisissä! Se on liian rankkaa minulle, en jaksa sellaista ihmistä!

• Anonyymi00004

olen epävarma jotenkin sisäänpäin kääntynyt nyt olo ku zombi

• Anonyymi00044

Sen huomasin sinusta, mutta en voi tehdä mitään, jos et itse halua elämääsi paremmaksi!

• Anonyymi00005

Tämä on surullista, koska näin käy aivan liian usein. Mutta uskon että se joka osoittaa aidosti pitävänsä jostakin tytöstä, lähestyy tyttöä vuosittain ja näyttää välittävänsä, sekä osoittaa haluavansa tytön omakseen, voi näin joskus onnistuakin tai ainakin on tehnyt tytölle hyvän mielen, ja näyttänyt kuinka ihana ja tärkeä tyttö voi olla toiselle ihmiselle.

https://www.youtube.com/watch?v=a1qwBWKl3es&list=RDa1qwBWKl3es&start_radio=1

• Anonyymi00006

Ei ole uskalluksesta kiinni, vaan ei huvita enään.

• Anonyymi00009

Et vaan uskalla

• Anonyymi00007

Mitä olen aikaisemmin yrittänyt?

• Anonyymi00045

Et mitään, koska pelkkä ohimeno ei ole yrittämistä!

• Anonyymi00008

Pyytänyt erästä miestä ulos.

• Anonyymi00011

En. Meni maku kun aikani ruinasin. Joka kerta selityksiä...ihan hyviä selityksiä mutta eipä auta jos on niin ponnetonta. Ja et ole tullut yhtään vastaan asiassa. Jos ei niin sitten ei.

• Anonyymi00012

En edes halua yrittää

• Anonyymi00013

Kunnioitan vast edes miehen rajoja, enkä yritä mitään. Ystävä olen mielelläni, jos se ei ole liikaa.

• Anonyymi00014

Lopetatko myös haukkumisen?

• Anonyymi00015

Mitä rajoja olet rikkonut?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei sinua P täällä kukaan hauku eikä palstaäijä liioin ole se jolle avaudut täyttä soopaa erikoisen trollottelun yhteydessä. Nyt ois aika soittaa lääkärille jo.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä rajoja olet rikkonut?

Onko tämä gubbe vastannut sinulle kertaakaan kun kyselet siltä tätä samaa jatkuvasti? -TT

• Anonyymi00026
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En ole haukkunut häntä IRL enkä täällä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei sinua P täällä kukaan hauku eikä palstaäijä liioin ole se jolle avaudut täyttä soopaa erikoisen trollottelun yhteydessä. Nyt ois aika soittaa lääkärille jo.

Mistä sä näet onko tuo joku P kun ei oo mitään merkkiä itse laittanut?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Niin, kerro sinä- olenko se minä joka roikkuu toisten laitteilla laittomasti vai onko minulle vain kuudes aisti?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Niin, kerro sinä- olenko se minä joka roikkuu toisten laitteilla laittomasti vai onko minulle vain kuudes aisti?

Tuskin yhtään sen enempää aisteja kuin muillakaan, joten kyllä se on sun itsesi homma kertoa, mistä päättelit olevan juuri jokin tietty tuo kirjoittaja.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kyse on kaavojen tunnistamisesta, mutta kiitos lapsuksesta, taas. Kannattaa ehkä hyväksyä tulleensa suggeroiduksi ja tehdä mitä tehtävissä on pestäkseen pikku kätösensä ja laulaa kaiken mitä tietää uudesta elämäänsä jostain helvetin kolosta pöllähtäneestä Kamraatista ja toivoa, että se riittää, onko vanha kurssikaveri aikojen takaa?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kyse on kaavojen tunnistamisesta, mutta kiitos lapsuksesta, taas. Kannattaa ehkä hyväksyä tulleensa suggeroiduksi ja tehdä mitä tehtävissä on pestäkseen pikku kätösensä ja laulaa kaiken mitä tietää uudesta elämäänsä jostain helvetin kolosta pöllähtäneestä Kamraatista ja toivoa, että se riittää, onko vanha kurssikaveri aikojen takaa?

Minkä kaavan näet yhdessä ainoassa kysymyksessä, mikä esitetään nimettömänä?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Minkä kaavan näet yhdessä ainoassa kysymyksessä, mikä esitetään nimettömänä?

Makustele loppupäivä tätä käsitettä nimetön ja suhteuta sitä kaikkiin fundamentalistisiin ja varsin lapsellisiin kuvitelmiisi tuossa teidän folie le deux kuviossa

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Makustele loppupäivä tätä käsitettä nimetön ja suhteuta sitä kaikkiin fundamentalistisiin ja varsin lapsellisiin kuvitelmiisi tuossa teidän folie le deux kuviossa

Sehän en ole minä, joka näitä makustelee edes tätä loppupäivää. Sen homman tekee muut, mutta en minä.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Voisitko siirtää tämän P- keskustelun muualle. Tai mainita edes, että kirjoitat sivusta.
        11.44.03. ( n)

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Sehän en ole minä, joka näitä makustelee edes tätä loppupäivää. Sen homman tekee muut, mutta en minä.

Aivan, itse en näe mitään ongelmaa siinä, enkä ole koskaan nähnyt, sanonpahan vain että korkealta ja kovaa putoatte. Mutta paras ravuri voittakoon, kyllä mää tierän että niitä täällä on. Sinun höpöhöpöpoppoo ei edusta tätä joukkoa lainkaan. Olen lukenut tätä pullistelua ennenkin. Ensi elämään sitten kirjan oikeaoppinen ymmärrys nätisti sanoen

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Aivan, itse en näe mitään ongelmaa siinä, enkä ole koskaan nähnyt, sanonpahan vain että korkealta ja kovaa putoatte. Mutta paras ravuri voittakoon, kyllä mää tierän että niitä täällä on. Sinun höpöhöpöpoppoo ei edusta tätä joukkoa lainkaan. Olen lukenut tätä pullistelua ennenkin. Ensi elämään sitten kirjan oikeaoppinen ymmärrys nätisti sanoen

Kellä onni on se onnen piilottakoon- turhaa tuuletusta terangilla P

• Anonyymi00047
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Voisitko siirtää tämän P- keskustelun muualle. Tai mainita edes, että kirjoitat sivusta.
        11.44.03. ( n)

Minunko vika se on, että joku kirjoittaa jostain tietystä kirjaimesta ja otan sen esille juuri siinä yhteydessä, missä se on? Anteeksi etten aina tiedä kaikkia tapoja täältä, luulin ihmisten ymmärtävän että sivusta kysytään ja oikeastaan mitä sen on väliä onko sivusta kun kysyy. Nuokaan muut eivät laittaneet, ei edes se, joka kirjoitti siitä kirjaimesta ensin.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mistään pullistelusta ei ole kysymys kun taas sulla tuntuisi olevan.

• Anonyymi00021

Mitäs jos sitä yritystä ei koskaan ollutkaan?

• Anonyymi00024

Mene vaikka tällä idealla tämän gallupin suhteen ja nouse ns kaiken yläpuolelle, ihan mitä vaan mikä tota selkiyttää tätä tilannetta. Ja valmistaudu laulamaan siitä rikollisesta, joka on lesoillut laittomista puuhistaan kun teilläkin on tämä hankefantasis. Rikollisuudesta on tosiasiassa kyse, jos et vieläkää ole ymmärtänyt

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mene vaikka tällä idealla tämän gallupin suhteen ja nouse ns kaiken yläpuolelle, ihan mitä vaan mikä tota selkiyttää tätä tilannetta. Ja valmistaudu laulamaan siitä rikollisesta, joka on lesoillut laittomista puuhistaan kun teilläkin on tämä hankefantasis. Rikollisuudesta on tosiasiassa kyse, jos et vieläkää ole ymmärtänyt

Kellä onni on se onnen kätkeköön. Tai tuleva epäily rikoksentekijän suojelusta

• Anonyymi00046

Noin sen ajatellut olevan! Ehkä hän halusi vain osoittaa olevansa olemassa joka kerta ohi mennessään! Ehkä se riitti hänelle!

• Anonyymi00023

palsta on minä vs minä menetin kalleimman kultani vuonna 2021. ja se asia ei muutu koskaan. sitä ennen oli vain minä ja hän. ja rakkaus erääseen mieheen säilyy kuolemaani asti.

• Anonyymi00027

Ei ole uskaltamisesta kiinni. Sanoit etten voi saada sinua.

• Anonyymi00030

Usko mua kukaan ei voi.

• Anonyymi00042

Ounastelet oikein. Meillä on tahoillamme vakiintuneet arkemme ja joitakin ei vain ole tarkoitettu toisillensa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      70
      1157
    2. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      47
      1109
    3. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      71
      1054
    4. Kyllä on ihmisillä paha olla

Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan
      Sinkut
      160
      806
    5. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      57
      704
    6. Festivaaliko?

Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl
      Kuhmo
      33
      682
    7. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      43
      673
    8. Ammoniakkivuoto

Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu
      Suomussalmi
      17
      587
    9. Mies viimeinen viestisi..

Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon
      Ikävä
      110
      545
    10. Mustikanpoimintaa

Raskasta ja hidasta hommaa on vaikka kyllä pääsisi ihan hyville tuntipalkoille jos ämpärin tunnissa ehtisi hyvältä paika
      Maailman menoa
      67
      529
    Aihe