"Haloo, Petteri puhelimessa"
"Morjens, Jan tässä. Kuule mun tarttisi saada nyt 35 miljoonaa yhteen hankkeeseen"
"Kuule Jan, soita Purralle ja anna sen virkamiesten hoitaa asia"
"mä soitin jo mut sen virkamiehet torppasi asian, ei kuulemma ole tarkisteltu taustoja ja rahoittajia ja poliittisia kytkentöjä. Mä tarviin sen 35 miltsii. Auta nyt vanhaa kaveria jooko"
"No kai se on pakko auttaa mut pidetään tää täysin meidän välisenä ja jos joku kyselee niin ei puhuta mitään tai korkeintaan säästä voi jonkin sanan sanoa, että on se ilmoja pidelly"
"Kiitti, mä jelppaan sua sit seuraavan kerran jonkun Trukuun liittyvä jutun kanssa"
Näin tämä Garden-Helsinki case meni
17
53
Vastaukset 17
Poistakaa aloitus koska siinä ei ole lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa.
- Anonyymi00002
Oikeistotrolli mölyää aina, jos tästä aiheesta keskustellaan ja jossa Suomn Keskusta on aktiivisesti muun opposition kanssa vaatimassa pääministeriltä selvitystä. Miksiköhän mölyät, ei liene mikään üllatüs.....
- Anonyymi00013
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19469432/ei-lisaa-rikollisia-iso-britanniaan---rajat-on-nyt-kiinni
onko tässä asiaa?
- Anonyymi00001
Vaikkakin vahvasti karrikoitu mutta suurinpiirtein noin on varmaankin tapahtunut!
- Anonyymi00003
Pientä säätöä aloittajan kirjoitukseen:
"Haloo, Petteri puhelimessa"
"Morjens, Jan tässä. Kuule mun tarttisi saada nyt 30 miljoonaa yhteen hankkeeseen"
"Kuule Jan, soita Purralle ja anna sen virkamiesten hoitaa asia"
"No kai se on pakko auttaa mut pidetään tää täysin meidän välisenä ja jos joku kyselee niin ei puhuta mitään tai korkeintaan säästä voi jonkin sanan sanoa, että on se ilmoja pidelly. Ja muuten, me laitetaan Janne sulle täältä noin hyvään hankkeeseen 35 miljoonaa, niin eipähän ainakaan lopu kesken. Sanotaan nyt, että "hyvän miehen lisää" tuo 5 miljoonaa".
"Kiitti, mä jelppaan sua sit seuraavan kerran jonkun Turkuun liittyvä jutun kanssa"
https://images.sanoma-sndp.fi/7c61242939c323f4ba273ab536a15da4/normal/978.avif - Anonyymi00004
Kopioo kopion perään, mutta ei palstan aiheesta.
- Anonyymi00005
Hauska avaus.
- Anonyymi00006
Pitäs köyhä pirauttaa ku tarttis pari millii loma rahhoo ,ahistaa tämä köyhyys .Antaskoha tuo ku löysee rahhoo näkkyy oleva. Mitä ihmettä hyö puhhuuvat jotta ei ole ja leikkoovat, ku sitä noi hepost yhel soitol on kymmenii miljoonii? Hiukka ku jaksoo huostella löytyy varsi satoi miljoonii.
- Anonyymi00007
Leikataan Lallilta että kaveri saa hallinsa.
- Anonyymi00008
Pankkomajuri heti verolle. Monta vuotta rehvastellut tuloillaan ja omaisuuksillaan mm. sveitsiläisestä alppimajasta ja metsätiluksillaan sijaitsevasta kaikille kuntalaisille avoimesta kuntoradastaan. Erityisesti pitää iskeä kiinni pankkomajurin "hyvään tiliin" ruostumattomasta teräksestä.
Siuvatti, Taivaan portilta. - Anonyymi00009
Garden-areena ja tunnin-juna tulevat varmuudella olemaan kannattavia sijoituksia !!
Ilmeisesti tiettyjä ihmisiä harmittaa tämä fakta ?- Anonyymi00010
Valtion tuilla kannattaviksi?
- Anonyymi00014
Kyllä pääkaupunkiseutu ja vitun kasvukeskukset saavat aina miljoonia ja miljardeja ei tartte kun pyytää ja heti irtoaa
- Anonyymi00011
Hyvin on taas "keksusta suuntaista", mutta ei kyllä liity mitenkään Suomen Keskustaan.
- Anonyymi00012
Sipilän syy
- Anonyymi00015
sipilän syy
- Anonyymi00016
"Täällä ei ole mitään nähtävää......!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152160
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511300Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861157- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711