Millainen nainen on sellainen, jota et pettäisi ja olisit uskollinen?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Kuuromykkä, sokea, rikas ja omistaa oman kapakan.
- Anonyymi00002UUSI
Yritätkö väkisin vääntää petetyn syyksi?
Syy on aina pettäjässä ja hänen itsetunnossa. - Anonyymi00004UUSI
Nainen, jota rakastan. Sellainen.
- Anonyymi00005UUSI
Antaa aina kun haluan nii ei tarvi mennä vieraisiin
- Anonyymi00006UUSI
hyi 🤮
- Anonyymi00016UUSI
Pettäminen ei ole ikinä tuosta johtuvaa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pettäminen ei ole ikinä tuosta johtuvaa.
Se on tasan tarkkaan juuri noin!
- Anonyymi00007UUSI
Ikää tullut lisää niin en usko että pettäisin yhtäkään naista, missään tilanteessa. Jos ei nainen kelpaa tavalla tai toisella, eroan.
Parikymppisenä en usko että olisi voinut olla sellaista naista jota tilaisuuden tullen en olisi pettänyt.
-45- Anonyymi00009UUSI
Omalla moraalilla kun asiaa katsoo, on jotenkin käsittämätöntä, että noin selkärangattomia miehiä on edes olemassa. :/
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Omalla moraalilla kun asiaa katsoo, on jotenkin käsittämätöntä, että noin selkärangattomia miehiä on edes olemassa. :/
Sanoo naiset jotka pettävät, kun asunnot on ostettu ja lapset saatu toisten miesten kanssa.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanoo naiset jotka pettävät, kun asunnot on ostettu ja lapset saatu toisten miesten kanssa.
Ei, vaan sanoo nainen, joka ei koskaan ole pettänyt, eikä tule koskaan pettämään. Minulla on hyvin vahva moraali.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin, ett oppi tuli vasta kantapään kautta!
Sivusta - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin, ett oppi tuli vasta kantapään kautta!
SivustaTotta.
- Anonyymi00008UUSI
Voi kuule ei tartti miettiä edes moisia naiset ei luota itseensä jos moista tarvii edes kysyä pettää varmasti vuoden sisällä "kuinka voi epäillä toista sellaisesta johon ei pystyisi itsekin" pätee kumpaankin sukupuoleen mies jää naiselle aina pettämisestä kiinni jos nainen luottaa itseensä tuntee kyllä miehen tavat ja käytöksen jos on tämän kanssa vuodenkin asunnu saman katon alla miehet harvemmin saa naista kiinni pettämisestä narsisti nainen on helppo saada siitäkin kiinni vieraissa käynti alkaa viimeistään siinä vaiheessa kun seksi ei ole kotona tyydyttävää edes eikä se ole narsistille sitä jos on eri miehen kanssa kuin mitä haluaisi orgasmi kun on eri asia kuin tyydytys edes on ihan oma taiteen lajinsa koko touhu jos puuttuu kyky tai halu oppia/opetella niin parempi tyytyä siihen että seksi on vain lisääntymistä varten huonolla seksillä saa s aatanan äkkiä kiukkusen naisen ja kyse ei kuitenkaan ole kuin sisään ulos liikkeestä minkä muna naisen pillussa tekee en usko naisen mitään sen enempää tuntevan paitsi kipua jos senkin tekee väärin jäin toki näiltäkin osin joskus miettimään millainen olisi maailman suurin tai paras rakastaja sanamuoto näin koska niin moni pitää fyysistä aktia/yhdyntää ainoana tapana osata osoittaa rakkautta sitä ihan kutsutaan rakasteluksi onnea väittäsin jos asia näi on alkoi alamäki jo siitä
- Anonyymi00011UUSI
Ketään naista ei saisi pettää. Mutta minä olen tietysti yhdelle uskollinen kullanmuru. Mieheltä.
- Anonyymi00015UUSI
Yksikään nainen (tai mieskään) ei ole sellainen, etteikö petollinen häntä pettäisi.
- Anonyymi00017UUSI
Totta. Ei kumppanissa tarvitse olla vikaa, mutta silti pettäjä pettää. Kyllä sattui, kun olin vasta vihitty vaimo ja raskaana. Mies sitten lavasti minut niin, että jouduin useaksi vuorokaudeksi pidätysselliin. Kun kävelin kotiin poliisilaitokselta, näin kadun varrella hänen autonsa. Eräs panonsa asui siinä viereisessä talossa. Kylläpä sitä joutui kokemaan kaikenlaista, kun oli nuori. Olin niin sinisilmäinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301189- 67829
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42753Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss277614- 91609
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139606- 52516
- 38510
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?34497