Hienoa että saatiin väkeä tänne kuolleeseen kylään.
Toivottavasti parkkeeraus sujuu seuraavan kerran paremmin
Rinkelinmäki ainakin kärsi luvattomista pysäköinneistä. Pihoille, nurmikoille ja taloyhtiöiden pysäköinti/sähköauton latauspaikoille.
Osa oli niin vilperttejä että ottivat rekisterikilvet pois, niin ei voinut sakottaa.
Parkkipate hoiti kyllä hommansa pihoilla jotka olivat heidän valvonnassaan. Sakkoja sateli…
Aina mukaan mahtuu köyhälistöä joille 10€ pvä pysäköinnistä oli liikaa. Parkkipaikkoja kyllä näkyi olevan monessa paikassa.
Drift Masters 2026 Ahvenisto
10
83
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Hienoa että sä jaksat itekä kuolleesta kylästä vaikka tapahtumia on jatkuvasti täällä.
- Anonyymi00002
Niin on.
- Anonyymi00003
Opettele kirjoittamaan
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan
Samat sulle. Tunnetko pistettä (.)?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Samat sulle. Tunnetko pistettä (.)?
Ihmeellinen piste pari tommosta viivaa eiks toi oo joku puolipiste tai jotain tällästä sydeemiä
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihmeellinen piste pari tommosta viivaa eiks toi oo joku puolipiste tai jotain tällästä sydeemiä
Kysymysmerkki?
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan
Ahaa etkö muuta keksinyt enään? Yleensä tässä vaiheessa kun kommentoidaan kieliopillisia virheitä niin se tarkoittaa että ei muuta enää keksitty.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ahaa etkö muuta keksinyt enään? Yleensä tässä vaiheessa kun kommentoidaan kieliopillisia virheitä niin se tarkoittaa että ei muuta enää keksitty.
Keksin kysyä onko enään vai enää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Keksin kysyä onko enään vai enää.
Lankesit ragebaittiin
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lankesit ragebaittiin
Enään on kyllä paljon järkevämpi kuin enää. Enää on kuin sanan loppu olisi nielaistu, todellä typerän kuuloista, enään taas päättyy jämäkästi. Sitä ei ole enään. Enää on varmaan joku ikivanha arkicolan keksimä juttu, jota ei pidä enään orjallisesti noudattaa. Kieli kehittyy. Sovitaan kaikki, että tästä lähtien käytetään kaikki tuota enään muotoa. Kuulostaa kivemmaltakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522