Kuule, usko siekii Jumalaan niin kaikki on kuule helpompaa, niin miekii uskon ja veljet myös.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
No en minä nyt niin kallis ole, mutta tattista vaan.
- Anonyymi00002
Ennemmin pössytän höpöheinää
- Anonyymi00003
Sie et ystävä kallis nyt hoksaa mistä kyse, voi tulla aika että kaipaat Jumalaa, sinulla kun kuule ei o välttämättä ketään mihin turvautua, Jumala auttaa usko pois. Nii miekii uskon ja veljet myös.
- Anonyymi00004
Kyl minä ja veljemme opittiin uskomaan aikoinaan Kymi Yhtiöön , se tarjosi leivän ja voin ym , hyvinvoinnin . Sellaiseen ei jumalat /uskomukset kykene vielä näinäkään aikoina
- Anonyymi00005
Höpö höpö..mie kun veljeni kanssa väkisin ja syyttömänä vietiin vankilaan riutumaan niin rukoilin Jumalaa että tule ja päästä minut ja veljeni pois täältä niin kuuden vuoden kuluttua Jumala tuli ja päästiin pois.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Höpö höpö..mie kun veljeni kanssa väkisin ja syyttömänä vietiin vankilaan riutumaan niin rukoilin Jumalaa että tule ja päästä minut ja veljeni pois täältä niin kuuden vuoden kuluttua Jumala tuli ja päästiin pois.
Osaahan se jumalakin toki tuomion pituuden lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931028Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei301952- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630