Silloin kuin sähkö tarve on suuri ja se on kallista
Tuoton saaminen sijooitukselle on erittäin suurta harhaa ja siitä puhuminen. Haitarin perustein
Älä hanki kalliita hyödyttömiä paneeleita koska Suomessa ei aurinko paista kuin kesällä päivällä ja jos silloinkaan
Viikon looppunq sataa ja tuotto jää minimaalliseksi silloinkin
Muista katon huolto mahdollisuus poistuu jos katolla paneelit
Invertterin tuskin kestää edes kymmentä vuotta ja kun tuottoo on kuulemma niin paljonTammi 7 kWh. 0,7 €
Helmi. 132 kWh. 1,3€
Maalis. 465.Kwh 4,7 €
Huhti. 721 kWh. 7,2€
Touko. 1932 Kwh 19€
Kesä. 1521. Kwh 15€
Heinä. 1308. Kwh 13€
Elo 1271. Kwh 12€
Syys. 818 Kwh 8€
Loka 473. Kwh 4,7€
Marras. 50. Kwh 0.5€
Joulu. 1,4. Kwh 0,1€
Kyllähän paneelit on hyvät mutta ei suomessa paistaa liianvänänmaurinko
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kyllähän paneelit on hyvät mutta ei suomessa paistaa liianvänänmaurinko
- Anonyymi00002
Jopa nyt kesälläkin on ollut huonoja tehoja miksi
Kun ajatellaan pitkää talvea ja sähköntrvetta talvella on järjetöntä sijoitaa selliseen jista ei hyötyä talvella milloin sähkö kallista ja sitä menee paljon.
Takka, ilmalömpöpumppu ja pelletit ja eristys in paljon järkevämo'pää kuin aurinko oaneelit talvella
Iloinen aurinkoinen asenne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65968
- 69732
- 133656
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️36646Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37635- 69616
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve44596- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)30381- 42378
- 17372
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96353Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9348YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348