Mitkään noista ikävistä viesteistä eivät ole minulta.
Tänään henkilökohtainen viesti klo.20.51
J erotatko maalitusviestit
21
305
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
No se on vaan kateellinen mun isosta erektiosta.
- Anonyymi00002
Eiköhän se ole nainen mutta voi se silti olla kateellinen tuosta kun jos esimerkiksi hän ei jostain syystä saa tuota aikaan🤔
Nimi mainittu viestissä sulle. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eiköhän se ole nainen mutta voi se silti olla kateellinen tuosta kun jos esimerkiksi hän ei jostain syystä saa tuota aikaan🤔
Nimi mainittu viestissä sulle.Ei saanut joo, en nyt jaksa
etsiä viestejä mo. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei saanut joo, en nyt jaksa
etsiä viestejä mo.Ei sulle. Oikean tietää etsimättä.
- Anonyymi00010
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣hyvä veto 🤣🤣🤣mä tiesin ihan satanan terävä jätkä
- Anonyymi00004
Jos J kaipaa fiksua naista, niin eihän hänen tarvitse tuollaisista asioista huolehtia ollenkaan.
- Anonyymi00006
No ei tarvisikaan, ellei eräs narsistisia piirteitä omaava koittaisi tehdä kaikkensa rikkoakseen välimme. Tosi ei ole onnistunut.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
No ei tarvisikaan, ellei eräs narsistisia piirteitä omaava koittaisi tehdä kaikkensa rikkoakseen välimme. Tosi ei ole onnistunut.
Noiko sulle on valhdeltu ?
Ja meet täydestä🤣 ...
No rakkaus sokeuttaa...
Onnea teille jatkoon
Älä sitte itke kun tajuat minkä kanssa oot
Mun ei tarvi teihin sekaantua .
Sivusta - Anonyymi00012
Kaipaa fiksua kyllä.
J - Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Noiko sulle on valhdeltu ?
Ja meet täydestä🤣 ...
No rakkaus sokeuttaa...
Onnea teille jatkoon
Älä sitte itke kun tajuat minkä kanssa oot
Mun ei tarvi teihin sekaantua .
SivustaToi mitä sä just kirjoitit tuo esiin sun narsistiset piirteet. Syytös, hyökkäys, vähättely, pilkka, katkeruus, ehkä mustasukkaisuus. Tämä on just hyvä esimerkki siitä miten käännät omat tekemisesi/ominaisuutesi muiden teoiksi. Voimakkailla tunteilla vaikuttaminen kuten tuossaviestissä on myös hyvin tyypillistä. Sä voit valehdella musta niin paljon kuin haluat muille mutta sun todellinen luonne tulee aina lopulta esiin. Samoin kaikki syytökset joista olet syyttänyt jo pitkään ovat osoittautuneet perättömiksi. Susta ei näköjään pääse edes eroon mitenkään.
- Anonyymi00007
J tämä aloitus oli siltä naiselta jolle juuri äsken laitoit ääniviestin.
- Anonyymi00008
Miksi ihmeessä et vastaa oikeassa elämässä hänen viestiinsä vaan leikit palstalla??
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi ihmeessä et vastaa oikeassa elämässä hänen viestiinsä vaan leikit palstalla??
Nojep 🤨
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Viestitellään molempia kautta ja puhutaan myös palstasta. Haittaako sua asia jotenkin erityisen paljon? Koita selvitä vitutuksesta.
- Anonyymi00015
Miten ANONYYMIÄ voi edes maalittaa?
Me ollaan ainakin J miehen kanssa oltu maalitettuja ensi katseesta lähtien.
Ei meidän maaliin mahdu kolmansia osapuolia!- Anonyymi00017
joo
- Anonyymi00020
Ensimmäisessä kysymyksessäsi kumoat että se olisi mahdollista. Sitten väität, että teitä on maalitettu ensi katseesta. Se liene aika mahdotonta ellet ole itse se joka maalittaa teitä tekeytyen joksikin toiseksi jotta saat pestyä kätesi tilanteesta ja samalla mustamaalattua jonkun pois kuvioista. Aika kieroa sanoisin.
- Anonyymi00016
Ei ole tullut tämäkään perille, laita suoraan numeroon vaan.
- Anonyymi00018
Hän sai kun vastasi.
- Anonyymi00019
Kyllä minä nämä isomunamiehet (omissa päissään) erotan ja heillä menee tällä hetkellä todella huonosti puheista päätellen. Taitavat jo aavistaa mitä tulee tapahtumaan ihan lähiaikoina.
- Anonyymi00021
Iso puhemiehet pettyvät, kun Nainen on livennyt käsistänne miehelle jolla ei täällä palstalla ole tarvetta miehisyyttään kehuskella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556