Sen voin sanoa, että kielenkäytössä olet näppärä ja terävä. Ruoska heilahti silloin aikanaan. Mutta muuten et huomannut asioita.
Silti, hyvää jatkoa.
Miettinyt oletko nainen nokkela
27
485
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Et nyt menisi.
- Anonyymi00002
Ja kerro ne asiat mitä en huomannut?
- Anonyymi00003
Mitä ei huomannut? Sitäkö kun teit pilaa
- Anonyymi00004
Kiva kun kerroit, mutta kiva ettet kerro mitä jäi huomaamatta.
- Anonyymi00005
Hän on terävä oikeasti.
- Anonyymi00006
Huomasin kyllä kiusaamiset ja seläntakana jauhamiset. Jos olisit se yksi.
- Anonyymi00007
En kiusannut. Pientä kiusoittelua kyllä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En kiusannut. Pientä kiusoittelua kyllä.
En tiedä oletko edes se keneksi ajattelin, mutta ne muut kyllä kiusasi minua ja hänkin meni mukaan ja jopa aloitti kiusaamista.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En tiedä oletko edes se keneksi ajattelin, mutta ne muut kyllä kiusasi minua ja hänkin meni mukaan ja jopa aloitti kiusaamista.
En ikinä tee tuollaista ihastukselleni.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hän teki. Et ehkä ole hän.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä anna heille.mitään mahdollisuuksia, esitä idioottia.
- Anonyymi00027
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuskin sinun tarvitsee mm tätä todistella guben hömelössä feikkidialogissa missä se märehtii naisiin liittyviä fantasioitaan kiusaamisesta, mutts jatka sinä tuolla alentuvalla linjalla samaan malliin vaan. Naiselta voi jumalan terrve
- Anonyymi00028
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja millaiseen miljööseen tämä tapahtuma sijoittuu, palstasetä - esim kälviän yläkoulun käytävälle tai pihalle? T
- Anonyymi00012
Mitä en huomannut? Verbaalisuus on oikeastaan heikkouteni.
Hyvää jatkoa. - Anonyymi00013
Hän on ihastunut sinuun. Ja sinä häneen?
sivusta - Anonyymi00014
Huomaan kaiken.
- Anonyymi00015
Kyllä minä huomasin, mutta teeskentelin kuin en olisi huomannut.
- Anonyymi00016
Huomasin kyllä, että sanoit muuta, kuin mitä olisit tahtonut. Kunnioitin kuitenkin sitä minkä sanoit ääneen ja vetäydyin.
- Anonyymi00017
Huomasin kyllä etkä sinäkään mikään pönttö ole, vai mitä? Rakkausasioissa taas ollaan aika pelkureita, siinä syy miksi kosahti.
- Anonyymi00018
Kyllä, mutta kun olin huonovointinen olen käyttänyt terävää kieltä väärin. En halua tehdä niin enää. Huomaan paljon enemmän kuin ääneen puhutaan.
Kaikkea hyvää.
n-n - Anonyymi00019
Huomaatko, että ikävissäsi kirjoitat, mutta tyrmäät sen sanomalla "hyvää jatkoa". Toistuva kuvio?
- Anonyymi00020
En huomannut. Minussa on sellainen heikkous, etten ymmärrä kovin hyvin tilanteita. Olen vähän kuin omassa kuplassani.
Mutta joo, kyllä mä välillä jaksan keskittyä sanailuun.
Hyvää jatkoa vaan. - Anonyymi00022
Olen suora ihminen, joka ei harrasta juurikaan piiloviestintää. En siis huomaa sitä välttämättä muiltakaan. Tosin olen huomannut, että sinä sitä harrastat/ harrastit, mutta välillä se ärsytti minua ja kieltäydyin mielessäni ymmärtämästä sitä. Piiloviestintä on rasittavaa pidemmän päälle. Aiheuttaa epävarmuutta ja vainoharhaisuutta. Lähipiirissä sitä ei harrasteta lainkaan ja minusta se helpottaa elämää.
- Anonyymi00023
OK. Huomasin kyllä, että se ärsytti sinua. Osoitit sen kyllä selkeästi. Suoruutesi samaan aikaan kiehtoi ja samaan aikaan hirvitti minua. En ollut tottunut moiseen tapaan lähestyä ja elää elämäänsä.
Haluat toivottaa hyvää jatkoa aloituksessa, mutta kysyn vielä, että miksi mietit olemustani nyt?
- Anonyymi00024
Mikäli et tunne ihmistä anna olla jos et normaalisti kykene asiaasi sanomaan. / Sivusta
- Anonyymi00025
Oho!En tiennytkään tätä.Anteeksi kauheesti!Oletko varma että oli sinulle?
- Anonyymi00026
En ole varma sen paremmin, kuin kukaan muukaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062042
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491207Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26671