Tunnen kipua edelleen kaikesta. Tunteista mutta myös siitä kivusta mitä koin. Siitä häpeästä miten kaikki päättyi.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Mitä hävettävää siinä oli? Asiat on varmaan puhuttu selviksi niin voiko koko asian unohtaa? Ja kipua taas on niin monenlaista, ei minunkaan taival ole niin kovin kivutonta ollut, vaikka ehkä edelleen luuletkin että minulla ei ole koskaan juuri mitään haasteita ollut.
- Anonyymi00002UUSI
Hoidit sen kyllä aika nolosti... 🙄
- Anonyymi00003UUSI
En tule antamaan mitään anteeksi. Kosto on kosto
- Anonyymi00004UUSI
Negatiivisuus nakertaa vain omaa sieluasi
- Anonyymi00005UUSI
Miksi ajattelet noin? Miksi haluat kostaa?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
lopulta..
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vtu nakerra yhtää mitää. Jokainen saa sitä mitä tilaa. Jumala näkee kaiken ja mulla on oikeus myös tuntea ja ne tulee tuntemaan mun kivun. Ihan saatanasti
- Anonyymi00011UUSI
En ole. Olen tosissani ja varotan vain kerran. Minä en unohda. En ikinä vaikka kuluisi kymmeniä vuosia
- Anonyymi00013UUSI
Mennään sitten sillä
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vtu nakerra yhtää mitää. Jokainen saa sitä mitä tilaa. Jumala näkee kaiken ja mulla on oikeus myös tuntea ja ne tulee tuntemaan mun kivun. Ihan saatanasti
Et ole ainoa, joka on kokenut kovia. Luuletko että minä olen päässyt helpolla!!
- Anonyymi00007UUSI
Jostain syystä et osannut nähdä koskaan omaa osuuttasi tapahtumien kulussa. Mahdollisesti et oppinut mitään.
- Anonyymi00009UUSI
Taisi olla ihan tekijä itse tämä ap. Sotkee toisten elämiä
Takasin napsahtaa omaa leukaluuhu
- Anonyymi00014UUSI
Miksi häpeät?
- Anonyymi00017UUSI
Mitä hävettävää siinä on, jos asiat eivät aina mene niin kuin itse haluaa? Ei ne ole minullakaanaina menneet, koska parisuhteen toinen osapuoli oli lähes puhumaton!
- Anonyymi00018UUSI
Turha tuntea häpeää. Se on ollutta ja mennyttä. Katso tulevaisuuteen ja mene eteenpäin. En minäkään piehtaroi niissä menneissä vaan olen mennyt eteenpäin. Ehkä seuraavalla kerralla osaa toimia paremmin.
- Anonyymi00020UUSI
onnea suhteeseesi. aidosti toivon sulle hyvää.
j-j <3 - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
onnea suhteeseesi. aidosti toivon sulle hyvää.
j-j <3Kiitos 🙏Samoin minäkin toivon sinulle vain pelkkää hyvää 🩷 Iloista ja onnellista elämää tästä eteenpäin! 👋
- Anonyymi00019UUSI
En tunne häpeää siitä, mitä tapahtui. Reagoin tällä kertaa vihalla. En uhriudu. En sano, että minua on kiusattu. Voisin sanoa niin, mutta se ei ole tarpeen. Olen puolustautunut tehokkaasti ja määrätietoisesti. Se riittää minulle. Lopputuloksesta kyllä olen surullinen.
- Anonyymi00021UUSI
Jollekin paljastit ja hän antoi kaikkensa.
- Anonyymi00022UUSI
Itsekin tunnen kipua ja surua siitä, miten vaikeat olosuhteet olivat... Rakkaudelle ei ollut silloin elintilaa. Se, että asiat meni niin kuin meni, oli varmasti ihan inhimillinen syy. Älä syytä itseäsi.
En itsekään tiedä, miksi asiat menivät niin raastavasti. Varmasti oli monta syytä. Toivottavasti kipusi helpottaa, ja tilalle tulee hoitavaa rakkautta.- Anonyymi00024UUSI
Sitä samaa minäkin toivon hänelle!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301189- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,41720Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss275608- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510- 35489
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?34487