Aikuisimetys Suomi / ANR / ABF

Moi.

Oon pitkään jo miettinyt näitä asioita ja kaipuu löytää samanhenkistä seuraa alkaa olemaan jo aika kova. Haluaisin löytää naisen jonka kanssa meillä voisi olla suhde hänen rintoihinsa liittyen, miksei vaikka muutenkin. Mutta siis minulle kävisi ihan vain satunnainen imeminen pari kertaa viikossakin.

Haaveissani olisi löytää kumppani, jonka kanssa voisimme vaikka katsoa yhdessä elokuvaa tai hän voisi lukea tms. Samalla kun imen hänen nännejään ja puristelen hänen rintojaan. Se olisi niin unelmien täyttymys vain saada imeä ja koskettaa niitä niin paljon kuin huvittaa ja samalla tuottaa molemmille läheisyyttä ja yhteyttä, joka tänä päivänä on hyvin harvassa.

Ikävä kyllä näitä asioita on aika vähän julkisuudessa ja tämä on sellainen fetissi, mitä ei oikein voi pamauttaa kun seuraa haetaan, joten sillä ehkä tällainen anonyymi ilmoitus on kaikkein toimivin ainakin oman mielenrauhan puolesta.

Onko kukaan löytänyt aikuisimetysseuraa Suomesta? Tämä myös kiinnostaa minua aidosti, joten kokemuksia kuullaan myös:)

14

187

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samaa etsimässä! M33 Kuopio

• Anonyymi00002

Tämä kiinnostaa myös! Isot rinnat on 6/5

• Anonyymi00003

Minusta olisi naisena kiva imettää miestä. Mulla on isot roikkuvat rinnat joten voisi kuvitella että niillä olisi imetetty

• Anonyymi00004

Kuulostaa täydelliseltä.

• Nännit osoittaa alaspäin, koska ne odottaa, että niitä imetään;)
        Jos kiinnostaa, niin haluaisitko jutella jollain toisella alustalla? Mulla on kik tai treffi

• Kuulostaa siltä, että jos pää on sun sylissä, että nuo rinnat olis valmiina suuta varten.
        Kiinnostaisiko jatkaa vaikka KIK tai Treffit?

• Anonyymi00005
        Tomppajoo kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että jos pää on sun sylissä, että nuo rinnat olis valmiina suuta varten.

Saako muutakin?

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Saako muutakin?

Tavoitteena olisi kokonaisvaltainen suhde, joten muukin on aina mahdollisuus

• Anonyymi00012

Oi kun ihanaa.Saisi varmaan olla alasti siinä tissiä imiessä hieroisin samalla rintjasi olisitko sinäkin alasti.Siisti pieni kokoinen mies.Pääsen kyllä kulkemaan kauemmaksikin. Kik ja Sposti on.

• Anonyymi00013

Kuulostaa aivan upealta. Voisi pidellä päällä sun sylissä vaikka kuinka pitkään ja imeä vuorotellen kumpaakin isoa tissiä suun täydeltä. Oletko mistä päin?

• Anonyymi00014
        Tomppajoo kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että jos pää on sun sylissä, että nuo rinnat olis valmiina suuta varten.

Kik on mullakin. Siellä voisi olla kiva jutella☺️ kyllä jos syliin tulisit niin nänni tulisi hyvin sinun huulille ja pääsisit imemään

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kik on mullakin. Siellä voisi olla kiva jutella☺️ kyllä jos syliin tulisit niin nänni tulisi hyvin sinun huulille ja pääsisit imemään

En ole tämä tomppa. Jos haluut niin laita viestiä. Kik hoitovoide

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olisi ihana olla pää sylissä ja ottaa tissiä suuhun. Kik löytyy maponi

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Mun kik Cainon210

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1283
    2. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      83
      1259
    3. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      267
      890
    4. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      200
      858
    5. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      76
      832
    6. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      41
      820
    7. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      227
      796
    8. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      111
      749
    9. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      60
      689
    10. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      10
      627
    Aihe