Olen siitä pahoillani. 😢
Mieheltä - Naiselle
Sanoin loukattuna liian tylysti sinulle.
30
326
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Milläs kirjaimella se nimesi alkaakaan
- Anonyymi00002
Mitä sanoit ja milloin? Naisen kirjain?
- Anonyymi00003
Ei se mitään...vai mitä tark...
- Anonyymi00004
Saat anteeksi kun pyydät suoraan.
- Anonyymi00005
Drop dead!
- Anonyymi00006
Niin teit 🤨 lepyn vain pusun voimalla.
- Anonyymi00008
Jos tilaisuus tulisi niin 😘😘😘😘😘
- Anonyymi00007
No olihan sinua loukattu. Mutta kannattaisiko keskustella siitä? Kertoa miltä sinusta tuntui hänen sanomisensa tai tekemisensä? Ihmiset on usein aika hölmöjä ja päästelee suustaan, mitä sattuu. Joskus puhuminen voi auttaa, eikä sitä kannata vältellä. Ja siis itse olen loukkaantuneena puhunut höperöitä, kun olen mennyt paniikkiin. Loukannut takaisin ja kunnolla. Ja nainen olen.
- Anonyymi00009
Tämä oli kiva vastaus. 🫠Voisin kuvitella hänen suustaan. Kiitos.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämä oli kiva vastaus. 🫠Voisin kuvitella hänen suustaan. Kiitos.
Ole hyvä ☺️
- Anonyymi00011
Tottahan ne sun haukut on. Pelottaa et törmätään. En halua nähdä sua. Haukut vaan lisää. Mä en jaksa. Tänäänkään en kyennyt menemääm uimaan kun mietin sun sanomisia.
- Anonyymi00013
En ole kyllä sinua haukkunut, pahoittelin vain sitä, että loukkaantuneena sanoin sinulle liian tylysti takaisin. Myös jotain sellaista sanoin mitä en tarkoittanut.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ole kyllä sinua haukkunut, pahoittelin vain sitä, että loukkaantuneena sanoin sinulle liian tylysti takaisin. Myös jotain sellaista sanoin mitä en tarkoittanut.
Mistä loukkaannuit?
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletpa sinä kultainen. Toivottavasti hän osaa arvostaa sinua. Jotkut ei saa ikinä mitään muuta kuin pskaa niskaan aina ja ikuisesti. Hyvää yötä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mistä loukkaannuit?
Kommenteista täällä.
- Anonyymi00012
minulle se on sama mitä muut minusta ajattelee kuten olette varmaan pistäny merkille:).
- Anonyymi00015
Mistä menit loukkaantumaan ap?
- Anonyymi00020
Palstakirjoituksista.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Palstakirjoituksista.
Okei. Kiitos ku vastasit🙏
- Anonyymi00016
Yksityisviestejäkö tämä koskee vai palstakirjoittelua?
- Anonyymi00019
Palstakirjoitteluista loukkaannuin, kun tunnistin hänen kirjoittavan minusta jotain mikä tuntui ikävältä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Palstakirjoitteluista loukkaannuin, kun tunnistin hänen kirjoittavan minusta jotain mikä tuntui ikävältä.
Ei kannata palstan perusteella todellakaan olettaa. Täällä menee pää sekaisin. sivusta
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei kannata palstan perusteella todellakaan olettaa. Täällä menee pää sekaisin. sivusta
Ei pitäisi, mutta kun on taustalla huonoja kokemuksia ja sitten huonolla hetkellä kirjoitetaan ikävästi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei pitäisi, mutta kun on taustalla huonoja kokemuksia ja sitten huonolla hetkellä kirjoitetaan ikävästi.
Täällä käy muuten melkein aina niin. Mutta ei kannata antaa sellaiselle ajattelulle valtaa.
- Anonyymi00024
olen jo ensiviikosta eteenpäin aloittelemassa sinkku puolen päivittelijänä! minut löytää sitten sieltä loppuelämän ajan
- Anonyymi00026
Jos tänään, niin en ole ehtinyt palstalle kuin aamulla. Mulla oli muuta tekemistä, somesta voit jotain varmaan päätellä. En ole ollut lukemassa enkä kirjoittamassa ikäviä tänään, enkä kyllä muutenkaan aikoihin mitään kovin negatiivista mielestäni. Hyppään täällä aina yli sellaiset.
Kuin hänelle- Anonyymi00028
Eilen oli. (Tiistaina).
- Anonyymi00027
Ei se haittaa, olen minäkin tehnyt niin jossain kirjoituksissani! Silloin sellainen tapa toimia on vahingollista, jos se on usein tapahtuvaa!
- Anonyymi00029
Älä pahottele ei se siitä opi yhtään mitään
- Anonyymi00030
Sinä olet ominut jonkun väärän viestin...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661