Miksi leikit

Anonyymi-ap

Nainen miksi leikit tunteillani? Eikö yhtään hävetä se miten toimit ja annoit tilanteen vaan jatkua vaikka et ollut tosissasi? En usko että olit koskaan kiinnostunut mutta mä olin suhun ihastunut ja sä tiesit tämän!!

Kyllähän se varmaan hivelee itsetuntoa kun itseäsi nuorempi osoittaa kiinnostusta mutta silti et voinut sanoa niin kuin asia oikeasti oli?! Et edes pyytänyt anteeksi ja olen aistivinani ettet mun seurassa pysty edes normaali olemaan.

25

246

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En oo leikkiny!

• Anonyymi00002
        UUSI

Mitä se sitten oli ?

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mitä se sitten oli ?

Kelle toi viesti edes on?

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Täällä on monilla samanlaisia tilanteita, että älkää kukaan kuvitelko mitään.

Sivusta

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuskin sulle oli viesti. Miksi kysyt ?

• Anonyymi00004
      UUSI

Enkä minäkään ole leikkinyt. Mistä sinä noin päättelit?

• Anonyymi00006
      UUSI

Ihan turhia sanoja tuuleen. Kun ei ole tunnisteita

• Anonyymi00007
      UUSI

No en ole leikkinyt. Mikä ongelma sulla on, kun sulla on uusi nainen käsipuolessa.

• Anonyymi00012
        UUSI

Hei sinä siellä! 🫵just sinä🫵Valoja päälle! Herätys! Meneekö sulla palstaharhat vähän överiksi? Luuletko ihan oikeasti, että hän kirjoittelee täällä sinulle? Ei millään pahalla, mutta mieti.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hei sinä siellä! 🫵just sinä🫵Valoja päälle! Herätys! Meneekö sulla palstaharhat vähän överiksi? Luuletko ihan oikeasti, että hän kirjoittelee täällä sinulle? Ei millään pahalla, mutta mieti.

Kenelle meistä sinä höpötät?

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kenelle meistä sinä höpötät?

Hänelle anonyymille kommentoin, koska hän kuvittelee, että joku mies jolla on nainen käsipuolessa kirjoittelisi hänelle täällä.

• Anonyymi00009
      UUSI

Minusta tuntui siltä, että sinä leikit! Ja siitä syystä, ettet koskaan sanonut minulle mitään.

• Anonyymi00010
        UUSI

Kyllä asia vaan toisinpäin oli

• Anonyymi00011
      UUSI

ole sen naisesi kanssa nyt vtun pässi!

• Anonyymi00021
        UUSI

Tämäkään ei ollut minulta.

• Anonyymi00013
      UUSI

En kyl tunnista sua tuon perusteella kun en ole leikkinyt kenenkään tunteilla. Tarvis tietää tarkemmin mistä toi kumpuaa ja onko ees mulle.

• Anonyymi00015
      UUSI

Jutelkaa, voi olla, että molempia jännittää, se on helppo tulkita niin, että toista ei kiinnosta tai leikkii tunteilla.

• Anonyymi00017
      UUSI

Kuinka paljon nuorempi olet?

• Anonyymi00023
        UUSI

Paljon nuorempi

• Anonyymi00018
      UUSI

Ei ole multa. Kaunotar on mielessäni. Nähdään pian toisemme.

T-mies.

• Anonyymi00019
      UUSI

Aina naurattaa nuo nuorempi -jutut. Aivan hiton sama miten paljon nuorempi on jos ei elämässään saa mitään mainittavaa aikaan, muuta kun olemaan nuorempi.

• Anonyymi00020
      UUSI

Leikkimisellä tarkoitat ilmeisesti sitä, että nainen on tervehtinyt sinua ja kohdellut samalla tavalla ystävällisesti kuin kaikkia muitakin.

Minulla ei ole tapana lähestyä kaikkia miehiä jotka vaikuttava vain kiinnostuneilta ilmoittaakseni, että minä en ole kiinnostunut.

Ilmaisen epäkiinnostukseni sillä, että en hakeudu seuraan enkä flirttaile. Pitäisi siitä tajuta, että minua ei kiinnosta.

Jos olet liian paksukalloinen hienovaraisille vihjeille niin opettele lähestymään naista ja pyytämään ulos niin saa suorat pakit eikä tarvitse itkeä anonyymipalstalla, että tunteillasi on leikitty.

• Anonyymi00022
      UUSI

Ohi, En koskaan leikkinyt.

• Anonyymi00024
      UUSI

en ole kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä. siksi että olen ihan mammeli nykyään,

• Anonyymi00025
      UUSI

Hävettää että annoin nuoren miehen vaikuttaa itseeni niin paljon. Anteeksi etten tunnekuohuissani kyennyt olemaan riittävän aikuinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1189
    2. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      67
      829
    3. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      42
      753
    4. Työttömiä suomalaisia ei saa töihin

Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss
      Maailman menoa
      277
      614
    5. Luonnollisuus

Ja luonnonkauneus on kaunista.
      Ikävä
      91
      609
    6. P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys

Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓
      Sinkut
      139
      606
    7. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      52
      516
    8. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      38
      510
    9. Et siis halua

enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani
      Ikävä
      47
      510
    10. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      34
      497
    Aihe