pelkään että katseeni paljastaa liikaa. Olet jo pitkään merkinnyt minulle enemmän kuin olla vain ystävä. Olin ihastunut, ohitin sen tunteen, ei se mennyt pois. Pidän meidän suhdetta mahdottomana ajatuksena, siksi en mitään sano. Ja minulla on omat juttuni, sinulla on omasi. Teki mieleni ottaa sinut syliin, suudella. En tiedä miten reagoisit jos tietäisit. Ehkä siinä menisi kaikki mitä meillä on.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Miksi pidät suhdetta mahdottomana ajatuksena? Itse toivoisin että siihen olisi mahdollisuus, tai ainakin tutustumiseen paremmin. Mietin itsekin miltä tuntuisi suudella sinua. <3
- Anonyymi00005UUSI
Minä en pidä mahdottomana.
Sivusta mies
- Anonyymi00002UUSI
Tuommoisessa tilanteessa on juuri oikein vain katsoa silmiin ja pitää turpa kiinni. Silloin ei tee mitään väärää, ja silmistä näkee suoraan toisen maailmankaikkeuteen. Se on jokaisella oma, eikä niissä ole mitään väärää kun ne pitää oman maailmansa sisällä. Kun avaa suunsa, tai muuten tuo asiat yhteiseen maailmaan, niin siinä vaiheessa vasta otetaan vastuu valinnoista.
- Anonyymi00003UUSI
Olet varmaan mies, kun otat syliin jonkun? En ymmärrä mikä siinä on vaikeaa sanoa onko mieheltä vai naiselta ja onko viestin kohde mies vai nainen. Tai muuta specifimpää tunnistetta.
- Anonyymi00015UUSI
Luuletko että olisit yksi Suomem kolmesta miljoonasta naisesta jos olisit itse yksi kolmesta miljoonasta miehestä. Ei mitään merkitystä ole jollain sukupuolella ja saman nimisiäkin on loputtomasti.
- Anonyymi00004UUSI
jos katsot jonkin jalkapallon mesisn silmiin paistaa syvä paholaisen tunmmuus..
- Anonyymi00006UUSI
Kun mä katsoin sua silmiin unohdin muun maailman.
- Anonyymi00007UUSI
-Nainen sivust
✨️🌝huomenta
- Anonyymi00008UUSI
Miksi esiinnyt minuna häirikkö?
- Anonyymi00014UUSI
Voi hyvän tähren. Sivusta
- Anonyymi00009UUSI
Ei se mitään, tuun silti 😜
https://youtu.be/3fUOlyhMzu4?si=q4dZQJc3FS995UTX - Anonyymi00010UUSI
Epäilen että et ole aivan yksin kiintymyksesi kanssa. Tiedän että tilanne on mahdoton kaikin puolin. Että pitikin sattua törmäämään tuollaisen tyyppiin, että tekisi mieli juosta syliin ja jäädä siihen. Ei vaan pysty. Itsesuojeluvaisto toimii vielä....
- Anonyymi00011UUSI
Ei menisi. Älä aliarvioi kykyäni ymmärtää monenlaisia tilanteita.
- Anonyymi00012UUSI
Arvasin. Ei voi syyttää, jos haluaa samaa.
- Anonyymi00013UUSI
Kyllä mä tiedän koska tunnen samoin itsekin. Sillä erotuksella että en pidä asiaa mahdottomana. Tottakai se sattuu silti, että toinen ei pidä asiaa mahdollisena ja tietää vielä tämän oikeat tunteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.371519- 831005
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42903P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓204865- 56828
Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss317811Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40728- 94682
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan133626- 52556