Sä olet yksin🥺 ja se kalvaa mieltäni kovasti😣
Meillä on kaksi kättä, kaksi silmää, kaksi aivopuoliskoa, kaksi jalkaa, kaksi munuaista jne.. sillä Jumala loi meidät kahdesta yhdeksi. Jokainen ihminen ansaitsee rakkauden, olla kaksin ja tuntea toisen läsnäolo, lämpö, rakkaus ja välittäminen. Niin sinunkin. Mua särkee tuntea yksinäisyytesi, sillä tiedän miten tärkeää olisi olla toinen ihminen rinnalla.
Sä makaat yksin vuoteellasi, ajatukset vain seuranain. Miten paljonkaan oikeudellisempi olisi, jos siinä olisi toinen kenelle puhua. Kehen reagoida. Kuka reaktiivisesti on yhteisessä elämässä mukana. Täydentämässä toinen toistaan elämässä.
Kyllä minä tiedän. Tiennyt olen aina. Yksinäisyys ei ole Jumalan tahto, vaan Hänen tahtonsa on nähdä meidän hymyillevän onnesta. Jokaisena päivänä jakaa elämä ja olla toiselle tärkein.
Mie rukoilen, että yksinäisyys loppuisi ja rakkaus tulee täydeksi. Jokaiselle joku.. ettei kenenkään tässä maailmassa pidä olla enää yksin.
Rakastan sinua. Olet aina silmieni edessä. Ja olen aina kanssasi.❤️🤍
Sä oot niin yksinäinen
23
348
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Muuten ihan nätisti kirjoitettu mutta tuo Jumala pois.Olen ollut kyllä parisuhteessa paljon yksinäisempi kuin nyt .Onhan minulla sydämmen valittu myös tässä rinnalla vaikka häntä ei fyysesti näe omasta valinnastani johtuen juuri koskaan,tunnen kyllä läsnäolon.
- Anonyymi00005
Sinä hylkäsit minut...
- Anonyymi00012
"tuo Jumala pois"
Absurdia yrittää jättää Jumala pois. Ellei hän olisi sulle antanut elämää, et istuisi siinä kirjoittelemassa sanaakaan. Varo ettei Jumala jätä sinua pois laskuista, kun olisi aika siirtyä taivaan ikuiseen iloon ja onneen. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
"tuo Jumala pois"
Absurdia yrittää jättää Jumala pois. Ellei hän olisi sulle antanut elämää, et istuisi siinä kirjoittelemassa sanaakaan. Varo ettei Jumala jätä sinua pois laskuista, kun olisi aika siirtyä taivaan ikuiseen iloon ja onneen.Dean Braxtonin sydän oli pysähdyksissä lähes kaksi tuntia, jolloin hän kävi taivaassa ja tapasi Jeesuksen. Hän kuvaa taivaan ilon olevan niin valtavaa ja jatkuvaa hyvänolontunnetta, ettei mikään maanpäällinen ilo pääse lähellekään sitä. Hänen aikansa ei kuitenkaan ollut vielä jäädä taivaaseen ja vaikka hänen pitäisi lääketieteen mukaan olla aivokuollut, hän kertoo nykyisin sanomaa taivaasta terveenä miehenä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinä hylkäsit minut...
Kaksi kättä ja Bläkkän Dekkeri. Sen olen oppinut menneestä.
- Anonyymi00002
Mikähän nahkakasa tänkin apn riesana majailee. Kokee omaavansa nyt oikein jotain että voi paasata toisille. Itse elin 20v toisen ehdoilla sen jälkeen ei ihan heti haluta omasta vapaudesta luopua. Molemmilla kääntöpuolensa. Jumala tietää kyllä mitä on olla yksin ja silti samaan aikaan kaiken keskipisteessä, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan. Taidat ap olla vähän yksinkerrainen.
- Anonyymi00003
Yksin eläjät tosiaankin on keskipisteenä mikä on sellaisten jo sydämmen valitun vallinneiden kirous.Ollaan yksin =ollaan kaikkien vapaata riistaa.
Paljon on kyllä niitäkin ketkä nauttii suunnattomasti olostaan keskipisteenä,minä en. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yksin eläjät tosiaankin on keskipisteenä mikä on sellaisten jo sydämmen valitun vallinneiden kirous.Ollaan yksin =ollaan kaikkien vapaata riistaa.
Paljon on kyllä niitäkin ketkä nauttii suunnattomasti olostaan keskipisteenä,minä en.Lisään.Kaipaan vain omien harvojen läheisten läsnäoloa silloin tällöin ja kyllä tahtoisin olla riesa sydämmenvalitulle mutta en voi.En halua rasittaa hänen elmäänsä nimittäin sitä siitä tulisi.Ystävyyttä en voi olla hänen kanssaan sillä minä olen aika suojelu haluinen.
- Anonyymi00006
20v hylkäsit minua.
- Anonyymi00007
Sama😊 ei alisteista suhdetta ihan kiitos. Oma vapaus on tärkeä. Kurja kuunnella kuinka mun kaverit suku ja oma perhe omat lapset koirat autot kaikki oli kuulema " paskaa "
Rakkaus on sokea. Se ainakin pitää paikkansa.
Olen nyt yksin ja onnellinen keräillessäni palasia itsestäni jota joskus olin.
T. Rusina 😆 - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sama😊 ei alisteista suhdetta ihan kiitos. Oma vapaus on tärkeä. Kurja kuunnella kuinka mun kaverit suku ja oma perhe omat lapset koirat autot kaikki oli kuulema " paskaa "
Rakkaus on sokea. Se ainakin pitää paikkansa.
Olen nyt yksin ja onnellinen keräillessäni palasia itsestäni jota joskus olin.
T. Rusina 😆Tätä ei moni uskalla myöntää, mutta siellä taustalla on juuri tätä, toisen suku, kaverit ehdot ja vaatimukset. Ei ole mitään "kahdesta yhdeksi yhtä" se on vaan oman mielen harhaa ja lopulta ainoat asiat kenen kanssa voit olla yhtä on itsesi ja jumala.
Kuuntelin jo tässä taannoin huvittuneena kuinka eksäkin oli ekan riidan jälkeen jo mulle kuinka eroamassa uudestaan ja miten se uusi ei ollutkaan sitä mitä odotti. Olin vaan että please, vähän aikaahan sitten se oli "ihmeellisin ja täydellisin ihminen" ja ratkoi kaikki sun ongelmat.
Kysyinkin että yrittäisittekö vielä uudelleen, koska mulla ei ollut mitään halua saada eksää uudestaan riesaksi.🥹
Älkää ihyvät ihmiset eläkö toisen kautta. - Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lisään.Kaipaan vain omien harvojen läheisten läsnäoloa silloin tällöin ja kyllä tahtoisin olla riesa sydämmenvalitulle mutta en voi.En halua rasittaa hänen elmäänsä nimittäin sitä siitä tulisi.Ystävyyttä en voi olla hänen kanssaan sillä minä olen aika suojelu haluinen.
Hyvä niin olet sydämeni terveydelle vaarallinen mies .
Sydämeni ei kestä tuota että haluat olla riesa ja riippakivi .
Naiselta sivusts - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hyvä niin olet sydämeni terveydelle vaarallinen mies .
Sydämeni ei kestä tuota että haluat olla riesa ja riippakivi .
Naiselta sivustsOletko naisia esittävä itseesi kohdistuvia suuria tunteita joka kirjolla larppaava äijä oikeasti todella tunneköyhä? Se jotenkin paistaa liioiteltujen näytelmiesi läpi
- Anonyymi00011
Kiitos sulle aloittaja! Toivon ja rukoilen sullekin kaikkea hyvää.
- Anonyymi00015
Jokaisen itsenäisyystaso on omanlaisensa ja eri tasoinen. Minä miehenä voin olla yksinkin tässä elämässä, mutta ymmärrän sen, että voisin antaa naiselle hyvin paljon, henkisesti ja fyysisesti ja tiedän aivan varmasti, että tästä maailmasta löytyy minun ”sieluni” nainen. Miehen kanssa en pysty miettimään edes kaveruutta. Hänelle toki voisin jotain henkistä ja inhimillistä antaa, mutta hän tuskin minulle mitään takaisinpäin, joten ihan järkisyistäkin tuollaisen ajatuksenkin voi unohtaa..
- Anonyymi00016
Eli sinulla ei ole yhtään mies kavereita? Onko nais kavereita?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eli sinulla ei ole yhtään mies kavereita? Onko nais kavereita?
Oli minulla ihan nuorena luonnollisesti pari poikaystävä samasta ympäristöstä, tiesin jo kuitenkin nuorena, että olen erilainen, itsenäinen mies, joka menee omien ajatusten ja tekojen kautta tässä maailmassa. Luonnollisesti minulla on ollut naisystäviä ja naimisissakin olin pitkään ja tietenkin 100% hetero.. En vain koe tarvitsevani miesystäviä, koska koen kaikki miehet ”tavallisiksi” miesroolin tallaajiksi, enkä voi nähdä heitä ihmisinä, jotka yllättäisivät jotenkin positiivisesti. Yhden naisen haluan elämääni ja kokea hänen kanssaan tunteiden vaikuttavan maailman ja yhteenkuuluvuuden tunteen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oli minulla ihan nuorena luonnollisesti pari poikaystävä samasta ympäristöstä, tiesin jo kuitenkin nuorena, että olen erilainen, itsenäinen mies, joka menee omien ajatusten ja tekojen kautta tässä maailmassa. Luonnollisesti minulla on ollut naisystäviä ja naimisissakin olin pitkään ja tietenkin 100% hetero.. En vain koe tarvitsevani miesystäviä, koska koen kaikki miehet ”tavallisiksi” miesroolin tallaajiksi, enkä voi nähdä heitä ihmisinä, jotka yllättäisivät jotenkin positiivisesti. Yhden naisen haluan elämääni ja kokea hänen kanssaan tunteiden vaikuttavan maailman ja yhteenkuuluvuuden tunteen.
Onko se nainen valittuna jo?
- Anonyymi00019
Kyllä yksinäisyyden kokemuksetkin kuuluvat ihmiselämään, vaikka kipeitä ovatkin. Joskus jälkeenpäin huomaa, että niilläkin on oma paikkansa elämänpolulla ja niiden jälkeen koittaa uusi aika.
- Anonyymi00020
Kaunis viesti!
- Anonyymi00021
niin. olen kyllä hyvin yksin. kaipaan rakkautta tosi paljon, ❤️
- Anonyymi00023
Aika pelottava ja epäilyttäväkin tää aloitus kyllä on.
Mikset ole hänen seurana tai yhteydessä hänen kanssaan
jos tiedät olevan yksin, yksinäinen ja surullinen?
Ja jos se kerran mukamas kalvaa niin kovasti sun mieltäsi. Yksinäisyys... se on kuin ikuinen yö ilman nousevaa aurinkoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072059
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491217Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1761108- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71793
- 100782
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.347693- 29676