Aabrahamin siunaus on tullut ja tulee kaikkien hyväksi, jotka pelastuvat olivatpa mitä kansaa tai heimoa tahansa.
Israelin kansa Egyptissä, korvessa ja luvatussa maassa on koko ajan kristikunnan peili eli vertauskuva! Meidän on kaikkien, joilla on tavallinen ymmärrys, tunnustettava, ettei Israel ollut mikään yhtenäiskansa, vaan koostui useista heimoista. Tänään heitä kutsutaan juutalaisiksi, mutta se ei tarkoita sitä, että Juudan sukukunta olisi nyt koko Israel!
Siis jokainen kirkkokunta, kirkko tai hengellinen liike on liian pieni omimaan Jumalan valtakunnan aseman! Katso, hiekanjyvä, hiekkarannalla ympärillesi ja näe siinä oma kokosi ja tärkeytesi!
Ajatuksia ainoasta oikeasta.
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022122Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109687