Mut? Syy siihen?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
en jaksa ihmisiä.
- Anonyymi00009UUSI
Sivusta, yleensä syyt ovat negatiivis sävytteiset, kun toinen estetään. En ole koskaan kuullut, että estetään joku, joka on kiinnostava ja johon suhtautuu myönteisesti.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sivusta, yleensä syyt ovat negatiivis sävytteiset, kun toinen estetään. En ole koskaan kuullut, että estetään joku, joka on kiinnostava ja johon suhtautuu myönteisesti.
Sivusta tämäkin, että vaikka minua kiinnostaakin muuan henkilö, olen laittanut hänet estolle. Hän laittoi minut, joten miksen minäkin sitten häntä. Löytää kyllä halutessaan keinon saada yhteys minuun, mutta enpä sitä henkeä pidätellen odota. Pike
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sivusta tämäkin, että vaikka minua kiinnostaakin muuan henkilö, olen laittanut hänet estolle. Hän laittoi minut, joten miksen minäkin sitten häntä. Löytää kyllä halutessaan keinon saada yhteys minuun, mutta enpä sitä henkeä pidätellen odota. Pike
Myönteisyyttä tosta on vaikea hakea, jollette sitten lue toisianne niin, että kiristämällä toista riittävästi toinen höllentäisi? Kumpi joustaa lopuksi vai jääkö kaikki vain arvuutteluksi, kunnes unohtuu.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Myönteisyyttä tosta on vaikea hakea, jollette sitten lue toisianne niin, että kiristämällä toista riittävästi toinen höllentäisi? Kumpi joustaa lopuksi vai jääkö kaikki vain arvuutteluksi, kunnes unohtuu.
Ei jousta kumpikaan. Kumpikaan ei ota yhteyttä.
- Anonyymi00002UUSI
en jaksa selittää sitä tuskaa mitä koen.
- Anonyymi00003UUSI
Mitä esto hyödyttää
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä esto hyödyttää
karma nyt kosti mulle ei sen kummempaa
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
karma nyt kosti mulle ei sen kummempaa
Eli
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä esto hyödyttää
Kun olet ympäroinyt itse itsekeskeisillä ja ylpeylläb vain omia haluja ja tarpeita miettivillä ihmisillä .
Joiden empatia kylvyssä ja sosiaalisissa taidoissa on enemmän tai vähemmän vajetta.
Ja tyypit vielä tykkäävät draamasta .
Mulla ei oo yhtäkään ihmistä jolla olis oikeesti hyvät sosiaaliset taidot lähistöllä
Tyyppiä jotka huomaisi et. Niin
Silläkin voi joskus olla paha olo
Sitäkin voi väsyttää
Sekin voi olla surullinen
Ja voisi tarvita ymtäkääntai tukea
Eikä aina jaksa taistella yksin
Silloin eston käyttö on melko tehokas tapa vetää henkeä ja pitää lepotsilo.
Ei tarvi selitellä mitään..
Niille joiita kokkaa se että oletkin vain ihminen
Etkä kuin joku kone joka jaksaa aina
Ymmärtää kuunnella Tukes välttää paspos
Olla kilti ja ystävällinen
Vaikka olis voimat aivan loppu ...
Tai miten aivan helvetin vaikea tillanne
Tai terveyden kanssa haasteita .
Se että joku huomaa miten yksinntodrll olen olis kyllä ihanaa...
Kydyis edes kuulumisia
Mut sekin on likas vaadittu ...
Kaikki kun on oppinut et mä hoidan kaiken !
Naiselta miehelle - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eli
karma kosti minulle sen että minusta itsestäni ei jäänyt mitään jäljelle
- Anonyymi00008UUSI
Tekosyitä..
- Anonyymi00011UUSI
Olemme erilaisia.
- Anonyymi00012UUSI
Tarkistin standardit excelistä eikä ne täyttynyt.
- Anonyymi00013UUSI
Sulla oli väärät asetukset siellä
- Anonyymi00014UUSI
Ole vaa sen toisen naisen kanssa. Siksi.
- Anonyymi00015UUSI
En halua sinulta yhteydenottoja.
- Anonyymi00017UUSI
Luuletko että ottaisin koskaan enää yhteyttä?
- Anonyymi00020UUSI
Tämmöset sanotaan tutille suoraan.
- Anonyymi00016UUSI
minua... miksi tämä eli entinen Philipsin, Infineon.... syksyvalaistus-juttuja... jättifirma... oli onkohanhan... se nyt livahti mieleen
- Anonyymi00018UUSI
Mä olen estänyt välillä tuskan takia ja välillä sen takia, että häpeän viestejäni mitä olen hänelle laittanut, mutta en ole voinut olla niitä laittamatta.
- Anonyymi00019UUSI
Kiusaamisen takia olen estänyt monia.Asioiden selvittelyn vuoksi.On ollut tehokas apu.
- Anonyymi00021UUSI
En ole estänyt. Sinä olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.381575- 851042
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42923P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓211903- 57870
Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss328855Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?42769- 94692
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan142663- 52576