Brigitte Anne-Marie B.

Anonyymi-ap

Tämän foorumin vanhimmat lienevät lähes samaa ikäluokkaa kuin BB, synt. 1934.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Brigitte_Bardot

Olen aina ihaillut BB:n kauneutta ja persoonallisuutta. Hän oli aivan omanlaisensa, itsenäinen.

K: "Naisihanteesi?"
V: "Kuningatar Elisabet ja Brigitte Bardot."

Katselen juuri tallentamaani ranskalaista, 6-osaista sarjaa hänestä, 5. osa meneillään, jossa BB:n lapsi syntyy.

Muistan 1950-60-luvun vaihteen ja esim. tuon ajan vaatekankaat, hiuspannat... Itsellänikin oli pienenä pieni vaaleanpuna-valkoruudullinen helleasu, tuon ajan mm. BB-muotia, vaikka tuskin äitini asiaa siten ajatteli. Se oli tuon ajan eräs (muoti-) vaatekangas. Elokuvissa ja sarjoissa on usein sellaisia vaatekankaita kuin varhaislapsuudestanikin muistan. Tuovat muistoja mieleen.

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

BB on kuollut.

• Anonyymi00002

Fyysisesti kyllä, mutta hänen muistonsa elää.

• Anonyymi00003

joo siis BB vihasi lapsia kun hän tapasi kermamiikkapyttymaakarin
      hän tuli raskaaksi ja yritti aborttiavirallisesti (ei mahdollsita Ranskassa)
      ja sittenluonnollisesti mutta poika syntyi jonka hän heti heitti pellolle
      kuten keramikkaukonkin

poika on tänä Norjassa noin 65
      jotain pientä bisnestä tms

ja BB:llä on kaksi lastenlasta nämä
      https://www.instagram.com/popular/thea-charrier-anna-charrier/

BB kutsui niitä norjalaisiksi jotka eivät puhu ranskaa jne

• Anonyymi00004

Hänhän ei itse halunnut tulla äidiksi, mutta vahinko tuli.

Eivät kaikki naiset halua äitiyttä, eivät tunne rakkautta tällaiseen. Se oli hänen persoonansa. Eläimet herättivät hänessä äidinvaistot.

Hänen poikansa tietenkin kärsi tästä, mutta ei BB voinut tälle persoonalleen mitään.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hänhän ei itse halunnut tulla äidiksi, mutta vahinko tuli.

Eivät kaikki naiset halua äitiyttä, eivät tunne rakkautta tällaiseen. Se oli hänen persoonansa. Eläimet herättivät hänessä äidinvaistot.

Hänen poikansa tietenkin kärsi tästä, mutta ei BB voinut tälle persoonalleen mitään.

Maailmassa on miljoonia naisia, jotka eivät ole halunneet äitiyttä, nykyään abortit ovat se valitettava keino estää oma äitiys. Äidintunteitahan ei tällaisilla naisilla ole.

Mutta, minkäs itse tälle voivat? Pakkoäitiys kylläkin vaatisi sitten myös omanlaistaan kypsyyttä, mutta tätäkään ei kaikilla ole.

• Anonyymi00005
      • Anonyymi00006

Mihin olisi pitänyt langeta(?)??
        Kunpa BB tietäisi sen, että peräpohjolalaiset on niin jälkijättösiä, että kaivelevat 100 v vanhoja ja ilmeisesti osa luuleet, et on vielä hengissä😉.
        No tuon ajan elokuvatähti naiset oli vielä kauniita, heitä oki monta. Liekö ainoa elossa oleva Taylor? No aivan sama.. Aika aikaansa kurak7n, sano pässi, kun munia vietiin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mihin olisi pitänyt langeta(?)??
        Kunpa BB tietäisi sen, että peräpohjolalaiset on niin jälkijättösiä, että kaivelevat 100 v vanhoja ja ilmeisesti osa luuleet, et on vielä hengissä😉.
        No tuon ajan elokuvatähti naiset oli vielä kauniita, heitä oki monta. Liekö ainoa elossa oleva Taylor? No aivan sama.. Aika aikaansa kurak7n, sano pässi, kun munia vietiin.

Taylorkin lienee jo delannut?

• Anonyymi00007
    • Anonyymi00010

Tuo paparazzien käytös on kyllä uskomatonta. Ihme, ettei laki kiellä tai ainakin vaadi syytteeseen tietyissä tilanteissa, kuten raskaana olevan naisen kimppuun ja perään hyökkäämisessä, niin, että BB kaatuu sairaalan takapihalle pakoon juostessaan.

Kait nykyiset lait jo vaativat tuomioita niin, että korvaussummat uhrille ylittävät median myyntitulot ja tekee hyökkäykset kannattamattomiksi?

• Anonyymi00012

tällä palstalla on paljon lintmaania vaatimassa lakia ja kärjistystä
      kontrollia ja sääntelyä
      ja sitku sitä tulee niin mutku se ei kelpaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      457
      932
    2. 57
      598
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      524
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe