Kumman valitset?

Anonyymi-ap

Rakastavan puolison vai miljoona euroa!?

35

222

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Miljoonan 🧢

• Anonyymi00002
      UUSI

Tällä hetkellä miljoona euroa.
      Viime vuoden puolella olisin vastannut toisin.

• Anonyymi00030
        UUSI

Samaa tulin vastaamaan..

• Anonyymi00003
      UUSI

Hänen kanssaan tahtoisin olla.

• Anonyymi00004
      UUSI

Se on lottovoitto jos hänet saisin.

• Anonyymi00005
      UUSI

J miehen vain en muuta

• Anonyymi00006
      UUSI

Molemmat.

• Anonyymi00007
      UUSI

Nuo ei poissulje toisiaan. Valitsenko köyhän miehen jolla ei ole tarjota perheelle turvaa? En.

• Anonyymi00009
      UUSI

Rakastavan puolison ehdottomasti. Siis että minäkin rakastan häntä ja rakkautemme on hyvinvoivaa rakkautta.

• Anonyymi00010
      UUSI

Miljoonan

• Anonyymi00011
      UUSI

Kyllä euroilla teen tällä hetkellä enempi kuin ihmisellä jonka kanssa ei sovita yhteen. Mutta eipä se rahakaan puissa toisaalta kasva.

• Anonyymi00012
      UUSI

Tottakai rakastavan puolison, mutta pitäisihän siinä olla rakkautta myös minun puoleltani.

• Anonyymi00013
      UUSI

Tiedoksi ,puhuin testinä tänään tästä aiheesta ääneen kotonani ja se tuli tänne kokonaisuudessaan tähän aloituksena.

• Anonyymi00014
      UUSI

jos toisen vain niin voisi valita niin onnellisuus vai raha ja kummitukset kuin pöllötkin aina unissa ..:F

• Anonyymi00015
      UUSI

Rakastavan miehen kuka ei pummaa rahaa turhuuksiin.

• Anonyymi00016
      UUSI

Onnellinen ihminen vai roinaa miljoonalla tai tunne että varakas? Otan hänet ja vien uimaan ja myöhemmin nyppäsen heinän korren ja kirjoitan hänen pieneen somaan selkäänsä i love you.

• Anonyymi00017
      UUSI

Mulla on miljoona euroa eikä se tuo mitään henkistä onnea sinänsä, oikein käytettynä ehkä välillisesti. Hyvin suurelle osalle ihmisistä en usko että tuo kokonaisvaltaista hyvinvointia ollenkaan, vaan saattaa viedä vain kauemmaksi omasta itsestään ja muista.

Tutkimuksiakin on asiasta, että oikeasti rikkaat ovat keskimäärin selvästi onnettomampia kuin ihmiset keskimäärin. Jos raha ja sen saaminen muodostuu liian tärkeäksi prioriteetiksi elämässä, niin kaikki aito ihmisyyteen liittyvä, kuten suora ja aito vuorovaikutus muiden ihmisten kanssa, jotka tuovat merkityksellisyyttä sekä onnellisuutta, jää taka-alalle.

Valitsisin elämän hänen kanssaan siihen kuuluvine haasteineen silmänräpäyksessä ennen suuria määriä rahaa.

• Anonyymi00023
        UUSI

Höpönlöpö. Tutkimukset puoltavat sitä miten varattomuus vaikuttaa mielialaa alentavasti, myös sosiaaliekonominen taso usein jää heikommaksi. Jos joka sentti pitää laskea se lisää stressiä kun elämästä tulee selviytymistä.
        Elämässä on vaikeuksia huolimatta siitä onko rahaa vai ei.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Höpönlöpö. Tutkimukset puoltavat sitä miten varattomuus vaikuttaa mielialaa alentavasti, myös sosiaaliekonominen taso usein jää heikommaksi. Jos joka sentti pitää laskea se lisää stressiä kun elämästä tulee selviytymistä.
        Elämässä on vaikeuksia huolimatta siitä onko rahaa vai ei.

En tarkoittanut millään tavalla, että köyhyys olisi tavoiteltavaa, päinvastoin. Tarkoitan sitä, että jossain vaiheessa varallisuuden kasvaessa riittävän korkealle, ihminen ajautuu helpommin harhatielle ihmisyydestä ja sillä on myös negatiivisiä vaikutuksia niin itselle kuin koko yhteiskunnalle.

• Anonyymi00019
      UUSI

Miljoona euroa.

• Anonyymi00020
      UUSI

On niin pieni rahasumma ettei kiinnosta.
      Rahalla ei saa RAKKAUTTA.

Ottaisin ennemmin rakastavan puolison kuin rahaa jolla ei saa edes rakkautta.
      Rakkaus on tärkeämpi kuin raha joka on kaiken pahan alku ja juuri.

Minä haluan naisen joka rakastaa minua tätä miestä.

Raha on vain välttämätön paha joka kiehtoo ihmismieltä.

• Anonyymi00021
        UUSI

Oon sun kanssa samoilla linjoilla ✨️ ei ole raha mitään hyvää ikinä elämääni tuonut erottanut vain ihmisiä toisitaan ja sotkenut suhteita

• Anonyymi00022
      UUSI

Varmaan sen miljoonan🤔

• Anonyymi00024
      UUSI

Rakastavan puolison tietysti. Mutta semmoisen johon on itsellänikin syviä rakkaudellisia tunteitä.

• Anonyymi00025
      UUSI

Miljoonan tietenkin.....

• Anonyymi00026
      UUSI

Silloin
      sydän oli ollut jo pitkään
      jotenkin hiljaisena
      ja oli aika avautua
      oli aika avata sydäntä ja
      löytää se hymyisä
      se vahva valoisa ydin
      joka oli sydämessä
      olemassa jokaisena hetkenä

oli mitä tahansa
      tuli mitä tahansa
      niin oli mahdollista
      löytää
      tuntea
      nähdä ja kokea
      tuo sydämen valoisuus

Valitsin hänet, ja tekisin sen aina uudelleen. ❤️ 💜

https://www.youtube.com/watch?v=MSEgZlfu3JA&list=RDMSEgZlfu3JA&start_radio=1

• Anonyymi00027
      UUSI

Miljoona euroa. Se ratkaisisi kaikki ongelmani ja tekisi minusta ehkä avoimemman myös parisuhteelle.

• Anonyymi00033
        UUSI

5 miljoonaa,kiitos🏅🙂

• Anonyymi00028
      UUSI

Eräs nainen semmoisena minua rakastavana vaimosena. Miljoonalla saa tietysti kaikkea, mutta itselleni olisi vaan loputtomasti enemmän arvoa sen naisen rakkaudella ja sylillä. Miljoona euroa ei parantaisi minua mitenkään. Hänen rakkaus poistaisi minusta paljon ahdistuneisuutta, pelkoa, kiukkua, yksinäisyyttä, murhetta ja toisi valtavasti lohtua. En edes miljardeihin euroihin häntä vaihtaisi. Mieheltä.

• Anonyymi00031
      UUSI

Rakastavan parisuhteen♥️

• Anonyymi00032
      UUSI

Helppoa miljoonan mua on kuulemma mahdotonta rakastaa empä ole sinällään rakkautta edes kaivannu mulla on lapset joita rakastan itse toisen tunteista voi normaali ihminen tietää mitenkään ja jotta rakkauskin pysyy sellaisena kuin on parisuhteessa ei mikään saa muuttua huinompaan suuntaan ainakaan mahdoton jo edes odotuksena elämä kun yksistään on jo päivittäin muuttuva tilanne

• Anonyymi00034
      UUSI

Kysymys outo siinä mielessä, että rakastavaa puolisoa ei valita, eikä miljoonaa.

• Anonyymi00035
      UUSI

Tällä hetkellä miljoonan

• Anonyymi00036
      UUSI

Paljonko lottoat että jos lyödään vastakkain milli ja joku rahaton äijä niin kumpi menee jatkoon.Vain jos on nimeä ja statusta voi muuttaa tilanteen. Nimenomaan konkreettinen tilanne ei vain sanoja paperilla.

• Anonyymi00037
      UUSI

puolison mutta mun pitäis ensin osata puhua se kaikki hänelle. sitten siitä vasta voisi tulla jotakin kestävää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      68
      1110
    2. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      46
      1084
    3. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      66
      998
    4. Kyllä on ihmisillä paha olla

Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan
      Sinkut
      156
      785
    5. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      57
      694
    6. Festivaaliko?

Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl
      Kuhmo
      33
      672
    7. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      41
      634
    8. Ammoniakkivuoto

Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu
      Suomussalmi
      16
      567
    9. Mies viimeinen viestisi..

Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon
      Ikävä
      109
      537
    10. Hei gaggelibylly ootko valmis?

Tuun kohta hakee sut ratsullani miesprinsessa ❤️
      Ikävä
      74
      502
    Aihe