Hei! Olen uuden sähköSkodan omistaja. Tajusin juuri että ostin itäauton. Onko meillä itäautoilijoilla jotain wa tai muuta ryhmää? Taru
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Perusta taru oma WA ryhmä kyllä alkaa säpinä sinun ryhmässä.
Unohdit kertoa miltä tuntuu ajella itäautolla?
Skoda-aiheisia WhatsApp-ryhmiä (WA) ei ylläpidetä virallisesti maahantuojan toimesta, mutta autonomistajat ja harrastajat luovat aktiivisesti omia epävirallisia keskusteluryhmiään merkeittäin tai malleittain.
Nauti nyt Skodan ajo-ominaisuuksista!- Anonyymi00004
Olen eritain tytyvainen! Fantastinen auto! Taru
- Anonyymi00002
Trollitehtaan aaivottoman aaapina seeeekopää Tojo hönön provo ! ! Älä kommentoi ! !
- Anonyymi00003
Hyppäskö remmi yli?
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hyppäskö remmi yli?
Skoda best 27/7/365! Karkausvuosina 366! NAM! NAM!
- Anonyymi00005
Valehtelija, juo kuses!!
- Anonyymi00006
Однажды осенним утром старая восточноевропейская Škoda стояла на краю двора. Её двигатель завёлся с лёгким покашливанием, но, как всегда, надёжно. Хотя машина уже прошла тысячи километров, она по-прежнему безопасно возила своего хозяина на работу, на дачу и на рыбалку. Жители деревни улыбались, когда видели знакомую Škoda, потому что она напоминала времена, когда автомобили были простыми, надёжными и легко ремонтировались. Для своего владельца эта Škoda была не просто средством передвижения, а настоящим другом, хранившим множество тёплых воспоминаний.
- Anonyymi00007
Спасибо за такой прекрасный и искренний текст. Он даже растрогал меня до слез — ведь я тоже владелец Toyota.
- Anonyymi00008
Waauu. Onko totta että jatkuvan moottoriöljyn lisäyksen voi nyt unohtaa ?
- Anonyymi00009
Akkuvettä menee nykyään gallona päivässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540