Soitto vai viestittely?
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Viestittely koska oon ujo mut hänen ääni on kyllä niin ihana et vaikeeksi menöö 🥵🫠❤️
- Anonyymi00002
Viestittely. En tykkää soitteluista yhtään.
- Anonyymi00003
Soitto tietenkin.
- Anonyymi00009
Riippuu mitä sää soitat esim kitaraa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Riippuu mitä sää soitat esim kitaraa.
Mikä jottei. Kunhan ääntä lähtee.
- Anonyymi00004
Kasvotusten puhuminen. En pidä puhelimessa puhumisesta. Viestittely taas on turhauttavan tehotonta.
- Anonyymi00013
Voisitko ystävällisesti kertoa miksi viestittely on sun mielestä turhauttavan tehotonta?
Omasta mielestäni ei ainakaan ole noin, vaan just toisin. Viestittelemällä on helppo/hyvä tutustua jonkun kanssa,
sekä sillein oppii tuntemaan toista ihan hyvin.
Ehkä jopa paremmin kuin kasvotusten.
-sivusta - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voisitko ystävällisesti kertoa miksi viestittely on sun mielestä turhauttavan tehotonta?
Omasta mielestäni ei ainakaan ole noin, vaan just toisin. Viestittelemällä on helppo/hyvä tutustua jonkun kanssa,
-sivustaMikä kenellekin sopii, kaikissa tavoissa on kai puolensa. Paras kun yhdistää kaikki. ei ed.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
-sivustaIhan yksinkertaisesti siksi, että kestää liian kauan kirjoittaa viestejä jos haluaa keskustella yhtään mistään syvällisemmästä. Kyllähän viestittely on OK kuulumisten kysymiseen tai tapaamisajan sopimiseen, mutta en missään nimessä haluaisi jutella vaikka jostain haaveista tai toiveista, lapsuusajan muistoista tai elämänfilosofisista kysymyksistä viestein. Eikä staccatomainen kuulumisten tai kysymysten vaihtaminen riitä minulle vaan haluan syväluotaavamman ja älyllisemmän keskusteluyhteyden.
Samoin väärinymmärrysten mahdollisuus kasvaa pelkän tekstin varassa ollessa. Siitä puuttuu myös katse ja kosketus, toisen tuoksu ja mikroilmeet. Haluan enemmän kuin tekstin ruudulla, joten ehdottomasti puhelin pois kädestä ja mies viereen tuohon sohvalle. - Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihan yksinkertaisesti siksi, että kestää liian kauan kirjoittaa viestejä jos haluaa keskustella yhtään mistään syvällisemmästä. Kyllähän viestittely on OK kuulumisten kysymiseen tai tapaamisajan sopimiseen, mutta en missään nimessä haluaisi jutella vaikka jostain haaveista tai toiveista, lapsuusajan muistoista tai elämänfilosofisista kysymyksistä viestein. Eikä staccatomainen kuulumisten tai kysymysten vaihtaminen riitä minulle vaan haluan syväluotaavamman ja älyllisemmän keskusteluyhteyden.
Samoin väärinymmärrysten mahdollisuus kasvaa pelkän tekstin varassa ollessa. Siitä puuttuu myös katse ja kosketus, toisen tuoksu ja mikroilmeet. Haluan enemmän kuin tekstin ruudulla, joten ehdottomasti puhelin pois kädestä ja mies viereen tuohon sohvalle.Aivan samoilla linjoilla. Juuri näin.
Sivusta nainen
- Anonyymi00005
Savumerkit
- Anonyymi00006
Viestittely, mutta soittelukin on kivaa kun siihen pisteeseen pääsee.
- Anonyymi00007
Soittelu.
- Anonyymi00010
Banjon.
- Anonyymi00011
Hiplaaminen.
- Anonyymi00032
Minua ei paljon nuorempi saa koskea ollenkaan!
- Anonyymi00012
Vaihtelee, se on ihan kiinni tilanteesta, asiasta, ajasta,
sekä kenestä kyse. - Anonyymi00015
Ei kumpikaan. Kolmas vaihtoehto on paras.
- Anonyymi00016
oon huono puhumaan puhelimessa
- Anonyymi00017
Viestittely, koska en pidä puhelimessa puhumisesta kenenkään, edes perheenjäsenten/ystävieni, kanssa.
- Anonyymi00019
Kumpi vaan kunhan tapaaminen sovitaan.
- Anonyymi00020
Lähetä ensin sun kuva, niin tiedän, et se oot sä....
- Anonyymi00022
Ei sitten kumpikaan enää sun kanssa et osaa kuin pelleillä
- Anonyymi00023
Minulle käy kumpi vain.
- Anonyymi00025
Riippuu ihmisestä.
- Anonyymi00026
Kasvokkain puhuminen ykkönen. Puhelimessa puhuminen kakkonen. Videopuhelu kolmonen (mieluiten kyllä ilman kuvaa ehdottomasti) Viestittely: vain sovittujen tapaamisten tai puhelujen sopimiseen ym. lyhyisiin tiedusteluihin.
Mn - Anonyymi00027
Viestittely selkeesti parempi.
- Anonyymi00028
Kuvia tisseistä ym. On parempi
- Anonyymi00029
Aiotko lähettä vielä kuvia?
- Anonyymi00030
Soitto tai viesti kummat vain
- Anonyymi00031
Ei kumpikaan jos en pidä jostain henkilöstä. Ja en koskaan vastaa tuntemattomiin numeroihin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591286
- 1121019
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35778Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.8719- 70688
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50662- 65621
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23601Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67578